• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.210 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.081 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Ze hebben 30.000 inwoners lees ik net

Knap dat ze het zo goed hebben gedaan tegen Wales en Cyprus, niet te onderschatten

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Uit een gemiddelde van 4,8 over de laatste 22 wedstrijden, ook gezien de tegenstanders, volgt volgens mij vanzelf dat 7 of meer geen gekke uitslag is. Overigens had ik het over minstens 5-0. Anders zou NL nota bene onder het gemiddelde duiken.

Wat ga je doen als Nederland met 8-0 wint?

Haal je dan je wortelpak weer uit de kast?

Spetie

• 38871 berichten
  • 8222 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als je gewoon niet behoudend speelt win je gewoon met 0-12 hoor.

Zou goed kunnen, maar dat is pas 1 land gelukt in de geschiedenis tegen San Marino.

Als Ruud opgesteld wordt, zie i Nederland trouwens nog wel een eind komen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Bottleneck schreef:

Knap dat ze het zo goed hebben gedaan tegen Wales en Cyprus, niet te onderschatten

Maar ze voetballen wel alle 30.000. Tenminste, bijna dan. Op 25.000 na.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8222 stemmen

Bottleneck schreef:

Nee en ze hebben in 2004 ook een keer met 1-0 van Liechtenstein gewonnen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

In een oefenwedstrijd he...

Officiële interlands: 0 - 2 - 90 met doelsaldo 14 - 405. Ze krijgen er gemiddeld dus meer tegen in de afgelopen 4 jaar dan daarvoor...

Nicolage Rico schreef:

Wat ga je doen als Nederland met 8-0 wint?

Haal je dan je wortelpak weer uit de kast?

Ah, het wortelpak

Maar nee, dan neem ik dat voor kennisgeving aan. Als Feyenoord met 8-0 wint van het G-elftal van Schubbekutteveen ga je toch ook niet dromen van de finale van de Champions League?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ah, het wortelpak

Maar nee, dan neem ik dat voor kennisgeving aan. Als Feyenoord met 8-0 wint van het G-elftal van Schubbekutteveen ga je toch ook niet dromen van de finale van de Champions League?

Dromen mag altijd.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar ze voetballen wel alle 30.000. Tenminste, bijna dan. Op 25.000 na.

Zou wel leuk zijn als ze allemaal in en om het stadion gaan zitten, het hele land op z'n kop.

Spetie schreef:

(quote)

Nee en ze hebben in 2004 ook een keer met 1-0 van Liechtenstein gewonnen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Was deze al geplaatst hier? Mooie afwisseling met het otherfool getroll.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

In de ogen van José Mourinho komt er maar één iemand in aanmerking voor de Gouden Bal: zijn voormalig protegé Wesley Sneijder. De Portugese coach vierde met de Nederlandse middenvelder als uitblinker vorig seizoen grote successen bij Internazionale.

'Sneijder heeft een fantastisch jaar gespeeld', meldt Mourinho in Nyon, waar hij een UEFA-forum met diverse topcoaches bijwoont. 'Ik zou de Gouden Bal aan Sneijder geven. Ik zeg niet dat hij beter is dan Iniesta, maar hij heeft wel een beter seizoen gehad dan Iniesta die niet zoveel wedstrijden heeft gespeeld.'

Andrés Iniesta en Xavi lijken de grootste concurrenten van Sneijder, die bij Internazionale de Champions League, de landstitel en de Italiaanse beker won. De twee Spanjaarden zegevierden in de WK-finale tegen Nederland door een doelpunt van Iniesta.

'Iniesta heeft inderdaad een goed WK gedraaid', erkent Mourinho in gesprek met het ANP. 'Maar bij deze verkiezing ging het niet alleen om het WK, maar om het hele seizoen. Voor mij is Sneijder de nummer één, Xavi twee en Iniesta drie.'

Aan het einde van het kalenderjaar wordt de winnaar van de Gouden Bal bekend gemaakt.

Vandaar dat de man altijd populair is bij zijn ex-spelers.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Don Dijk schreef:

Hij wordt niet voor niets The Special One genoemd

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dat is ie zeker.

Zou een mooie coach zijn voor Juventus, vriend.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

Ruud Ruud Ruud Ruud mag van mij in de basis beginnen. Ook leuk voor die jongens van San Marino, je zal hem maar mogen dekken ( ) en z'n shirtje mogen krijgen.

Kennen we nog Andorra-NL van een paar jaar terug? Ruud werd continue geirriteerd door zon verdediger. Miste een penalty en die gast zat hem weer te zuigen. Ruud scoorde en ging toen die gast uitdagen

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Buiten het feit dat Sneijder het verdient en dat Mourinho het ook zal menen....denk je dat men het in Madrid leuk vind als Mourinho roept dat Iniesta, grote man van vijand Barca, de gouden bal zou verdienen?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Zou een mooie coach zijn voor Juventus, vriend.

Alleen als Mourinho geen moeite ermee heeft om zich te laten omkopen zou hij goed bij Juventus passen

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Alleen als Mourinho geen moeite ermee heeft om zich te laten omkopen zou hij goed bij Juventus passen

Doe is lief

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Doe is lief

Wij willen onze cup uit '96 terug!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kennen we nog Andorra-NL van een paar jaar terug? Ruud werd continue geirriteerd door zon verdediger. Miste een penalty en die gast zat hem weer te zuigen. Ruud scoorde en ging toen die gast uitdagen

(afbeelding)

Dat was echt fantastisch.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

BoordAppel schreef:

Was deze al geplaatst hier? Mooie afwisseling met het otherfool getroll.

Federer

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ruud

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nee, ik vond en vind dit misschien wel het dieptepunt van zijn carrière (zal wel weer niet mogen van BoordAppel maar afijn). Daar moet-ie boven staan. Vervelende commentator ook met zijn gehinnik en ach scheidsje.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Past niet bij hem. Dit past meer in een streekderby van een Derde Klasser.

Edit: Wat OF zegt. Begint een beetje eng te worden, dat ik het vandaag zo vaak met je eens ben.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wij willen onze cup uit '96 terug!

Daarvoor moet je bij Sonny Silooy zijn

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Daarvoor moet je bij Sonny Silooy zijn

En bij de falende dopingcommissie...

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Dat optimisme bij Studio Sport gisteren . Nulletje of 7/8 moet wel lukken. Dubbele cijfers misschien zelfs!

Dat San Marino verslagen gaat worden, lijkt me logisch, maar gelijk zo arrogant?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Nee, ik vond en vind dit misschien wel het dieptepunt van zijn carrière (zal wel weer niet mogen van BoordAppel maar afijn). Daar moet-ie boven staan. Vervelende commentator ook met zijn gehinnik en ach scheidsje.

Das toch leuk...

Ik begin het idee te krijgen dat jij geen emoties kent...lach toch eens ergens om.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

Dat optimisme bij Studio Sport gisteren . Nulletje of 7/8 moet wel lukken. Dubbele cijfers misschien zelfs!

Dat San Marino verslagen gaat worden, lijkt me logisch, maar gelijk zo arrogant?

Check eens voor de grap de groepscijfers van San Marino

Interlands San Marinees voetbalelftal - Wikipedia - nl.wikipedia.org

De EK 2008 groep: doelsaldo 2-57 of voor WK 2010 1-47

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Das toch leuk...

Ik begin het idee te krijgen dat jij geen emoties kent...lach toch eens ergens om.

Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dit niet netjes vinden van 'm, maar ik moest hard lachen destijds. Heerlijk gewoon, goed uitgevoerd ook; perfecte timing.

Dat commentaar van SBS is echt zum kotsen. Niet eens bij dit filmpje, maar over 't algemeen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

otherfool schreef:

Yep Ruudje is mijn grootste voetbalheld maar die dag was ook ik een beetje teleurgesteld in hem.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

(embed)

Ruud

Wat een droplul die schieds, mag je niet eens meer juichen na een goal? Vond het wel geestig wat hij deed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.