• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.595 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.188 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De rivaliteit zal altijd blijven, al staat het op sportief gebied op een laag pitje.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, wel jammer dat we alleen Feyenoord hebben waar we die mooie strijd mee hebben. Feyenoord is al jaren niet meer de wedstrijd waar ik bang voor ben. Dat is PSV en Twente nu. Heb ik helemaal niks mee. Is ook gewoon jammer voor een Ajacied dat Feyenoord zo slecht is hoor.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

moviemafketel schreef:

Ja, wel jammer dat we alleen Feyenoord hebben waar we die mooie strijd mee hebben. Feyenoord is al jaren niet meer de wedstrijd waar ik bang voor ben. Dat is PSV en Twente nu. Heb ik helemaal niks mee. Is ook gewoon jammer voor een Ajacied dat Feyenoord zo slecht is hoor.

Voorlopig hebben jullie al 3 seizoenen achter elkaar niet gewoon in de Kuip om de competitie.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Lol, wat een pannenkoek die Fer!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

wavanbuuren schreef:

Op deze manier stelt de rivaliteit voor ons ook weinig voor eerlijk gezegd.

Dan moet je ook geen CL gaan halen met al die inkomsten.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Voorlopig hebben jullie al 3 seizoen achter elkaar niet gewoon in de Kuip om de competitie.

Zelfde kan van Feyenoord gezegd worden. Sterker nog, jullie hebben al 6 keer op rij niet weten te winnen (incl. beker)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee, maar als ik tegenwoordig Fey-Ajax zie aankomen denk ik tsja Feyenoord. Terwijl ik vroeger in ieder geval al blij was als Ajax met iedereen nog levend van het veld kwam. Fraser, van Gobbel, Heus etc.

(afbeelding)

Dit soort koppen mis ik bij Feyenoord. Zijn allemaal van die melkbekkies geworden ook. Herken Feyenoord gewoon niet meer.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Zelfde kan van Feyenoord gezegd worden. Sterker nog, jullie hebben al 6 keer op rij niet weten te winnen (incl. beker)

Maar ik zeg ook niet dat we makkelijk zullen winnen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Als Milan en Real een echt hoog niveau halen, dan geef ik ze best kans tegen Ajax. Maar normaliter zijn zei gewoon kansloos tegen de Godenzonen. Maar het is ieder geval eervol dat zij weer eens naar Amsterdam mogen voor een potje. Auxerre doet mee voor spek en bonen. Misschien dat ze Milan nog van de 3e plek af kunnen krijgen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

moviemafketel schreef:

Nee, maar als ik tegenwoordig Fey-Ajax zie aankomen denk ik tsja Feyenoord. Terwijl ik vroeger in ieder geval al blij was als Ajax met iedereen nog levend van het veld kwam. Fraser, van Gobbel, Heus etc.

(afbeelding)

Dit soort koppen mis ik bij Feyenoord. Zijn allemaal van die melkbekkies geworden ook. Herken Feyenoord gewoon niet meer.

Klopt, dat waren bikkels. Je moet natuurlijk niet vergeten dat de helft van Feyenoord nu nog tieners zijn... Maar ik zou niet bepaald onder de indruk zijn van jongens als Leerdam. Vlaar, Martins Indi en Fer moeten zich gewoon wat ontwikkelen nog. Fer was ook niet best vandaag. Erg jammer, valt ook niet mee met zo'n slecht spelend Feyenoord (al liet Feyenoord in de 1e helft bij vlagen nog wel iets van voetbal zien).

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als Milan en Real een echt hoog niveau halen, dan geef ik ze best kans tegen Ajax. Maar normaliter zijn zei gewoon kansloos tegen de Godenzonen. Maar het is ieder geval eervol dat zij weer eens naar Amsterdam mogen voor een potje. Auxerre doet mee voor spek en bonen. Misschien dat ze Milan nog van de 3e plek af kunnen krijgen.

Zozo heb jij een vertrouwenspil genomen, zo hoor ik het graag.

Bijna altijd ben je zo voorzichtig van te voren. Goede ontwikkeling.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Oja:

PSV

AZ maar toch wel

Utrecht

Feyenoord maar vooral

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

HCS: Ja dat was wat

maar die tijd is ver ver achter de rug

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat vinden jullie Feyenoorders eigenlijk van die nieuwe shirts? Ik vind die hele witte achterkant met dat domme rode strookje aan de onderkant echt foeilelijk!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Jemig Feyenoord wat een koekenbakkers .. is zelfs AA Gent te sterk tegenwoordig ? wat een afgang ...

Over de Loting :

Zeer lugubere loting voor Ajax ( en ook voor Twente )

Voor het behalen van de achtste finales in de CL was er maar 1 ploeg uit pot 2 die het toch wel echt heeeeeel moeilijk zou maken voor ons aller Ajax en precies die loten we ... (real)

Voor het behalen van de 3e plek en dus EL was er maar 1 ploeg uit pot 4 die dat ook nog eens heel moeilijk zou maken en precies die loten we ... (auxerre)

Een kans van 1 op 64 .... En dan nog klagen over lucky Ajax

Enige gelukje is dat AC Milan naar mijn inziens de zwakste broeder uit pot 1 was en daarbij speelt Ajax altijd goed tegen Milan.

Daarbij spelen we 3 dagen voor Milan ook nog eens tegen Twente en 2 dagen voor Real nog eens tegen PSV ...

Er gaat ons een moeilijke periode tegemoet met prachtige tegenstanders, wat de uitkomst ook zal zijn we hebben de groepsronde iig gehaald hetgeen waar we allen trots op kunnen zijn

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En dit was wat Ajax in die tijd er tegen over stelde Bottle

Mooi toch die neanderthalers tegen de melkbekkies met technisch vernuft van Ajax.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Wat vinden jullie Feyenoorders eigenlijk van die nieuwe shirts? Ik vind die hele witte achterkant met dat domme rode strookje aan de onderkant echt foeilelijk!

Ik vind ze wel mooi, dat rode strookje dan. De achterkant is alleen in Europa wit. Daar heb je dus geen last meer van dit seizoen .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

wavanbuuren schreef:

De voorkant vind ik erg mooi. De achterkant vind ik ook erg lelijk. Gelukkig duurt het maar 1 seizoen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

mikoz schreef:

lang verhaal

Niet zo moeilijk doen. Heerlijke affiches. Ik eis niks van Ajax tegen die ploegen. Alles wat gepakt wordt is mooi en wie weet wat er uit komt.

Maar dit zijn wel de affiches die de club Ajax nodig heeft en waar ze ook tegen thuis horen. Echt schitterend. Ik ga maar eens snel informeren naar de prijs van de CL groeps passe partout.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik vind ze wel mooi, dat rode strookje dan. De achterkant is alleen in Europa wit. Daar heb je dus geen last meer van dit seizoen .

Jep, had te maken met leesbaarheid van rugnummers of zoiets? Hoort natuurlijk rood-wit te zijn ja, (die rode band vind ik niks eigenlijk.)

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

moviemafketel schreef:

En dit was wat Ajax in die tijd er tegen over stelde Bottle [/img]

Ja wat ik zei, die tijd ligt ver ver achter ons

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Leuke avond voor Turkije trouwens. Galatasaray en Fenerbahce exit. Zal hard aankomen daaro.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Ja wat ik zei, die tijd ligt ver ver achter ons

We zijn anders hard op weg om dit seizoen de Treble te winnen. Wat Inter kan, kunnen wij beter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En Trabzonspor.

ga jij nog een passe partout aanschaffen Jari?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dat ligt wel in de planning ja. Mits het betaalbaar is en dat ik die avonden wel kan. Heb een drukke komende maand en de 1e thuiswedstrijd is eind september al. Maar ik ga er vanuit dat ik erbij ben. Is wel echt heel leuk om Real en Milan live te zien ipv zaadploegen als Zelina en meer van die B meuk die we de laatste 4 jaar kregen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Niet zo moeilijk doen. Heerlijke affiches. Ik eis niks van Ajax tegen die ploegen. Alles wat gepakt wordt is mooi en wie weet wat er uit komt.

Maar dit zijn wel de affiches die de club Ajax nodig heeft en waar ze ook tegen thuis horen. Echt schitterend. Ik ga maar eens snel informeren naar de prijs van de CL groeps passe partout.

Zeker schitterend. Ik kijk alleen ook naar de kansen, de euforie heb ik gister al gehad. Frustrerend is die pech wel maar ik ga er ook zeker dubbel en dwars van genieten !

15-9 Real Madrid Uit

19-9 Feyenoord Uit

25-9 Twente Uit

28-9 AC Milan Thuis

3-10 Utrecht Thuis

3-11 Auxerre Uit

14-11 AZ Uit

21-11 PSV Thuis

23-11 Real Madrid Thuis

Here we come !!!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe mooi schema. Al is Feyenoord uit na Real nou niet erg lastig. PSV en Real binnen 3 dagen zal vast wel verzet worden. Je kan niet zondags PSV treffen en dan woensdag Real..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat ziet eruit als een schema voor een kampioen ja. Lastig, maar daar wordt weer veel van geleerd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Real uit kan je verliezen. De rest moet je gewoon kunnen winnen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

En dan zitten er ook nog wedstrijden tussen voor de competitie tegen ploegen als Nac en Willem II en 1 of 2 Beker wedstrijden.

Hopen dat de bankzitters de punten kunnen pakken voor deze ''tussendoorwedstrijden'' ...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.