- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die opstelling 
Gewoon met 4 verdedigers, 2 verdedigende middenvelders én Kuyt (die moet achter de linksback, in het dagelijks leven leraar Aardrijkskunde, aan rennen natuurlijk). Op links ook geen buitenspeler (stel je voor) maar Van der Vaart. En Ruudje op de bank natuurlijk. Dus gewoon weer een 7 - 2 - 1 van Bertje tegen de nr. laatst (!!!) van de Fifa ranglijst (met het mooie aantal van 0 punten). En als creme de la creme, kers op de taart, de linksback van dienst: Vurnoooooooooon Aaaaaaanitaaaaaaaaa!
Teiltje! Nu! 
Hup San Marino!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ben jij er niet gewoon 1 van Jiskefet?
Krijg het idee dat speranza op jouw account is gekomen...
PS: Weet je al dat Anita in het elftal vd maand augustus is gekozen op vi.nl beste otherfool? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik ben het dit keer eens met OF, tijdens het WK snapte ik het prima dat ze zo speelden, ook al was het ''maar'' tegen Slowakije en Denemarken.
Maar kom op, tegen San Marino?? Dan zet je toch idd vleugels erin, een extra spitsje, Vaart mischien centraal. Vind dit behoorlijk laf en risicoloos om eerlijk te zijn. Ook al spelen ze 1-1-8, dan winnen ze heus nog wel.
En ach, dan krijgen ze maar een tegentreffer, who cares?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wie zegt dat Oranje vanavond begint zoals Otherfool denkt?
En als ze beginnen zoals ze normaal spelen, dan is dat ook niet gek. Oranje werkt al 2 jaar in een vast patroon. Daardoor heeft iedereen zekerheid.
Net of doelsaldo interessant wordt in deze groep. Of je vanavond nou 0-4 of 0-41 wint wint...je pakt 3 punten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tegen de slagers en putjesscheppers uit San Marino mag je toch wel offensief spel verwachten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tegen de slagers en putjesscheppers uit San Marino mag je toch wel offensief spel verwachten.
Net of dat niet kan met de normale basisploeg...
Huntelaar diep, Elia, Sneijder en vd Vaart daarachter en De Jong en Van Bommel die diep passen. Tussendoor nog steeds vd Wiel en Anita die mee op komen vanaf de flanken.
Na rust Nistelrooij erbij, want die verdient ook wel zijn minuutjes.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tja, als je een Anita moet opstellen in de basiself dan is dat wel erg droevig gesteld. Armoede. Voor de rest een prima elftal (hopelijk ontwikkelen Vlaar en Bruma zich nog) dat voor de 2e E.K.-titel moet gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met de Jong en Bommel? Alsof je een blok van twee man nodig hebt. Het mag wel wat minder conservatief. Je moet gewoon minimaal zeven keer scoren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wie zegt dat Oranje vanavond begint zoals Otherfool denkt?
vi.nl
----------------Steek-------------------
Wiel - Maduro - Mattie - Vlecht (sorry Quido)
Kuyt - Bommel - De Jong - Vaart
--------------Sneijder--------------------
--------------Huntelaar------------------
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tja, als je een Anita moet opstellen in de basiself dan is dat wel erg droevig gesteld. Armoede
Weer zo 1. Het is niet de beste speler van NL nee, maar bekijk jij Ajax wel eens vaak live?
Die jongen doet het gewoon goed en is zeker in de Eredivisie een stuk beter dan van Bronckhorst de laatste 2 jaar was. Geef die jongen dan ook de kans internationaal wat te laten zien. Zo vaak heeft die jongen niet het vertrouwen van een coach beschaamd.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ze kunnen ook weer gewoon hetzelfde elftal opstellen dat tegen San Marino speelt. Lekker belangrijk allemaal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Je moet gewoon minimaal zeven keer scoren.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Gio heeft het geweldig gedaan de laatste eindrondes. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
vi.nl
Steek
Wiel - Heit - Mattie - Vlecht (sorry Quido)
Kuyt - Bommel - De Jong - Vaart
--------------Sneijder--------------------
--------------Huntelaar------------------
Je moet minder zuipen zo rond de middag. Heitinga is vanavond geschorst door de WK finale.
En van de ploeg die jij hier plaatst zie ik al 6 spelers die aanvallend ingesteld zijn. 1 spits, 3 middenvelders en 2 backs.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Weer zo 1. Het is niet de beste speler van NL nee, maar bekijk jij Ajax wel eens vaak live?
Die jongen doet het gewoon goed en is zeker in de Eredivisie een stuk beter dan van Bronckhorst de laatste 2 jaar was. Geef die jongen dan ook de kans internationaal wat te laten zien. Zo vaak heeft die jongen niet het vertrouwen van een coach beschaamd.
Ik vind het gewoon een doorn in het oog als ik het elftal op papier zie. Met armoede bedoel ik dat het een beetje triest is dat er geen betere backs zijn geboren in Nederland.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat is wat anders, dat ontken ik niet. Maar dat zou Anita ook kunnen als hij de kans krijgt. Nationaal gezien doet Anita het de laatste jaren veel beter dan van Bronckhorst die echt door elke buitenspeler weggespeeld werd. Alleen speelt men internationaal niet veel meer met flankspelers, waardoor Gio prima mee kon. Maar in de Eredivisie spelen nog wel veel ploegen zo.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
En iedereen voor het W.K. maar blèren dat hij zo slecht was. Ik moet wel zeggen dat het komt omdat de meeste ploegen niet met buitenspelers spelen, anders was Gio natuurlijk helemaal zoek getikt, net zoals Anita tureluurs getikt wordt als hij 1 op 1 komt te spelen.
Edit: litmanen was me net voor qua flankspelers.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je moet minder zuipen zo rond de middag. Heitinga is vanavond geschorst door de WK finale.
Drank verzacht de pijn van zoveel lafheid enigszins.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Braafheid had gewoon bij Twente moeten blijven, desnoods Ajax, dan was het probleem opgelost.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard, maar hoeveel van San Marino zijn daadwerkelijk profs? Een stuk of 6?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Deze man is de held van San Marino, nog altijd sinds 1993:
Na deze wedstrijd stapte Graham Taylor op als bondscoach. (was in dezelfde poule als Nederland)
Als twee jaar later Schotland een interland afwerkt in het miniatuurstaatje, wordt Gualtieri letterlijk op handen gedragen. De Schotse fans dragen massaal T-shirts met de leus 'Gualtieri-eight seconds' en betalen de hele avond de drankrekening van de man die de grote aartsrivaal belachelijk maakte. Nu, vele jaren later, is hij nog steeds de beroemdste burger van San Marino. "Elke dag nog stoppen er toeristen voor mijn zaak die een handtekening willen. En rond interlands word ik gebeld voor interviews, vooral natuurlijk als we tegen Engeland moeten spelen. Nu kan ik er vooral om lachen. Nee, rijk ben ik er niet van geworden."
Lachen toch? 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Voor het laatste WK kreeg het in 10 interlands 47 goals tegen (en 1 voor). En dat waren wedstrijden tegen Polen, Noord-Ierland, Tsjechie, Slowakije en Slovenie...
Uiteraard, maar hoeveel van San Marino zijn daadwerkelijk profs? Een stuk of 6?
2. In de Serie C.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nationaal gezien doet Anita het de laatste jaren veel beter dan van Bronckhorst die echt door elke buitenspeler weggespeeld werd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Voor het laatste WK kreeg het in 10 interlands 47 goals tegen. En dat waren wedstrijden tegen Polen, Noord-Ierland, Tsjechie, Slowakije en Slovenie...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
2. In de Serie C.
Zie je nou, je moet ze niet onderschatten.
Wel mooi die persconferentie gisteren. In een garagebox met witte, plastic tuinstoelen. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
San Marino is kleiner dan klein, Quido. Die moet je echt met minstens 7 goals verschil verslaan. En een tegengoal zou natuurlijk schandalig zijn. Gewoon de Jong eruit en een aanvallend ingestelde middenvelder erbij. Zo moeilijk is dat niet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Filmpje doettetniet Don.
Ff doorlinken naar YouTube dan schat. Die gosert scoort binnen 9 seconden :O
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gemiddeld bijna 5 hoor. Tegen niet echt de grootste voetbalnaties. Alles onder de 5 is voor Nederland een blamage, 7 a 8 normaal, en als je het goed doet haal je de 10 wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.