- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop het echt, zou mooi zijn 2 Ollandse ploegen in de CL.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Alleen het geld is leuk voor de rest hebben we er niks te zoeken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ben jij ook altijd degene die feestjes verpest stfuympos? 
"Nou ik vind het eigenlijk niks aan hier". Zo iemand? 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Zuurpuim inderdaad 
En ach, een keer tegen leuke tegenstanders spelen is natuurlijk ook wel fijn. Heb hier nog wedstrijdkaartjes liggen van Borac, Zilina, Slavia Praag, Slovan Bratislava, Timisoara etc.
Dan is het toch wel weer is fijn om tegen een gerenommeerde club als Barcelona of Man U te kunnen spelen. Toch iets meer om je op te verheugen dan bovengenoemde teams.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Aissati naar Vitesse.
Ik zeg, prima gedaan Ajax! Hopelijk nog voor een transferom.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Hopelijk lekker veel zakcenten ervoor ontvangen. Profiteren wij als eerst van Jordania bij Vitesse.
Overigens een leuke speler voor het niveau Vitesse. Hij zal wel leuke tijden beleven in Arnhem gok ik.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Ben jij ook altijd degene die feestjes verpest stfuympos? 
"Nou ik vind het eigenlijk niks aan hier". Zo iemand?

Ik vind het vreselijk, en dan was iedereen zo positief over de tweede seizoenshelft 
Allemaal makkelijke wedstrijdjes en twee keer lucky tegen Twente en PSV thuis, wauw k voel me op eens opperbest.
Sorry dat ik hier zit. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ach ja, we hebben gewoon dik gewonnen van beide clubs. Alleen omdat ze het eerste kwartier beter waren is het opeens lucky. De overige 75 minuten zijn ze weggespeeld. Je kunt beter zeggen dat ze lucky van ons gewonnen hebben in Enschede(1-0) en Eindhoven(4-3). 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
2e seizoenshelft was ook schitterend. In jaren niet zo goed en leuk spel gezien en zoveel doelpunten. Geen verliespartij meer.
Is toch gewoon netjes te noemen. Dit seizoen is de achterhoede zo lek als een mandje. Maar ik word best vrolijk van het vooruitzicht van de CL halen ja. Negatief zijn is het makkelijkste.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lach maar, Ajax gaat eindelijk weer eens CL spelen.
Worden mooie avondjes. CL-Hymne keihard aan biertje erbij en genieten.
En ze dan zes keer ingemaakt zien worden. Sweet!
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Dan is het toch wel weer is fijn om tegen een gerenommeerde club als Barcelona of Man U te kunnen spelen. Toch iets meer om je op te verheugen dan bovengenoemde teams.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Aissatti, hm. Ik had gehoopt dat ze minder verstandige aankopen zouden doen. Dit is wel een hele goede denk ik.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ingemaakt pfff, wanneer heb je nou eigenlijk Ajax ooit ingemaakt zien worden? Is toch gewoon mooi dat er nog een Nederlandse club meedoet? We komen de komende 20 jaar niet in de buurt van de Engelse, Spaanse en Italiaanse clubs nee, maar de rest van de landen ook niet.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Negatief zijn is het makkelijkste.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Enige keer in dit milennium dat we ingemaakt zijn is uit tegen Bayern met 4-0 verloren. Voor de rest trekt Ajax zich altijd naar het niveau op van de tegenstanders.
Zijn clubs als PSV vaker kansloos ingemaakt, thuis van Arsenal met 4-0 verliezen etc. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is toch gewoon mooi dat er nog een Nederlandse club meedoet?
Alleen Twente vind ik voldoende, een PSV ,AZ etc. vind ik ook allemaal leuk maar Ajax? Neuhh, doe maar niet.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
En ze dan zes keer ingemaakt zien worden. Sweet!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Alleen Twente vind ik voldoende, een PSV ,AZ etc. vind ik ook allemaal leuk maar Ajax? Neuhh, doe maar niet.
Begrijpelijk, ik was gister ook voor Gent. Nu hopen dat Feyenoord verliest volgende week. Kans is wel aanzienlijk, 1-0 is toch te mager voor een thuiswedstrijd.
Alle Nederlandse clubs mogen wat mij betreft wel winnen, maar om Feyenoord elke keer weer op hun bek te zien gaan blijft toch een belevenis
Kan simpelweg niet juichen voor Feyenoord als ik ze zie spelen.
Omgekeerd is het precies net zo lijkt me.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Van mij mag Feyenoord de EL winnen. Zolang Ajax maar ook goed presteert.
Allemaal makkelijke wedstrijdjes en twee keer lucky tegen Twente en PSV thuis, wauw k voel me op eens opperbest.
Dat een club zoveel wedstrijden op een rij wint, gebeurt natuurlijk minimaal 5 keer per jaar.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Enige keer in dit milennium dat we ingemaakt zijn is uit tegen Bayern met 4-0 verloren. Voor de rest trekt Ajax zich altijd naar het niveau op van de tegenstanders.
Zijn clubs als PSV vaker kansloos ingemaakt, thuis van Arsenal met 4-0 verliezen etc.
Nogal logisch als je nooit CL speelt.
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ach ja, tot 2006/2007 wel regelmatig erbij hoor. Genoeg CL wedstrijden gehad, alleen laatste 3 jaar niet meer.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Dat een club zoveel wedstrijden op een rij wint, gebeurt natuurlijk minimaal 5 keer per jaar.
Lijkt me lastig als zij de prijzen wegkapen. Ben je mal of zo 
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Aissatti, hm. Ik had gehoopt dat ze minder verstandige aankopen zouden doen. Dit is wel een hele goede denk ik.
Net als sbij Leo!
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Dat een club zoveel wedstrijden op een rij wint, gebeurt natuurlijk minimaal 5 keer per jaar. chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Lijkt me lastig als zij de prijzen wegkapen. Ben je mal of zo
Mag ook wel met zo een budget verschil, maar goed jj mag denken dat het zo fantastisch is, ik vind van niet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die tekstjes dr bij. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Begrijpelijk, ik was gister ook voor Gent. Nu hopen dat Feyenoord verliest volgende week. Kans is wel aanzienlijk, 1-0 is toch te mager voor een thuiswedstrijd.
Alle Nederlandse clubs mogen wat mij betreft wel winnen, maar om Feyenoord elke keer weer op hun bek te zien gaan blijft toch een belevenis
Kan simpelweg niet juichen voor Feyenoord als ik ze zie spelen.
Omgekeerd is het precies net zo lijkt me.
Hier kan ik wat mee, zo beleef ik het ook. Lijkt me ook niet anders kunnen als je een 'echte' supporter bent imho.
Al staat Gent nou niet goed bekend als ze thuis spelen hoor
. Maarja wij ook niet in uitwedstrijden
.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
AZ
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.