• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.594 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.184 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

mikoz schreef:

15-9 Real Madrid Uit

19-9 Feyenoord Uit

22-9 MVV (beker) Thuis

25-9 Twente Uit

28-9 AC Milan Thuis

3-10 Utrecht Thuis

16-10 NAC Thuis

19-10 Auxerre Thuis

24-10 Excelsior Uit

27-10 Heerenveen Thuis

30-10 Heracles Uit

3-11 Auxerre Uit

7-11 ADO Thuis

14-11 AZ Uit

21-11 PSV Thuis

23-11 Real Madrid Thuis

Here we come !!!

Tering, dat wordt veel puntverlies nationaal. Veel te druk voor de smalle selectie die we hebben, gok eind september al op een blessure of drie, vier. En dan red je het niet met Josefzoon, Zeegelaar, Suk en Bonevacia.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

In ieder geval hebben concurrenten als Twente, PSV en AZ ook gewoon een druk Europees schema, dus dat scheelt een hoop.

En ja die gasten verdienen hun poen met voetbal, dus voetballen zullen ze.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Lumb heeft aanpassingsproblemen, dus niet zo vreemd. Wijnaldum kan je op 10 zetten, ik zie dat ook liever maar als hij liever een speler als Wijnaldum aan de flanken wil hebben kan i kdat begrijpen. Wij hebben namelijk niet de kwaliteiten een solide verdediging uit elkaar te spelen. Via de flanken biedt het beste resultaat denk ik.

Ik begrijp dus niet dat hij niet eens 2 spitsen probeert. Volgens mij ideaal voor Smolov en Castaignos, en dan hoef je niet geforceerd met Schaken te starten, dat schiet ook niet op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ik begrijp dus niet dat hij niet eens 2 spitsen probeert. Volgens mij ideaal voor Smolov en Castaignos, en dan hoef je niet geforceerd met Schaken te starten, dat schiet ook niet op.

Ben ik het mee eens. Smolov als schaduwspits en Castaignos als diepe spits. Lijkt mij ook wel ideaal trouwens. Goede visie trouwens Montorsi.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Tering, dat wordt veel puntverlies nationaal. Veel te druk voor de smalle selectie die we hebben, gok eind september al op een blessure of drie, vier. En dan red je het niet met Josefzoon, Zeegelaar, Suk en Bonevacia.

We hebben dan Mido

Sowieso zorgen dat we niet tegen veel blessures oplopen. Op zich kunnen we het wel aan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Serieus A&L1, wat heb je geslikt. Je barst van het zelfvertrouwen en de positiviteit. Wordt bijna eng. Gister was extreem belangrijk voor je doorbraak he haha. En terecht.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sowieso zorgen dat we niet tegen veel blessures oplopen.

Dat hou je niet tegen denk ik, zeker niet na zo'n lang seizoen als het vorige. Maar het wordt een goede, interessante en hopelijk spannende (algemene) krachtmeting

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Serieus A&L1, wat heb je geslikt. Je barst van het zelfvertrouwen en de positiviteit. Wordt bijna eng. Gister was extreem belangrijk voor je doorbraak he haha. En terecht.

Ik heb in tegenstelling tot wat zuurpruimen hier vertrouwen in Ajax. Liever iets te veel vertrouwen dan dat eeuwige negativisme. Wij zijn Ajax. Ajax heeft een prima selectie en wie weet haalt Jol nog wel een speler erbij nu we extra geld hebben. Landstitel blijft prioriteit nummer 1 maar Europees overwinteren is ook gewenst. Sportief en financieel is CL spelen goed voor de club. Ik had er niet aan moeten denken als het gister misgegaan was.

Ajax

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou mooi, welcome to the club van de optimisten en degenen met vertrouwen dan maar. Leuke verandering. Geen extreem hoog respect meer tonen voor Kiev-achtigen he? Van eigen kracht uitgaan.

Komt ook helemaal goed met Ajax. Zie het sinds Jol er is sowieso weer allemaal heel rooskleurig in hoor.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kiev heeft gewoon een hele goede ploeg. En de feiten van vorige kwalificatieduels voor de CL erbij geteld maakte het voor mij extreem spannend gister. Maar het werd een avond om niet snel te vergeten.

Ajax staat er goed voor. De beste coach van de Eredivisie werkt bij ons. We hebben een heel goede basisselectie. We hebben financieel weer wat lucht. Er hangt weer een goede sfeer rondom de club en het voetbal is van prima niveau in de meeste wedstrijden. Nu aub eens weer de landstitel pakken en Ajax is weer op weg om de heersen

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

In ieder geval hebben concurrenten als Twente, PSV en AZ ook gewoon een druk Europees schema, dus dat scheelt een hoop.

En ja die gasten verdienen hun poen met voetbal, dus voetballen zullen ze.

Inderdaad, geen plek voor mietjes!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik heb in tegenstelling tot wat zuurpruimen hier vertrouwen in Ajax. Liever iets te veel vertrouwen dan dat eeuwige negativisme. Wij zijn Ajax. Ajax heeft een prima selectie en wie weet haalt Jol nog wel een speler erbij nu we extra geld hebben. Landstitel blijft prioriteit nummer 1 maar Europees overwinteren is ook gewenst. Sportief en financieel is CL spelen goed voor de club. Ik had er niet aan moeten denken als het gister misgegaan was.

Ajax

Wat denk jij van Sulejmani? Opzouten naar Vitas en zijn salariskosten kwijt (weer wat ademruimte) of nu toch maar houden die gast?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

In principe is dat salaris 1,6 miljoen per jaar he? Ik zou nu hij in vorm komt/is hem houden en misschien na een goed CL-seizoen verkopen voor een goede prijs(weliswaar met verlies vrees ik maar goed.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Wat denk jij van Sulejmani? Opzouten naar Vitas en zijn salariskosten kwijt (weer wat ademruimte) of nu toch maar houden die gast?

Urby verkopen en Mickey sowieso houden. Was 2 jaar niet vooruit te branden maar ziet er nu afgetraind uit en hij straalt weer flair uit. En zijn invalbeurten zijn dit seizoen goed. Ik zeg Urby weg, Mickey linksbuiten en Ajax is weer wat sterker en wat financieel gezonder.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Misschien wel een optie ja, hij valt me ook opvallend vaak positief op de laatste tijd.. nu speelt hij ook steeds maar eventjes, maargoed.

Urby was niet veel nee, die vond ik vorig jaar nou juist pieken.. en wie wil hem nu hebben? Kan je nooit veel voor gaan vangen.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Leuke avond voor Turkije trouwens. Galatasaray en Fenerbahce exit. Zal hard aankomen daaro.

.

Zeker weten. Ben een trouwe fan van gs, maar dit doet niet zo veel pijn meer. Ze zijn laat begonnen aan de voorbereiding en Rijkaard kreeg z'n gewenste transfers niet. Ook in de competitie loopt het slecht. Op basis van het vertoonde spel verdienen ze het

ook niet, maar ik vind het het ergst voor Trabzonspor dat zeker niet onaardig speelde tegen het grote Liverpool.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Urby verkopen en Mickey sowieso houden. Was 2 jaar niet vooruit te branden maar ziet er nu afgetraind uit en hij straalt weer flair uit. En zijn invalbeurten zijn dit seizoen goed. Ik zeg Urby weg, Mickey linksbuiten en Ajax is weer wat sterker en wat financieel gezonder.

Urby is niet gek natuurlijk, mits er geen Barcelona, Real, Milan of Manchester komt dan ga je niet vertrekken als komend seizoen je contract afloopt.

Sulejmani moet je overigens houden en verder alles zo laten. Hooguit een Eriksen, Boilesen achtige transfer.

Ajax&Filmfreak

• 3389 berichten
  • 3755 stemmen

Urby altijd houden, hij speelt nu niet zo goed maar zijn kwaliteiten vind ik onbetwistbaar.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Juist hartstikke lucky Ajax. Heb je twee mooie wedstrijden en kan je altijd klagen dat de poule zo sterk was. Beter dan kleurloos ten ondergaan tegen een paar Europese middenmoters.

Ik kan mijn geluk niet op man. Denk dat je een paar berichtjes verkeerd hebt geïnterpreteerd.

Gecondoleerd trouwens, je kan niet alles winnen hehe.

P.s. ik dacht dat het Ajax shirt erg werd verneukt, maar dat nieuwe thuisshirt van jullie ziet er ook totaal niet uit. Waarom is de hele rug wit? Dat kan toch niet?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

timbo_ schreef:

Wel nog even een groots applaus voor Fc Utrecht. 4-0 tegen Celtic. Is natuurlijk niet meer de ploeg van weleer maar wel een prestatie van formaat.

Diep respect, 4-0 winnen doe je ook weer niet zomaar van Celtic hoor, ondanks dat ze niet meer zoveel voorstellen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Utrecht moest even wakker worden kennelijk..

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

P.s. ik dacht dat het Ajax shirt erg werd verneukt, maar dat nieuwe thuisshirt van jullie ziet er ook totaal niet uit. Waarom is de hele rug wit? Dat kan toch niet?

Was alleen voor Europese wedstrijden gelukkig. Een paar jaar geleden had je dat geloof ik aan de voorkant bij de sponsornaam, zo'n raar wit blok.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ben ik het mee eens. Smolov als schaduwspits en Castaignos als diepe spits. Lijkt mij ook wel ideaal trouwens. Goede visie trouwens Montorsi.

Castaignos hmm.. die vind ik nog net teveel rondlopen met een soort verbazing/angst in z'n ogen dat ie er in staat. In het diepe gooien kan wel goed werken maar zie op dit moment toch liever een wat meer ervaren spits daar staan, alleen dat is het volgende probleem ..

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

mikoz schreef:

Daarbij spelen we 3 dagen voor Milan ook nog eens tegen Twente en 2 dagen voor Real nog eens tegen PSV ...

Vertrouwen opbouwen uit de wedstrijden.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Sjezes zeg, Utrecht.

Micke Mouse-competie my ass.

Feyenoord, wat zijn ze toch een kansloos groepje guppies met elkaar.

Die poule van Ajax is ook hilarisch trouwens. Hopelijk dat ze de Europa League halen!

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Don Dijk schreef:

Sjezes zeg, Utrecht.

Micke Mouse-competie my ass.

Wat wil je als bij de tegenstander Van Hooiveld en Mastorovic achterin staan. De Schotse clubs lopen ver achter op de Nederlandse.

Een vraag voor 'de Ajax kenners': Waarom staat Daley Blind geen links back? Dat moet hij toch wel beter kunnen invullen dan Vernon en zeker Urby? Zeker de laatste speler is als LB (verdedigend) echt dramatisch.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Blind is verdedigend ook niet geweldig hoor.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

Die poule van Ajax is ook hilarisch trouwens. Hopelijk dat ze de Europa League halen!

Europa League halen? Het bereiken van de CL finale is nu het hoofddoel. Dat snappie toch wel?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

pascal83 schreef:

Een vraag voor 'de Ajax kenners': Waarom staat Daley Blind geen links back? Dat moet hij toch wel beter kunnen invullen dan Vernon en zeker Urby? Zeker de laatste speler is als LB (verdedigend) echt dramatisch.

Omdat Blind geen echte linksback is en omdat Anita het al anderhalf jaar heel behoorlijk doet. Blind is geen betere back dan Anita lijkt me.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Europa League halen? Het bereiken van de CL finale is nu het hoofddoel. Dat snappie toch wel?

Als dat gebeurt, neem ik een seizoenskaart van Ajax.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.