• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.609 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.720 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En hoe komt dat ? Dirkje is al weg, dat was voor mij vaak de reden een hekel te hebben aan AZ. Maar nu de poen grotendeels weg is heb ik weinig problemen met ze.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8340 stemmen

rep_robert schreef:

Enige keer in dit milennium dat we ingemaakt zijn is uit tegen Bayern met 4-0 verloren. Voor de rest trekt Ajax zich altijd naar het niveau op van de tegenstanders.

En in het seizoen 2008/2009 6-2 verloren van PSV.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

YouTube - Ajax - PSV 0-4

Die tekstjes dr bij.

Dan is deze toch mooier: YouTube - PSV - Ajax 1-5 (18-03-2007)

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hier kan ik wat mee, zo beleef ik het ook. Lijkt me ook niet anders kunnen als je een 'echte' supporter bent imho.

Moet toegeven dat leedvermak altijd wel leuk is en een beetje stangen hoort erbij maar toch liever Feyenoord dan een niets zeggende belgische club.

Al staat Gent nou niet goed bekend als ze thuis spelen hoor . Maarja wij ook niet in uitwedstrijden .

Is dit negatief of realistisch?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar dat zijn geen CL wedstrijden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

]Is dit negatief of realistisch?

Realisme .

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

En hoe komt dat ? Dirkje is al weg, dat was voor mij vaak de reden een hekel te hebben aan AZ. Maar nu de poen grotendeels weg is heb ik weinig problemen met ze.

Oh dus nu is Vitadze aan de beurt? Ja dat kan!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Aissati naar Vitesse.

Ik zeg, prima gedaan Ajax! Hopelijk nog voor een transferom.

Wie heeft er nog een mooie strik liggen?

Er is een hoop onzin geschreven nu al, maar ik hoop van harte dat dit waar is.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Realisme .

Heb alle vertrouwen in Feyenoord het wil er alleen nog niet uitkomen, let maar op worden gewoon derde dit jaar, het kwartje moet ff vallen maar dat lukt die Been wel.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Wie heeft er nog een mooie strik liggen?

Er is een hoop onzin geschreven nu al, maar ik hoop van harte dat dit waar is.

En dan hem zien vertrekken voor 15 miljoen bij Vitadze, lol.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord is wel érg matig hoor. Hoger dan de 8e plek zullen ze niet komen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Heb alle vertrouwen in Feyenoord het wil er alleen nog niet uitkomen, let maar op worden gewoon derde dit jaar, het kwartje moet ff vallen maar dat lukt die Been wel.

Feyenoord niet zien spelen tegen Excelsior en Gent? Dit is echt een heel, heel matig elftal. Zullen alle meeval nodig hebben om vijfde of zesde te kunnen worden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als je de 2e seizoenshelft van Ajax niet gewoon schitterend vond dan ben je negatief en niet realistisch. Dat Ajax zijn verdediging eens een keer goed moet neerzetten dit seizoen is duidelijk, dat ziet iedere mafketel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Feyenoord niet zien spelen tegen Excelsior en Gent? Dit is echt een heel, heel matig elftal. Zullen alle meeval nodig hebben om vijfde of zesde te kunnen worden.

Ze kunnen wel veel beter natuurlijk. Zit echt nog wel genoeg rek in, denken dat dat van gister the max was zal wel een hele grote inschattingsfout zijn.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

'Aissati verruilt Ajax-bank voor Vitesse'

Ismaïl Aissati moet één van de eerste aanwinsten van Vitesse worden. De Arnhemmers zouden reeds een akkoord bereikt hebben met de club en speler, zo meldt De Gelderlander vrijdag.

Vitesse liet weten dat het reeds twee spelers heeft aangetrokken. Om welke voetballers het gaat wil de club nog niet bekendmaken. Pas na afloop van het duel met FC Twente, zaterdagavond, laat Vitesse weten welke twee voetballers de eerste versterkingen van de club zijn.

De 22-jarige Aissati is volgens het dagblad één van de nieuwe aankopen. De middenvelder kan bij Ajax niet op een basisplek rekenen. Hij heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2012. Door de financiële armslag van de nieuwe eigenaar Merab Jordania kan Vitesse wedijveren om de diensten van Aissati.

Zijn we die ook weer kwijt

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

moviemafketel schreef:

Als je de 2e seizoenshelft van Ajax niet gewoon schitterend vond dan ben je negatief en niet realistisch. Dat Ajax zijn verdediging eens een keer goed moet neerzetten dit seizoen is duidelijk, dat ziet iedere mafketel.

Nogmaals de doelpunten verbloemen veel, ze spelen helemaal niet schitterend, en bijna elk eerste doelpunt viel uit het niksen hadden we al net zo goed achter kunnen staan, dat we dan opeens veel scoren komt omdat er ruimte komt niet door schitterend voetbal.

Maar goed jij vind dit ik vind dat, zie het probleem niet zo.

Ik vind dat Suarez alle bepalend is, dan hoor ik men wel zeggen dat ie uit vorm was de tweede seizoens helft maar dat is niet zo, alles komt van hem af maar dan ook echt alles, als jij dat schitterend vind prima. Ik kan er wel van genieten van zo een man alleen wat gebeurt als ie weg is. Mag je blij zijn met een plek bij de eerste 5. Wauw schitterend.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jij hebt sowieso iets tegen Jol. Die man kan niks meer goed doen geloof ik. Onder Bassie was alles geweldig geworden als ze hem maar meer tijd hadden gegeven. Ik ben gewoon wat positiever ingesteld denk ik, misschien soms te ja. We zijn het eens dat we het oneens zijn. Verder ook niet zo relevant nee.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Dus jij gaat er nu al vanuit dat Ajax in de Europa League gaat spelen? Wat voor supporter ben jij eigenlijk?

(quote)
Heeft niks te met meningen te maken. 14 wedstrijden op rij winnen ís een fantastische prestatie. 14 was het toch? Daar zou je nog 3 bekerwedstrijden bij kunnen tellen.

Was even vergeten dat zij ee niveautje lager spelen. Dan alsnog heb ik bij Feyenoord geen positieve gevoelens en kan ik alleen maar genieten als ze er weer is lullig vanaf gaan.

Don Dijk schreef:

(quote)

YouTube - Ajax - PSV 0-4

Die tekstjes dr bij.

Ik heb het natuurlijk over de Europese wedstrijden he. In de competitie hebben we genoeg flaters geslagen. Bijvoorbeeld Sparta uit met 4-0 verliezen in een mega belangrijke wedstrijd. Das wel de allerergste.

Spetie schreef:

(quote)

En in het seizoen 2008/2009 6-2 verloren van PSV.

Lees bovenstaande maar.

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hier kan ik wat mee, zo beleef ik het ook. Lijkt me ook niet anders kunnen als je een 'echte' supporter bent imho.

Al staat Gent nou niet goed bekend als ze thuis spelen hoor . Maarja wij ook niet in uitwedstrijden .

Bij Feyenoord kan ik alleen genieten als ze verliezen. Leedvermaak is het leukste vermaak zeggen ze he Die rivaliteit zit er bij mij te erg in om Feyenoord positief te kunnen steunen. Bij clubs als PSV hoop ik ook dat ze verliezen in de competitie, maar dat is alleen omdat het een concurrent is. Gevoelsmatig kan mij het verder weinig boeien wat er in en rondom die club gebeurt. Zelfde geldt ook voor alle andere clubs. Dan kan ik me er Europees wel toezetten om te juichen voor clubs als PSV, Heerenveen, AZ, Twente etc.

Naomi Watts schreef:

Vind AZ persoonlijk ook weer leuker worden, niet meer dat opschepperige gedoe en die nephaat. Plus dat de echte supporters die zullen overblijven nu de club het met minder poen moet doen. Nu nog even die klappertjes afschaffen. Verder is het ook leuk om al die jonge spelers te zien. Kunnen veel Eredivisie clubs nog wat van leren. Bij Grunn bijvoorbeeld 10 buitenlanders in de basiself tegen AZ.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Jol heeft niks te zoeken bij Ajax idd.

Alles wat Jol is is onAjax, dat ziet toch elke

Ajacied!

We zullen nooit weten of Bassie was geslaagd bij Ajax, waarschijnlijk niet omdat er geen winnaars mentaliteit meer heerst helaas. (waar is de arrogantie gebleven?)

Hij zou het denk ik wel goed bij een duitse club.

Ach hij is weg dus doei.

Maar goed morgen weer lekker naar Roda en gelukkig met Luis scheelt een slok op een borrel.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Uiteindelijk zijn trainers en spelers passanten en doet het er ook niet zoveel toe. Alleen de supporters blijven. Jol gaat ook weg, of het binnenkort is weet ik niet. Maar een clubman zal het nooit worden i.i.g. Maakt ook niet uit, zolang hij maar resultaten boekt.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

En ondertussen is Edje Davids ook weer gaan ballen, bij Crystal Palace zowaar.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Leuke cartoons

alleen mag ie de volgende keer het shirt van Feyenoord wel eens goed tekenen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die van Been en De Cler is leuk ja .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

En ondertussen is Edje Davids ook weer gaan ballen, bij Crystal Palace zowaar.

Kan het trainersschap niet aan zeker?

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

moviemafketel schreef:

Is toch gewoon mooi dat er nog een Nederlandse club meedoet?

Laten we eerst woensdag maar even afwachten. Zou niet de eerste keer zijn dat Ajax het juist thuis liet liggen (remember Kopenhagen, Praag).

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Tuurlijk laat Ajax het weer liggen, maar het is toch heerlijk, die valse hoop hier te lezen?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

Tuurlijk laat Ajax het weer liggen, maar het is toch heerlijk, die valse hoop hier te lezen?

Ach, we zouden ook 4-1 in Kiev verliezen volgens jou dus het is maar af te vragen hoe serieus we jouw geneuzel moeten nemen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

stfuympos schreef:

Jol heeft niks te zoeken bij Ajax idd.

Alles wat Jol is is onAjax, dat ziet toch elke

Ajacied!

Ajax speelde erg leuk voetbal, scoorde erg goed, Ajax combineerde weer leuk in wedstrijden, jeugd kwam door etc etc. Jol heeft Ajax weer een eigen smoel gegeven nadat van Basten de club bijna heeft geruineerd met zijn belachelijke aankopen en zijn gebrek aan coachingservaring waardoor je oa 4-0 bij Sparta, 4-1 bij Vitesse, 4-0 bij Heerenveen en 6-2 bij PSV verloor. Onder Jol pakten we 9 punten in die 4 duels.

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77275 stemmen

He Ajax&Litmanen1

Laat die sommige oerdomme mensen toch lullen als je een Nederlander bent hoor je gewoon te hopen dat ELKE Nederlandse club verder gaat in de verschillende Europa Leagues.

Ik bv heb een schurf aan PSV maat ik hoop WEL dat ze verder gaan.

Die mensen kijken zeer kortzichtig naar het voetbal en snappen totaal niet waarover het gaat namelijk het europa coefficient.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.