- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Met beide ben je natuurlijk nog een paar klasses beter.
Utrecht op 4-0 ... 
Dat maakt het verlies van Feyenoord iets draaglijker, hoewel die gewoon door hadden moeten gaan. Overigens had ik Been wel begrepen als ie De Cler vandaag had afgebrand.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het was weer leuk Europees voetbal. En zo onterecht is dit niet. Je hebt de kansen gehad, maar echt oppermachtig was je ook weer niet over twee wedstrijden. De jeugdspelers zal ik dit nooit kwalijk nemen maar het was gewoon weer slecht. Weer een financiële domper maar voor deze jeugdige ploeg zal het misschien maar beter zijn. Mooi voor PSV, Utrecht en AZ.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hoe kan je hem missen Fer. Die slaap bijzonder slecht vannacht.
Was waarschijnlijk de slechtste man op het veld vanavond.
Daarnaast mogen ze morgen trapoefeningen doen bij Feyenoord, Jezus wat een ballen werden er gegeven. Sommige haalde nog geen 40 meter ver.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Na al dat commentaar van gisteren, kan ik moeilijk rouwen om Feyenoord, maar jammer vind ik het wel.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Mooi voor de overige clubs. Feyenoord had eigenlijk een simpele missie: 1 x scoren. Dat had gewoon gemoeten. Het ergste is natuurlijk dat Feyenoord nu het geld misloopt, waar het zo aan toe is. En het was mooi geweest als de spelers ervaring op hadden gedaan.
Het is weer voorbij, die mooie....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooi voor de overige clubs. Feyenoord had eigenlijk een simpele missie: 1 x scoren. Dat had gewoon gemoeten. Het ergste is natuurlijk dat Feyenoord nu het geld misloopt, waar het zo aan toe is. En het was mooi geweest als de spelers ervaring op hadden gedaan.
Het is weer voorbij, die mooie....
Aan de andere kant kan Europees spelen ook erg zwaar zijn voor de jeugdspelers. De missie was simpel, maar niet gelukt. Erg jammer weer.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Is juist prachtig om ervaring op te doen. En het belangrijkste voor Feyenoord momenteel is geld. Ook al was Europees voetbal niet in de begroting meegerekend. We weten wel waarom. 
Feyenoord heeft ervaring nodig. Tomasson hadden we goed kunnen gebruiken vandaag. De enige die ervaring heeft is de Cler, maar dat is de slechtste speler van de selectie. Die gozer heeft vandaag echt geen bal goed geraakt. Het enige dat hij ziet, zijn de hielen van zijn tegenstander - wat een drama. Laat dan die Lumb spelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is vooral financieel zonde, voor de competitie is het beter, gassies hebben nog een zwaar seizoen voor de boeg. Feyenoord lijkt er nog slechter aan toe dan in 1992....
We krijgen weer een hoop eelt op onze ziel het komen de jaar....
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Mooi, Ajax start ook echt in Madrid (beste wedstrijd die je als eerste kunt hebben, aangezien Luis en Jan geschorst zijn).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vanavond een paar van die Makaay-momentjes gezien. Maar ja, die hebben ze nou eenmaal niet meer.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het is vooral financieel zonde, voor de competitie is het beter, gassies hebben nog een zwaar seizoen voor de boeg. Feyenoord lijkt er nog slechter aan toe dan in 1992....
We krijgen weer een hoop eelt op onze ziel het komen de jaar....
1992?
Of bedoel je 1989/90?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Vanavond een paar van die Makaay-momentjes gezien. Maar ja, die hebben ze nou eenmaal niet meer.
Idd, die had Feyenoord goed kunnen gebruiken; iemand met ervaring. Feyenoord heeft momenteel niemand die scoort (op Tomasson na, als hij nog fit wordt dit seizoen).
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Klote voor Feyenoord. 
Utreg

PSV gaat ver komen hopelijk en met az weet je het nooit maar had liever Feyenoord verder zien komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is juist prachtig om ervaring op te doen. En het belangrijkste voor Feyenoord momenteel is geld. Ook al was Europees voetbal niet in de begroting meegerekend. We weten wel waarom. 
Feyenoord heeft ervaring nodig. Tomasson hadden we goed kunnen gebruiken vandaag. De enige die ervaring heeft is de Cler, maar dat is de slechtste speler van de selectie. Die gozer heeft vandaag echt geen bal goed geraakt. Het enige dat hij ziet, zijn de hielen van zijn tegenstander - wat een drama. Laat dan die Lumb spelen.
Dat wel maar als je naar wit-rusland en Roemenië moet is ook wel zwaar, al die kosten die daarbij komen kijken en dat je het reguliere seizoen het nog zwaar genoeg krijgt. Al moet je van dit Gent kunnen winnen, en scoren laat ik het daar maar niet over hebben
.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Pffff het was wel echt dramatisch, maar zelfs in zo'n wedstrijd was je niks minder dan Gent, dat is toch wel helemaal een hopeloos team. Heb wat meegemaakt de afgelopen jaren met Feyenoord, maar zoveel gepruts rond de 16 van de tegenstander heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat wel maar als je naar wit-rusland en Roemenië moet is ook wel zwaar, al die kosten die daarbij komen kijken en dat je het reguliere seizoen het nog zwaar genoeg krijgt. Al moet je van dit Gent kunnen winnen, en scoren laat ik het daar maar niet over hebben
.
Je bent goed in relativeren, zie ik.
Wijnaldum had die kans in de 1e helft gewoon moeten maken, iets hoger inkrullen, zo moeilijk was het niet. En over die kans van Fer wil ik niet meer praten. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Als ajacied zie ik Feyenoord europees toch wel graag winnen.
Maar och, och , och wat is dit Feyenoord een matig elftal.
Dat Gent stelde echt helemaal niks voor. De jeugdopleiding van Feyenoord is de laatste jaren nogal geprezen en bewierrookt, maar als spelers als Mulder, Leerdam en Indi model staan voor die kwaliteit, dan weet je genoeg.
Vooral het aantal foute keuzes vielen erg op. Ik heb wel een keer of zes gezien dat er tien meter naast een medespeler vrij stond, maar dat de tweede man op 40 meter werd gezocht, met balverlies als gevolg. Op mijn reserve 3e klasse niveau wordt je daarvoor verrot gescholden.
Dit Feyenoord mag blij zijn als ze in het linkerrijtje staan aan het einde van het seizoen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
En laten we eerlijk zijn: ik zie onder Been geen stijgende lijn.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Mulder is momenteel erg zwak. Leerdam is nooit een groot talent geweest. Speelt El Ahmadi niet, dan ga je met Leerdam direct 2 klasses achteruit. Martins Indi speelt net zijn 3e wedstrijd voor Feyenoord en doet dat over het algemeen niet onverdienstelijk. De overige talenten hebben zich min of meer wel bewezen of doen het niet slecht.
Met zo'n jong elftal zal Feyenoord nog wel een paar x flink op hun bek gaan. Er is geen stabiliteit, geen ervaring.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erg vroeg, Been zijn trainerscapaciteiten staan niet ter discussie. Qua selectie heb je een hele jonge ploeg, dit Feyenoord kan op dit moment niet beter. Dat er gelijk vraagtekens bij Been worden gezet vind ik vreemd en erg kortzichtig.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat gaat ook een beetje lastig. Been heeft het vorig seizoen erg goed gedaan (4e plek / finaleplaats beker), maar heeft al zijn ervaren spelers verloren (Hofland, Makaay, Gio, Landzaat, Tomasson die niet fit is). Dan is het niet gek dat er geen stijgende lijn inzit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je bent goed in relativeren, zie ik.
Wijnaldum had die kans in de 1e helft gewoon moeten maken, iets hoger inkrullen, zo moeilijk was het niet. En over die kans van Fer wil ik niet meer praten.
Als Feyenoorder leer je dat snel
. Gini had 'm moeten maken, Lerra ook maar goed.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen

De hele sitiuatie rondom Feyenoord lijkt me vrij bekend.
Been is juist de juiste man voor Feyenoord op dit moment.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, zal slim zijn Been ontslaan. Dan staat het Maasgebouw echt niet meer overeind. En terecht.
Been is prima coach, de perfecte coach. Mag van mij de Ferguson van Feyenoord worden.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Erg vroeg, Been zijn trainerscapaciteiten staan niet ter discussie. Qua selectie heb je een hele jonge ploeg, dit Feyenoord kan op dit moment niet beter. Dat er gelijk vraagtekens bij Been worden gezet vind ik vreemd en erg kortzichtig.
Het mag best wat kritischer zijn van mij, het argument 'ervaring' waarmee hij De Cler maar blijft opstellen, elke keer Smolov in de spits gooien, Wijnaldum niet op 10. Ik snap af en toe weinig van zijn keuzezs.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.