- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Mooi dat die olifant naar Vitesse gaat. Scheelt Ajax heel wat poen.
Dat is echt goed nieuws.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Erik heeft Tijl nu al van de troon gestoten. Ik denk dat deze gast nu ipv Tijl het mag gaan doen. Verdiept zich ook meer in het voetbal.
Het gaat er op vooruit inderdaad, al hoop ik ook niet dat hij een vaste klant wordt. Ben niet weg van Kraay, maar de combinatie Kraay-Derksen is gewoon geweldig, ik denk niet eens te evenaren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
City bevalt me goed, gaan dit jaar echt serieus meedoen in de PL. Nu nog even Super Mario erin brengen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het gaat er op vooruit inderdaad, al hoop ik ook niet dat hij een vaste klant wordt. Ben niet weg van Kraay, maar de combinatie Kraay-Derksen is gewoon geweldig, ik denk niet eens te evenaren.
Iedereen vergeet dat Kraay daar járen over heeft gedaan om gewaardeerd te worden/populair te zijn. Werkelijk niemand mocht Kraay de eerste jaren. Het zijn ook vooral Derksen en Genee die daaraan hebben meegeholpen.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Iedereen vergeet dat Kraay daar járen over heeft gedaan om gewaardeerd te worden/populair te zijn. Werkelijk niemand mocht Kraay de eerste jaren. Het zijn ook vooral Derksen en Genee die daaraan hebben meegeholpen.
Nee hoor, ik was al fan van hem vanaf Domino-DAY 
Maar in voetballend opzicht is hij inderdaad wel wat gegroeid. Ik moet trouwens elke keer weer lachen als Derksen over het bruggetje van Genee begint 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, weet je hoelang hij toen al op tv was?
Maar ik bedoel uiteraard sinds hij aan tafel zit bij een voetbalprogramma.
Overigens verwacht ik niet dat Tijl populair zal worden.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Dat zag er wel een beetje knullig uit 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Was een prima programma van VI vanavond. Geen enkele keer geërgerd aan Erik. Hele fijne gast om er bij te hebben. Wil niet de hele tijd grappig doen en hoe hij Maaskant aan de tand voelde was gewoon prima.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Iedereen vergeet dat Kraay daar járen over heeft gedaan om gewaardeerd te worden/populair te zijn.
wordt die gewaardeerd dan? Volgens mij vindt men het vooral leuk dat hij iedere week voor lul werd gezet en waren er maar weinigen die hem echt hoog hadden zitten als voetbalkenner.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Erik is inderdaad een betere gast, waar het vooral om gaat: hij heeft meer verstand van voetbal dan Tijl.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
wordt die gewaardeerd dan? Volgens mij vindt men het vooral leuk dat hij iedere week voor lul werd gezet en waren er maar weinigen die hem echt hoog hadden zitten als voetbalkenner.
Ik hoor inderdaad vooral positieve reacties op hem bij VI. Uiteraard is het leuk dat hij telkens weer in de maling wordt genomen, en de manier waarop hij telkens reageert, maakt hem soort van sympathiek.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik denk als Tijl nog 1 keer zo slecht naar voren komt(wat zeker gaat gebeuren) dan is het ook meteen de laatste keer geweest. Mensen (waaronder ik) haken anders gewoon af en het gaat allemaal toch om de kijkcijfers uiteindelijk.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Hans Kraay: Hij heeft op mij een beetje een uitstraling: Gewoon een lieverd die nauwelijks kwaad in de zin heeft. Hij is ook gewoon respectvol tegenover beide Tv- zenders.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een heerlijke voetballer is Johnson toch
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zelfde geldt voor Milner. Wat een heerlijk ploegje dit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard. This is football!
. En dat ik een zwak heb voor City helpt ook wel.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
GUNNERS!
Maar, ik weet het niet, dat City. Wel leuk dat uitgerekend Johnson en Hart de opvallendste waren. Zo'n blok met De Jong, Toure en Barry ook
. Geniaal. Volgens mij heeft De Jong werkelijk ALLES goed gedaan. 0,0% balverlies. DVD'tje van branden en opsturen naar otherfool.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Newcastle en City natuurlijk
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Was een prima programma van VI vanavond. Geen enkele keer geërgerd aan Erik. Hele fijne gast om er bij te hebben. Wil niet de hele tijd grappig doen en hoe hij Maaskant aan de tand voelde was gewoon prima.
Meen je dat nou? Vond het nogal genant en knap van Maaskant dat hij er nog serieus op in ging. Had eigenlijk elk moment verwacht dat Maaskant (terecht) iets zou roepen van: 'mannetje, wat weet jij nou helemaal van mij, mn club en mn werk? Ga lekker ergens grappen maken of zo maar dat bleef wonderbaarlijk genoeg uit.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik heb meerdere voorkeuren in Engeland, hoe gek het ook is. Ik vind Manchester United, Liverpool en Arsenal mooie clubs. Maar als andere Engelse clubs mooi voetbal spelen, mogen ze van mij winnen. Mijn liefde voor Feyenoord is te groot om met andere clubs te delen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Meen je dat nou? Vond het nogal genant en knap van Maaskant dat hij er nog serieus op in ging. Had eigenlijk elk moment verwacht dat Maaskant (terecht) iets zou roepen van: 'mannetje, wat weet jij nou helemaal van mij, mn club en mn werk? Ga lekker ergens grappen maken of zo maar dat bleef wonderbaarlijk genoeg uit.
Het was wel erg makkelijk scoren van Erik.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Die Erik had dan ook vooraf duidelijk instructies gekregen dat hij met een gepeperde mening moest komen en ook wat te melden moest hebben. Dus komt ie met verhalen die hem natuurlijk gewoon zijn verteld door de redactie.
Zo van 'ik heb gehoord dat de besprekingen bij Vitesse met Velthuizen..' Etc. Ja tuurlijk, alsof hij iets weet wat de rest daar niet weet.
. Welke tv-kijker trapt daar nou in?
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mido 
Ik ben er blij mee. Prima pinchhitter. Ajax mist een diepe spits als Mounir om welke reden eens niet 90 minuten kan spelen. Suarez is veel beter op rechts dus hem moet je daar niet weghalen.
Over een maandje ofzo kan hij lekker meedoen en hopelijk is hij nog scherp. Ik heb er wel vertrouwen in.
Enne...lees ik nou dat Vitesse Sulejmani wil? Ik hoop dat Jol nu zegt dat ze hem lekker bij de selectie houden. Mickey begint net lekker te ballen dit seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Door Mivast, 23 augustus 2010 20:41, Gouda, Bron: AD.nl |
Zlatan Ibrahimovic sluit uit dat hij aan het eind van zijn carrière terugkeert naar Ajax. De 28-jarige Zweed vindt sowieso dat Ajax geen ervaren rotten moet contracteren. ,,Bij Ajax horen de absolute toptalenten te spelen die vervolgens verkassen naar een grote club in het buitenland." Ibrahimovic, die tussen 2001 en 2004 furore maakte bij Ajax, staat momenteel onder contract bij het Spaanse FC Barcelona.
,,Als oude speler zou ik bij Ajax niets meer te zoeken hebben", zegt Ibrahimovic, die nog wel altijd een zwak heeft voor zijn oude club. ,,Natuurlijk kan ik door mijn eigen drukke programma niet alles zien", biecht hij op. ,,Maar ik volg altijd de uitslagen en het doet me echt goed als Ajax wint."
Ook in de Champions League gunt hij de Amsterdammers succes. ,,Ik hoop dat ze winnen van Dimamo Kiev. Ajax is de enige Nederlandse club die op het hoogste Europese niveau thuishoort."
De laatste landstitel van Ajax dateert alweer van 2004, toen nog met Ibrahimovic in de gelederen. ,,We hadden toen een geweldig team, een goede coach, de organisatie was prima en de grootste talenten kozen voor Ajax", zegt de spits, die ook een verandering bespeurt. ,,Toen ik in Nederland speelde had je weinig te vrezen van AZ en FC Twente. Nu zijn dat echte concurrenten."
De Eredivisie mag dan voor Ibrahimovic een afgesloten hoofdstuk zijn, de kans dat hij dit seizoen terugkeert naar de Serie A is wel aanwezig. AC Milan probeert de bijna twee meter lange aanvaller op huurbasis over te nemen van FC Barcelona.
De clubs gaan daarover woensdag in gesprek, liet algemeen directeur Adriano Galliani van Milan weten. Ibrahimovic heeft in zijn eerste seizoen in Catalaanse dienst niet weten te overtuigen.
Leuk om te lezen dat Zlatan Ajax nog volgt en er nog veel voor voelt.
Al weet ik ook wel dat hij niet meer hier komt spelen. Had ik ook niet gedacht. Zijn woorden over dat Ajax geen oudjes moet halen neem ik alleen met een korrel zout. Hij bedoeld natuurlijk dat hij de Eredivisie niet meer interessant vind. Can't blame him. Maar verder mooie woorden van Zlatan.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Maar wat een gelul dat Ajax de enige NL club is die in de CL thuishoort. Ik denk dat er momenteel geen enkele NL club iets in de CL te zoeken heeft, ook Twente niet dus, maar als je al 6 jaar geen kampioen meer bent geweest en zelfs de voorrondes niet hebt weten te overleven hoor je er zeker niet thuis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.