- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met de Jong en Bommel? Alsof je een blok van twee man nodig hebt. Het mag wel wat minder conservatief. Je moet gewoon minimaal zeven keer scoren.
Wordt gewoon een handbal wedstrijd, kan je wel tig aanvallers inzetten, maar dat maakt weinig uit. Van Marwijk houdt gewoon vast aan zijn vaste elftal, en terecht.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Gemiddeld bijna 5 hoor.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Commentaar na afloop van de wedstrijd:
''Ja, dit zijn echt van die wedstrijden waarvan iedereen verwacht dat je er even met 10-0 overheen gaat. Maar zo wérkt het niet meer in het hedendaagse voetbal. Ze trekken zich massaal terug in hun eigen strafschopgebied en dan is het een kwestie van rustig de bal rondspelen tot er een opening komt. En vooral niet in de counter trappen van San Marino, want die spits is lévensgevaarlijk.''
Mark my words.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja uuuh gemiddeld. Tegen teams als Noord-Ierland en Slovenie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ja uuuh gemiddeld.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ruud Ruud Ruud Ruud mag van mij in de basis beginnen. Ook leuk voor die jongens van San Marino, je zal hem maar mogen dekken (
) en z'n shirtje mogen krijgen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zou wel lullig zijn voor Ruud als ie tegen deze chirurgen een doodschop tegen zn knie krijgt. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, jij zegt (over een score van 7-0) Dat gebeurt in het hedendaagse internationale voetbal nog maar zelden. Maar ze krijgen er gemiddeld bijna 5 tegen (overigens in 3 v/d 10 duels 7 of meer). Mijn statistiek is roestig maar dat strookt niet met elkaar.
Dat is net zoiets zeggen als Ajax scoort zelden 4 keer, want ze scoren er gemiddeld maar 3.
Overigens kreeg San Marino in de laatste EK kwalificatie er 57 tegen in 12 duels, weer bijna 5 per wedstrijd. Oa. tegen het altijd lastige Cyprus en Wales...
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Zou wel lullig zijn voor Ruud als ie tegen deze chirurgen een doodschop tegen zn knie krijgt.
Mja zullen ze zo spelen, zijn toch geen schoffelaars geloof ik? Gewoon de zestien dichtmetselen en genieten van de minuten tegen grote Europese landen.
Zal me verder geen zorg zijn of het 1-4 wordt of 0-8.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Tja, jij zegt (over een score van 7-0) Dat gebeurt in het hedendaagse internationale voetbal nog maar zelden. Maar ze krijgen er gemiddeld bijna 5 tegen (overigens in 3 v/d 10 duels 7 of meer). Mijn statistiek is roestig maar dat strookt niet met elkaar.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Anita
. Hij is te klein en te lelijk. Echt een aanfluiting voor Oranje.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Zitten toch wel meer kleinerds en lelijkerds in Oranje

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hint: niemand heeft het over 7 gemiddeld. Volgens mij is jouw statistiek nog veel roestiger...
Hoezo? De analogie lijkt me helder.
San Marino is kleiner dan klein. Ik schat zo in dat ze 1 op de 3 potjes verliezen met 7 goals of meer verschil, inclusief wedstrijden tegen Noord-Ierland, Wales en Cyprus. 7-0 is tegen San Marino een hele normale uitslag.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8222 stemmen
Gemiddeld bijna 5 hoor. Tegen niet echt de grootste voetbalnaties. Alles onder de 5 is voor Nederland een blamage, 7 a 8 normaal, en als je het goed doet haal je de 10 wel.
Hoezo is minder dan 7 een blamage?
In de laatste 40 thuiswedstrijden heeft San Marino anders maar 1 keer met 7 doelpunten of meer verloren, dus spreken van een blamage lijkt me lichtelijk overdreven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kom op, een Wk finalist. Je moet die semi-amateurs afdrogen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8222 stemmen
Natuurlijk maar zeggen dat 0-5 een blamage is, is onzin.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Een blamage is een groot woord als je maar met 5 goals verschil wint, maar kom op, het is fucking San Marino. Laat Oranje het publiek maar eens een keer trakteren op een goede, aanvallende pot voetbal. Daar hebben we onderhand ook wel recht op. Een 3-0 tegen San Marino zou echt een aanfluiting zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook figuurlijk gesproken natuurlijk. Een goede prestatie is het ook niet.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hint: niemand heeft het over 7 gemiddeld. Volgens mij is jouw statistiek nog veel roestiger...
Bovendien begon je zelf over zoveel in zoveel wedstrijden (dus impliciet over gemiddeldes).
San Marino is kleiner dan klein. Ik schat zo in dat ze 1 op de 3 potjes verliezen met 7 goals of meer verschil, inclusief wedstrijden tegen Noord-Ierland, Wales en Cyprus. 7-0 is tegen San Marino een hele normale uitslag.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hoezo is minder dan 7 een blamage?
In de laatste 40 thuiswedstrijden heeft San Marino anders maar 1 keer met 7 doelpunten of meer verloren, dus spreken van een blamage lijkt me lichtelijk overdreven.
San Marino uit en thuis schijnt inderdaad een heel verschil te zijn. Als nummer 2 van de wereld moet je daar lak aan hebben. Ik zou een nulletje of 4 een blamage vinden, ja.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8222 stemmen
Ook figuurlijk gesproken natuurlijk. Een goede prestatie is het ook niet.
Nee hij bedoelt het letterlijk. 0-5 zou ik normaal vinden ja, niet goed nee, dan hebben we het inderdaad over 7 of meer doelpunten.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Lijkt me sterk dat het ook meer dan 0-5 zal worden, denkt iedereen wel gok ik zo dus het is allemaal een beetje pré-zeiken. Om dan na afloop weer verder te zeiken
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou als je er niet meer dan 7 inlegt tegen die veredelde gastarbeiders dan weet ik het ook niet meer.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8222 stemmen
Lijkt me sterk dat het ook meer dan 0-5 zal worden, denkt iedereen wel gok ik zo dus het is allemaal een beetje pré-zeiken. Om dan na afloop weer verder te zeiken
Inderdaad. Sommige hebben misschien een roze bril op hier, maar anderen daarentegen lijken alles door een zwarte bril te bekijken. De waarheid ligt zoals altijd ergens in het midden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je gewoon niet behoudend speelt win je gewoon met 0-12 hoor.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Zitten toch wel meer kleinerds en lelijkerds in Oranje
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nou als je er niet meer dan 7 inlegt tegen die veredelde gastarbeiders dan weet ik het ook niet meer.
Ik denk dat Spanje er met 1-0 van zou winnen.
Blessuretijd: Iniesta.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat Spanje er met 1-0 van zou winnen.
Blessuretijd: Iniesta.
. Maar Spanje geeft de supporters titels, grote scores is niet nodig
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bovendien begon je zelf over zoveel in zoveel wedstrijden (dus impliciet over gemiddeldes).
Uit een gemiddelde van 4,8 over de laatste 22 wedstrijden, ook gezien de tegenstanders, volgt volgens mij vanzelf dat 7 of meer geen gekke uitslag is. Overigens had ik het over minstens 5-0. Anders zou NL nota bene onder het gemiddelde duiken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als je gewoon niet behoudend speelt win je gewoon met 0-12 hoor.
Een kenner!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.