- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Wat een belachelijke discussie bij SV ... als je niet beter zou weten zou je denken dat we alle groepswedstrijden kansloos verloren hadden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Ajax biedt op Beerens ... exit Louis?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Club Brugge verliest verdiend van kleiner broertje Cercle Brugge.
Dat leeft daar ook wel aardig. Adrie Koster moet uit gaan kijken. 3 punten uit 3 wedstrijden. Vandaag hadden ze Wesley Sonck wel kunnen gebruiken. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax biedt op Beerens ... exit Louis?
Hmm, dan verkoop je minstens 30 goals en haal je er misschien 8 terug. Beerens vind ik een aardige buitenspeler, maar hij maakt Ajax niet beter. Ik zou er niet blij mee zijn.
Nog even over gisteren. Ben ik de enige die zich aan Eriksen ergert? Ik erken zijn talent en het kan een grote worden, maar dat kereltje heeft echt de kracht van een vaatdoek. Daar moet power bij.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Beerens? en dan Rommedahl wegdoen? 
Waar zijn ze in Amsterdam toch mee bezig...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Beerens kan in de toekomst nog wat opleveren. Met Rommedahl is dat een ander verhaal. Feit blijft dat ik liever Dennis zie dan Beerens; snap sowieso niet de noodzaak hiervan. Met Urby, Mounir, Suarez & Mickey heb je het in de voorhoede redelijk op orde.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Beerens kan in de toekomst nog wat opleveren. Met Rommedahl is dat een ander verhaal. Feit blijft dat ik liever Dennis zie dan Beerens; snap sowieso niet de noodzaak hiervan. Met Urby, Mounir, Suarez & Mickey heb je het in de voorhoede redelijk op orde.
Juist ja. Met je derde zin redeneer je je eerste twee zinnen voor deze aankoop al weg. Denk namelijk niet dat Ajax meer plezier aan Beerens gaat beleven dan dat ze aan Rommedahl deden, laat staan voor meer geld doorverkopen dan de aankoopprijs.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Wat en droplul die Mulder, twee blunders....Tijd voor Darley, kan Mulder naar Excelsior. Hoewel Vlaar en Bahia ook liepen te schutteren.
Op zich kan ik er wel mee leven. Excelsior is ook mijn cluppie.
Zie net de samenvatting, jezus wat doet die Bahia achterin zeg, wat een compleet drama. Die gast is wel 5x de fout in gegaan die wedstrijd of zo. Dra-ma-tisch.
Ik plaats wel mn vraagtekens bij het optreden van Been, horen zulke kwesties niet binnenskamers te blijven? Aan de andere kant, als de Cler stoer gaat doen verdient hij zo'n openlijke tuchtiging ook wel.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Eens met Rep, wtf doet die Bahia nou helemaal? Hier bij de amateurs van Veendam1894 staan ze nog beter te dekken.
En ook zo'n Been, een beetje people-manager moet daar doorheen prikken, ze kunnen iedereen gebruiken op het moment bij Feyenoord, zelfs De Cler.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens met Rep, wtf doet die Bahia nou helemaal? Hier bij de amateurs van Veendam1894 staan ze nog beter te dekken.
Bahia Was een drama ja. Ongelofelijk.
Daar gaat het niet om. Tuurlijk kunnen we De Cler wel gebruiken maar je moet niet denken van als ik 'm nodig heb zet ik mijn principes opzij. Dan maak je jezelf ongeloofwaardig. Wie zich groter dan Feyenoord voelt moet oprotten, klaar. En Been heeft schijt aan dat ie 'm best nodig kan hebben. Zoals het hoort.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Ach, moet wel eerlijk zeggen dat ik dit gedrag van Been een beetje popi-jopi vond. Beetje over de rug van De Cler - ongeacht of het waar is - weer wat streepjes extra voor krijgen bij het legioen. Verder een prima trainer hoor, maar dit soort zaken zie ik liever niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwah, i kvind sowieso dat veel mensen verwachten dat ze zich maar braaf voordoen en zich houden aan allerlei reglementen. Als een speler het nodig vindt zijn trainer tegen te spreken in de rust en weigert te voldoen aan de aanwijzingen van Been dan mag dat wel naar buiten gebracht worden. Dat mag je ook best naar buiten brengen. Beetej raar het binnenskamers te houden en dat je 'm dan niet ziet op de trainingen. Dan maar open kaart spelen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Been wil alles zijn, behalve popi-jopi. HIj heeft echt alles over voor de club en wil duidelijk zijn. Zulk gedrag tolereert hij niet. Had misschien nog wel een keer tot 10 mogen tellen en dit voorlopig binnenskamers mogen houden. Wel prachtig op Radio Rijnmond na de wedstrijd dat Been de supporters aan het sussen is. Daarnaast ook goed van Been dat hij alle schuld op zichzelf neemt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Erg mooi hoe ie dat deed, en kijkt alleen naar zichzelf. Niet het kunstgras veld, niet het weer, niet de bal, niet de KNVB krijgt de schuld maar gewoon een portie zelfreflectie. Mag oo kwel gezegd worden i.t.t. wat andere eredivisie trainers. Been was pissed, van mij hoeft ie het niet binnenskamers te houden. Iedereen mag weten wat voor een type de Cler is. Been heeft gewoon een Feyenoord hart, probeert geen popi jopi uit te hangen omdat ie niet eens populairder kan worden bij het legioen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Been wil alles zijn, behalve popi-jopi. HIj heeft echt alles over voor de club en wil duidelijk zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De wanvertoning van gister? Kennen jullie niet natuurlijk, een trainer met zelfreflectie
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
De wanvertoning van gister? Kennen jullie niet natuurlijk, een trainer met zelfreflectie
.
Desalniettemin: waarom zou hij daar de schuld voor moeten opnemen? Was toch gewoon een wanprestatie van de spelers?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, en hij vindt zichzelf verantwoordelijk dat ze met de verkeerde instelling het veld in zijn gegaan. De coach is de hoofdverantwoordelijke natuurlijk. En die neemt hij op zich. Hij vindt he tals coach zijnde te makkelijk o malleen de spelers de schuld te geven, en dat is ook zo.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Faillitese maakt om 1 uur overname bekend.
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Hij vindt he tals coach zijnde te makkelijk o malleen de spelers de schuld te geven, en dat is ook zo.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Faillitese maakt om 1 uur overname bekend.
.
Vitesse na vandaag kampioenskandidaat??
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoop dat Vitesse wordt gekocht. Leuke club.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Leuk volgend jaar Kaká, C. Ronalde, Johan Versluis, en Xavi naar Arnhem
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Vitesse is echt een kutclub, met kutsupporters(voor zover ze er zitten) en het kutste stadion van Nederland. Vraag me dan af waarom die mensen Feyenoord dan niet gewoon overnemen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vitesse is echt een kutclub, met kutsupporters(voor zover ze er zitten) en het kutste stadion van Nederland. Vraag me dan af waarom die mensen Feyenoord dan niet gewoon overnemen?
En cheerleaders!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
ergeet hun lelijke tenues ook niet he 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ik hoop dat Vitesse wordt gekocht. Leuke club.
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Benieuwd wanneer ie wordt opgepakt voor belastingfraude.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.