- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee tuurlijk is het raar dat er nog steeds geen elektronisch gedoe is, maar dat geldt voor elke ploeg.
Vind het overigens verassend dat de Engelsen dit wel redelijk kunnen relativeren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mit Geschwindigkeit und Tempo besiegen sie sich heute
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Pff..nou nou wat dramatisch allemaal weer. Die Duutsers hebben de Engelsen gewoon hélemaal weggespeeld, kloar.
Maar Engeland scoorde 2 legitieme goals en hadden gewoon als morele winnaar dus moeten gaan rusten. Hoeveel landen maken een 2-0 achter tegen Duitsland nog goed....
Ik had het nog wel eens willen zien. Engeland had bij 2-2 zich niet meer hoeven laten wegcounteren want beide elftallen moeten dan scoren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee tuurlijk is het raar dat er nog steeds geen elektronisch gedoe is, maar dat geldt voor elke ploeg.
Vind het overigens verassend dat de Engelsen dit wel redelijk kunnen relativeren.
Ze speelden dan ook dramatisch en willen natuurlijk ook graag afrekenen met Capello (Wat hebben die Italianen tegenwoordig
) en de lads.....
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ongelooflijk idd dat Capello blijft volhouden dat Engeland goed had gespeeld. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
The Sun
FLOP Fabio Capello will hold talks about his future after England's abysmal players shamed the shirt and crashed out of the World Cup.
The Sun's Chief Football Writer Shaun Custis demanded to know whether the Italian was ready to resign following Germany's 4-1 rout yesterday - our worst ever result in a major tournament.
Capello, on £6million a year, insisted he would not quit but then admitted he will have discussions with FA chief Dave Richards.
He said: "I want to speak with the chairman to decide my future."
When asked what the talks would centre around, Capello responded: "Whether he has confidence in me or not."
The nation certainly have no confidence after a young German side beat us for pace, passion, class and skill.
England were ripped apart in the last-16 showdown, leaving huge question marks over Capello's team selection and refusal to budge from a rigid 4-4-2 formation.
The Italian, desperately trying to defend his decisions, added: "We have played this system always in qualification.
"No one asked me that question then.
"We always play the same system. It has not changed. Absolutely not."
Capello also tried to defend England's results through the group stage, when they failed to beat USA and Algeria before scraping a 1-0 win over Slovenia, the smallest country at the tournament.
He said: "When you lose a performance, the manager is criticised.
"We didn't play too badly in the first game against USA.
"We played a bad game against Algeria. We played well against Slovenia."
Advertisement
Click Here! Quantcast
Adrian Bevington, managing director of Club England, confirmed Capello will now hold talks with the FA.
He said: "Fabio wants to speak to the chairman, Sir Dave Richards, before he speaks publicly about things.
"Our position has been consistent and it has not changed in my mind tonight whatsoever.
"Clearly, Fabio needs to speak with Sir David and beyond that I cannot say anything further tonight.
"There is a board - Sir David, myself, Sir Trevor Brooking and chief executive Alex Horne - and we work into the main FA board as well.
"Nothing's changed in my mind from before the game."
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4808 stemmen
Maar Engeland scoorde 2 legitieme goals en hadden gewoon als morele winnaar dus moeten gaan rusten. Hoeveel landen maken een 2-0 achter tegen Duitsland nog goed....
Ik had het nog wel eens willen zien. Engeland had bij 2-2 zich niet meer hoeven laten wegcounteren want beide elftallen moeten dan scoren.
Klopt wel een beetje. Maar dat 'morele' voordeel hadden ze eigenlijk ook al nu. Dus daar ligt het toch niet echt aan. Het feit dat ze nu konden worden weggecounterd, is wel een goed argument dat er niet was geweest indien het 2-2 was.
Daarom vond ik het voor Mexico net nog erger. Zij waren gewoon de betere ploeg totdat de scheidsrechter de match omgooit...
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Waar ik bij DLD na de 0-2 riep dat het wel een 1-4 zou worden, dacht ik toen die niet toegekende 2-2 viel dat het wel eens een heel andere kant op zou gaan. Engeland was op dat moment echt stukken sterker en DLD wist niet waar het het zoeken moest. Dat dat doelpunt afgekeurd werd, was echter een grote klap voor de Engelsen, en geef ze eens ongelijk. Duitsland counterde overigens prima (beetje zoals Nederland twee jaar geleden).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij rende nog 15 meter van de achterlijn vandaan. In zo'n 1/8e finale zet je toch echte de beste mannetjes neer? Diep bedroevend dit.
Om hier nog maar even op te reageren. Die beste man kan niet op de achterlijn staan, én op lijn staan met de laatste verdediger voor buitenspel te controleren.
Kortom gewoon een gebrek aan mankracht, en zodoende kan ik het arbitrale duo niks kwalijk nemen. De grote boef zat op te tribunes te zippen aan z'n cognac. Rotvent........
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Blatter kan dr helemaal niks aan doen, stelletje Blatterhaters!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Blatter kan dr helemaal niks aan doen, stelletje Blatterhaters!
Blatter is de baas, hij is verantwoordelijk, wie anders?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Weet ik veel. 
Nee maar ff serieus, hoorde laatst Cheque van Gelder zeggen dat er een of andere comissie is van 4 wijze heren (waaronder uit Schotland, Ierland en Engeland
) die dit beslissen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Bron: NOS Studio voetbal
Ajax zou geïnformeerd hebben naar de diensten van Mateja Kezman. Dat weet Jack van Gelder te melden in NOS Studio Sportzomer. De Amsterdammers zouden telefonisch contact hebben gezocht met een tussenpersoon. Ajax ontkent echter de geruchten rondom Kezman.
Momenteel staat de Serviër onder contract bij Paris Saint-Germain, maar maakte afgelopen seizoen zijn minuten bij Zenit Saint Petersburg. De voormalig PSV’er wist in zijn tien optredens niet te overtuigen. De Russen doen dan ook geen beroep op de koopoptie in het huurcontract.

Please o god laat dit niet waar zijn 
Liever niemand dan die walgelijke gek die ook al 5 jaar geen bal meer goed heeft geraakt. Hopen dat Sjek verkeerd ingelicht is.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Ongelooflijk idd dat Capello blijft volhouden dat Engeland goed had gespeeld.
Natuurlijk hadden ze goed gespeeld, ze hebben toch 2 doelpunten gemaakt in 45 minuten tijd. Normaal had Engeland moeten winnen want ze waren in de winning positie tijdens de rust.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Blatter is de baas, hij is verantwoordelijk, wie anders?
Hij bepaald het niet. Om een verandering door te voeren moet je een bijna unanieme meerderheid hebben. Van de 8 hoofden in de raad moet je 6 mensen mee hebben om die verandering door te voeren. Toen Blatter het aandroeg in Maart, waren er maar drie van de acht voor. Daarom is niet alleen Blatter de schuldige.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen

Liever niemand dan die walgelijke gek die ook al 5 jaar geen bal meer goed heeft geraakt. Hopen dat Sjek verkeerd ingelicht is.
Dus Suarez is weg..... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hij bepaald het niet. Om een verandering door te voeren moet je een bijna unanieme meerderheid hebben. Van de 8 hoofden in de raad moet je 6 mensen mee hebben om die verandering door te voeren. Toen Blatter het aandroeg in Maart, waren er maar drie van de acht voor. Daarom is niet alleen Blatter de schuldige.
Hij is niet alleen schuldig, maar hij had toch gewoon weer wat envelopjes kunnen uitdelen als hij het echt wilde.....
Bovendien komt hij wel met van die absurde statements over dramatiek naar buiten.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Dus Suarez is weg.....
Nee, als vervanger van Pantelic he. Al las ik dat er nog een kleine optie miss was dat Pantelic nog een jaar bleef als hij niks kon vinden.
Ajax moet Mido maar eens bellen. Nu kunnen we hem best gebruiken. Sowieso is elk alternatief beter dan Kezman is.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen

Was het eindelijk een lekker topic, zonder dat Ajax-nieuws, krijgen we dit weer.
Verder: 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Natuurlijk hadden ze goed gespeeld, ze hebben toch 2 doelpunten gemaakt in 45 minuten tijd. Normaal had Engeland moeten winnen want ze waren in de winning positie tijdens de rust.
Grapje zeker? Engeland is tot de 2-1 volledig weggespeeld. Tien minuten voor de rust ging goed en 10 minuten na de rust idem met dat schot weer van Lampard die nogmaals de lat raakte. Daarna zijn ze weer weggespeeld.
Neemt niet weg dat de niet toegekende goal wel zeer bepalend was.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Come on.
Engeland heeft zo slecht gespeeld, jarenlang niet zo'n slecht Engels elftal gezien.
Duitsland hoefde maar een beetje aan te zetten en alle verdedigers van Engeland raakten helemaal de weg kwijt.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Maar tegen Brazilie komt alles goed. Dan moet Robben fit genoeg zijn voor een basisplaats.
HOLLAND
Eerst de match tegen Slowakije. Volgens Boskamp op Canvas stelt Nederland helemaal niets voor 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Was het eindelijk een lekker topic, zonder dat Ajax-nieuws, krijgen we dit weer.
Verder:
Wees niet bang. Na het WK zie je me niet meer zoveel in dit topic 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij is niet alleen schuldig, maar hij had toch gewoon weer wat envelopjes kunnen uitdelen als hij het echt wilde.....
Bovendien komt hij wel met van die absurde statements over dramatiek naar buiten.
Die statements slaan nergens op maar een ridicule beslissing kan je alleen rechtvaardigen met ridicule argumenten. Je doe the twel erg simpel af, in geen enkele sport federatie heeft één man het voor het zeggen. Je moet een raad hebben die mee moeten beslissen. Anders word het een beetje gevaarlijk he? Als één man kan doen wat ie wil.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ik hoor trouwens niemand over die goal van Klose. Die had best afgekeurd mogen worden, hij gebruikte duidelijk zijn arm.
Duitsland was een niveautje te goed voor Engeland. Al was het inderdaad een heel andere wedstrijd geworden als beide ploegen gingen rusten met een 2-2. Bij de 3-1 was het gedaan.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Normaal had Engeland moeten winnen want ze waren in de winning positie tijdens de rust.
Dit klinkt weer zóó typisch, het 'maar wij waren veel beterder' verhaal en nog niet eens waar ook 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Wees niet bang. Na het WK zie je me niet meer zoveel in dit topic
Ga je werken?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik hoor trouwens niemand over die goal van Klose. Die had best afgekeurd mogen worden, hij gebruikte duidelijk zijn arm.
Was gewoon een mooi duel, zoals ik eerder zei zouden 9 van de 10 spitsen in zijn positie vrijwillig gaan liggen om een penalty/vrije trap en een rode kaart te versieren.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ik vond het ook een mooi duel, maar als hij Klose terug had gefloten, was het niet vreemd geweest.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Overigens is Blatter natuurlijk niet een fris mannetje.
Weten jullie bijv. dat er een eilandje bestaat die aangeschreven is bij de FIFA maar waar maar 200 inwoners ofzo wonen? Waar niet eens een voetbalstadion is!
Dat is wel verdacht natuurlijk. Een beetje..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.