• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.134 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.212 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2865 stemmen

Feyenoord was echt dramatisch. Zo `n riante uitgangspositie verklooien, zo jammer. Ze verdienen het ook niet om dit jaar Europees voetbal te halen ( wat ik ook niet zie gebeuren ). Laat ze eerst nog maar een jaar rijpen in de eredivisie.

FC Utrecht toont pas karakter!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Kutzooi

Opportunistisch, veel kansen weggeven, veel kansen verprutsen, geen lijn in het spel, geen financiën, jong elftal; daar moeten we het voorlopig mee doen. Was al bekend maar toch is het weer pijnlijk. Echt sneu voor die gasten.

De wil en het knokken waren er in ieder geval, is ooit ook wel eens minder geweest.

Toch blijft het Feyenoord, het Legioen

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Erg vroeg, Been zijn trainerscapaciteiten staan niet ter discussie. Qua selectie heb je een hele jonge ploeg, dit Feyenoord kan op dit moment niet beter. Dat er gelijk vraagtekens bij Been worden gezet vind ik vreemd en erg kortzichtig.

Niet mee eens, het gaat eerder slechter dan beter voor hij kwam en ga niet de selectie de schuld geven want zo slecht is het nou ook weer niet.

Hij heeft alleen mee dat het een echte feyenoorder is maar op dit moment faalt ie hopeloos.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Utrecht speelt volgens mij zo'n beetje de beste wedstrijd ooit, alles lukt ...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Mulder is momenteel erg zwak. Leerdam is nooit een groot talent geweest. Speelt El Ahmadi niet, dan ga je met Leerdam direct 2 klasses achteruit. Martins Indi speelt net zijn 3e wedstrijd voor Feyenoord en doet dat over het algemeen niet onverdienstelijk. De overige talenten hebben zich min of meer wel bewezen of doen het niet slecht.

Met zo'n jong elftal zal Feyenoord nog wel een paar x flink op hun bek gaan. Er is geen stabiliteit, geen ervaring.

Inderdaad, en dat kan je zen iet kwalijk nemen. Van Leerdam ben ik ook niet zo fan maar Martins Indi heeft mijn hart echt gewonnen. Zijn inzet, bezieling gemixt met kracht en snelheid .

Ze zullen nog wel op hun smoel gaan, en dat mag en i kzal het ze nooit kwalijk nemen. Maar Mulder kan echt niet meer.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Het mag best wat kritischer zijn van mij, het argument 'ervaring' waarmee hij De Cler maar blijft opstellen, elke keer Smolov in de spits gooien, Wijnaldum niet op 10. Ik snap af en toe weinig van zijn keuzezs.

Lumb doet het niet veel beter, en meer linksbacks zijn er niet. Smolov is inderdaad geen spits, maar die heeft Feyenoord momenteel niet. Ik had overigens Bruins eruit gehaald voor Castaignos en Smolov op 10 laten spelen. Op de nr. 10 heeft Feyenoord meerdere opties, Been zat al in dubio om Wijnaldum op 10 te laten spelen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

En Fer oh my god............ al heb je weinig te zoeken in Europa, maar toch. Was nog retespannend en dat tegen zo'n matig spelend Gent.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Niet mee eens, het gaat eerder slechter dan beter voor hij kwam en ga niet de selectie de schuld geven want zo slecht is het nou ook weer niet.

Hij heeft alleen mee dat het een echte feyenoorder is maar op dit moment faalt ie hopeloos.

Er is veel routine weg. Ik zal het niet onderschatten. Dit is een half A1 elftal. De selectie krijgt niet de schuld, maar Feyenoord is niet meer zo goed als onze naam doet voor komen.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2382 stemmen

Quido schreef:

Utrecht speelt volgens mij zo'n beetje de beste wedstrijd ooit, alles lukt ...

Maar wat is er toch met dat Celtic? Die spelen echt op niveautje jupiler league, laten we het houden op een off-day.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Hoe kom je daar nou bij? Vorig seizoen heeft hij het voortreffelijk gedaan. Presteerde hij ook beter dan de seizoenen ervoor, een 4e plek. Feyenoord schakelde zelfs AZ, PSV en Twente uit voor de beker.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Been zat al in dubio om Wijnaldum op 10 te laten spelen.

Denk je? Wijnaldum vroeg het 'm, en het enige wat Been er gisteren over zei was dat er nog een stuk of vier hadden gevraagd of ze op 10 mochten spelen, maar dat ie daar niet aan begon. En dat Wijnaldum er ook niet zou staan. Terwijl Bruins toch totaal niet overtuigd op die positie.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat gaat ook een beetje lastig. Been heeft het vorig seizoen erg goed gedaan (4e plek / finaleplaats beker),

Ja was netjes toegegeven en waarschijnlijk nu uitgewerkt.

maar heeft al zijn ervaren spelers verloren (Hofland, Makaay, Landzaat,
Stelde hij zelden tot nooit op!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Denk je? Wijnaldum vroeg het 'm, en het enige wat Been er gisteren over zei was dat er nog een stuk of vier hadden gevraagd of ze op 10 mochten spelen, maar dat ie daar niet aan begon. En dat Wijnaldum er ook niet zou staan. Terwijl Bruins toch totaal niet overtuigd op die positie.

Hij zei dat hij erover na zat te denken om Wijnaldum op 10 te laten spelen. Maar op linksbuiten hebben we momenteel ook niks. Biseswar is geblesseerd. Calarbo kan zo'n hele wedstijd nog niet aan. Het is momenteel gewoon treurig gesteld met Feyenoord, maar dat is al een tijd bekend. De 5 jaar in de middenmoot zijn nu begonnen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Been verwijt ik niks. Sowieso al een prestatie dat je vorig jaar 4e bent geworden. Nu is het roeien met de riemen die je hebt. Zelfs mocht Smolov goed constant bgaan spelen, kan zo'n speler zo weer teruggehaald worden naar Moskou, om maar de situatie te schetsen.

Je hoort het al jaren maar het geldt nu meer dan ooit, alles moet ontwikkelen en groeien. Of zoals Marwijk vroeger zei "lichtpuntjes te zien" en later de Uefa Cup pakte

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Presteerde hij ook beter dan de seizoenen ervoor,

Dat was ook erg moeilijk!

een 4e plek. Feyenoord schakelde zelfs AZ, PSV en Twente uit voor de beker.
Whoe word er bang van!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Het mag best wat kritischer zijn van mij, het argument 'ervaring' waarmee hij De Cler maar blijft opstellen, elke keer Smolov in de spits gooien, Wijnaldum niet op 10. Ik snap af en toe weinig van zijn keuzezs.

Lumb heeft aanpassingsproblemen, dus niet zo vreemd. Wijnaldum kan je op 10 zetten, ik zie dat ook liever maar als hij liever een speler als Wijnaldum aan de flanken wil hebben kan i kdat begrijpen. Wij hebben namelijk niet de kwaliteiten een solide verdediging uit elkaar te spelen. Via de flanken biedt het beste resultaat denk ik.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Geweldig van Utrecht.

Een sprookje

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Echt jammer dat Feyenoord het niet gehaald heeft, had een hele mooie week kunnen zijn voor het Nederlandse voetbal. Diep respect voor Utrecht.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vond Wijnaldum de 1e helft vreselijk met zijn schaartjes die nergens toe leidden. 2e helft was hij 1 van de beste spelers (wat niet zo moeilijk was)

Echt ik blijf het zeggen, waarom zijn bijna alle spelers op aarde bang om te schieten? Staat daar een lijfstraf op of zo? Moeten ze dan een mop voor de hele groep vertellen? Vreselijk storend dat gepiel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Been heeft een uitstekend seizoen gedraaid met Feyenoord vorig jaar. Zou wat flauw zijn om hem nu íneens heel veel te gaan verwijten. Dat kan later in het seizoen nog altijd.

Maar zie dit Feyenoord het vorige jaar niet evenenaren. Zijn in niets beter dan bijvoorbeeld een Roda. Denk oprecht dat Feyenoord met een zevende plek al heel tevreden mag zijn.

Juist daarom was een Europees avontuur ook zo leuk geweest.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik vond Wijnaldum de 1e helft vreselijk met zijn schaartjes die nergens toe leidden. 2e helft was hij 1 van de beste spelers (wat niet zo moeilijk was)

Echt ik blijf het zeggen, waarom zijn bijna alle spelers op aarde bang om te schieten? Staat daar een lijfstraf op of zo? Moeten ze dan een mop voor de hele groep vertellen? Vreselijk storend dat gepiel.

Tja, dat is een instict wat een aanvallende voetballer heeft. Zo dicht mogelijk naar het goal toe, en scoren.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

maar Feyenoord is niet meer zo goed als onze naam doet voor komen.

Zelfs voor een Ajacied zoals mij doet dat pijn!

Hopelijk gaat dat sneller gebeuren dan die 5 jaren plan!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

stfuympos schreef:

Ja was netjes toegegeven en waarschijnlijk nu uitgewerkt.

We hebben pas 5 wedstrijden gespeeld. Waarvan 2 gewonnen, 1 gelijk en 2 verloren.

Stelde hij zelden tot nooit op!

Landzaat: 20 wedstrijden

Makaay: 24 wedstrijden

van Bronckhorst: 29 wedtrijden

Waarvan een aantal invalbeurten bij de eerste 2 spelers. Maar die konden tenminste ingebracht worden als het misging. Daarnaast is ervaring buiten de wedstrijden om ook erg belangrijk.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Whoe word er bang van!

daar gaat het toch niet om. Was gewoon een ontzettend goede prestatie, zal iedere kenner/journalist aangeven, en Feyenoord had wedstrijden dat ze goed combinatiespel lieten zien nadat Been er was. Daar heb ik nu nog weinig van gezien helaas. Dit wordt een kloteseizoen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Dat was ook erg moeilijk!

(quote)
Whoe word er bang van!

Als je dit soort dingen gaat ontkennen, dan houdt het op en slaat het nergens op dat je zegt dat Been het slecht heeft gedaan of over een stijgende lijn gaat praten.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Bottleneck schreef:

Been verwijt ik niks. Sowieso al een prestatie dat je vorig jaar 4e bent geworden. Nu is het roeien met de riemen die je hebt. Zelfs mocht Smolov goed constant bgaan spelen, kan zo'n speler zo weer teruggehaald worden naar Moskou, om maar de situatie te schetsen.

Je hoort het al jaren maar het geldt nu meer dan ooit, alles moet ontwikkelen en groeien. Of zoals Marwijk vroeger zei "lichtpuntjes te zien" en later de Uefa Cup pakte

Ik kan me toch niet voorstellen dat jullie veel lichtpuntjes hebben gezien in het tweeluik tegen Gent en tegen Excelsior en Heracles.

Het meest schrijnende is dat er ook geen uitzicht is op een mooie transfer o.i.d. Enige sterkhouder is Vlaar in dit elftal (al ging ie bij de tweede helaas in de fout). Voor de rest heb je met Fer en Wijnaldum twee spelers met potentie en verder met Cabral en Costaignos twee talenten die er nog niet aan toe zijn en 8 meevoetballers of erger.

Ik voel medelijden met jullie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verbetering zit er vooralsnog niet in, maar dit Been aanrekenen. Als je prettig gestoord bent misschien. Been is al trainer te goed voor dit Feyenoord, wij blij dat ie een rood/wit hart heeft.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

wavanbuuren schreef:

Ik kan me toch niet voorstellen dat jullie veel lichtpuntjes hebben gezien in het tweeluik tegen Gent en tegen Excelsior en Heracles.

In die wedstrijden amper. Hoewel, het spel van Wijnaldum en het spel van Fernandez bij Excelsior. Die speelt volgend jaar wel voor Feyenoord.

Tegen Utrecht was Feyenoord de 2e helft goed. Feyenoord mist gewoon een afmaker en ervaring. De 2 steekwoorden.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Over een paar minuten genieten van de wedstrijden

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

wavanbuuren schreef:

Dat klopt de enige lichtpuntjes vind ik Wijnaldum, Vlaar, Fer, Bruins die nog te wisselvallig zijn en geen elftal kunnen dragen. Het is dus zelfs schrijnender dan in die slechte periode destijds. Smolov bood me ook hoop in het begin dus hopelijk kan hij dat doorzetten.

Ik voel medelijden met jullie.

een pleister op de wonde

Het is duidelijk dat Feyenoord nog een paar keer flink op z'n muil zal gaan, of kan verrassen, zo zou je dat tegen Utrecht al kunnen benoemen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.