• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.715 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Qua status neem ik aan.. qua prestaties inderdaad niet nee.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Ik denk dat qua prestatievermogen alleen Ajax en PSV in de CL thuishoren. FC Twente is stabiel in de Eredivisie, maar zodra ze betere tegenstanders krijgen...

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Iedereen vergeet dat Kraay daar járen over heeft gedaan om gewaardeerd te worden/populair te zijn. Werkelijk niemand mocht Kraay de eerste jaren. Het zijn ook vooral Derksen en Genee die daaraan hebben meegeholpen.

Kraay is nog steeds een grote zak dat absoluut een non talent is. Alleen in VI is hij om de een of andere reden wel geweldig in combinatie met Derksen. Uiterst vermakelijk!

En nog steeds staat het niet online, het blijft een drama dit seizoen hoor. Overal geld voor vragen, maar de service is allerbelabberst.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een keer naast Kraay gepist, toen ie in Veendam was.

''Was niet te best he?'' zei ie. Ik zeg: ''Je bent hier vast niet vaker geweest''.

Maar ik vond die Erik het goed doen!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Wie heeft de grotere lul van jullie 2? We weten in ieder geval al dat hij de grotere lul is

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

I take that as a compliment.

En wat betreft die eerste vraag.. kan er geen antwoord op geven, ben uitgeluld.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Lullig antwoord hoor

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ach lul toch niet zo joh.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Maar wat een gelul dat Ajax de enige NL club is die in de CL thuishoort. Ik denk dat er momenteel geen enkele NL club iets in de CL te zoeken heeft, ook Twente niet dus, maar als je al 6 jaar geen kampioen meer bent geweest en zelfs de voorrondes niet hebt weten te overleven hoor je er zeker niet thuis.

Op basis van status zal hij wel bedoelen. Het stadion, de bekendheid van de club, de gewonnen prijzen en misschien ook wel met deze talentvolle selectie.

Maar niet 1 club uit NL zal nog heel ver komen in dat toernooi. Maar het is wel fijn dat je nog steeds fors geld verdient met de CL. Ik las vandaag dat Ajax zon 13 miljoen aan startgeld zal krijgen als ze woensdag doorgaan en dat het totale bedrag op kan lopen tot ruim 20 miljoen. Is toch heel aardig.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Het is het verschil tussen behoud van spelers of juist niet. De wedstrijd woensdag gaat Ajax' toekomst voor de komende jaren misschien wel bepalen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Don Dijk schreef:

Ach lul toch niet zo joh.

Mischien houdt ie wel van lullen

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

WHYYY

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Binnen 3 jaar hè, Don.

Er zullen nooit echt grote spelers bij Vitesse gaan voetballen (niet binnen 5 jaar), wel grote talenten.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ach, ik heb dat gelul vanaf de eerste dag al niet geloofd van die Georgier.

Hoop dat ze volgend jaar aan De Langeleegte te bewonderen zijn.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Die Georgiër moet je ook niet geloven. Vitesse heeft het geluk dat Abramovich erachter zit.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Vitesse huurt 3 spelers van Chelsea, nou kan die Jordania gewoon niet meer ontkennen dat hij een stromannetje van Abramovich is en dat Vitesse gewoon een beetje Chelsea B gaat worden.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zou wel leuk zijn dan trouwens als Bruma bij Vitesje komt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Voor Vitesse is het natuurlijk prima om Chelsea B te worden.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Bruma zit al te dicht tegen het eerste van Chelsea aan om bij Vitesse te gaan spelen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja dat denk ik ook. Die Van Aanholt dan mischien?

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Vitesse huurt 3 spelers van Chelsea, nou kan die Jordania gewoon niet meer ontkennen dat hij een stromannetje van Abramovich is en dat Vitesse gewoon een beetje Chelsea B gaat worden.

Wonderbaarlijke logica gebruik je.

Nederland koopt de JSF, nu kan Balkenende niet meer ontkennen dat hij het schoothondje is van Bush en Nederland de 53e staat van de VS maakt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

53 liefst

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Bovendien klopt dat ook min of meer.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Dat is werkelijkwaar de zwakste sarcastisch bedoelde vergelijking die ik ooit heb gezien.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Amen to that! De connecties tussen Abarbapapavich en Jordania zijn nu wel erg duidelijk aan het worden. Zo onlogisch was die opmerking dus niet eens.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Sowieso Raijkovic, Sulejmani en Matic... Toevallig allemaal voetballers van Lemic. Tuurlijk is er een connectie met Abramovich.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

D'oh!

Ik laat 'm gewoon maar staan!

Connectie is één ding, maar om maar van ontkenning en stroman te spreken, vind ik toch net even iets te veel van het goede. Dan kun je, met een beetje fantasie, hetzelfde zeggen over Hiddink en PSV toentertijd.

BTW. Aissati is ook rond. Wordt een mooie vuurdoop in de Kuip zondag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Paolo Pazzini

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe ja, die maakt effe in een kwartier de hele 3-1 nederlaag in Bremen goed. Maar ik hoop dat Bremen het toch redt. Dat is wel een ploeg die ik leuk in de CL vind.

Anderlecht ook 0-1 achter na de 2-2 daaro. Wordt nog lastig dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.