- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Uit een Belgische krant:
"Merab Jordania, voorzitter van de Georgische voetbalbond, werd in het weekend neergeknuppeld. Hij had zich naar de havenstad Batumi begeven om het transfergeld van een Turkse club voor Kiknadze (ex-RC Mechelen) op te eisen, omdat hij meende recht te hebben op de som. Bij de overdracht van het geld ontstond een handgemeen. Jordania trok een revolver maar werd overmeesterd en kreeg verscheidene klappen. Hij werd in het hospitaal opgenomen met een diepe hoofdwonde. De federatie ontkent het gevecht. Het ging om een ongeluk, luidt de officiële versie."
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Lees dat Ferrari Mido gratis en voor niets bij Ajax wilt spelen. Ben benieuwd 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Daar twijfel ik af en toe aan. Als De Cler gister in de rust inderdaad alleen gezegd heeft dat 'hij het wel lekker vond gaan', vind ik het allemaal nog wel meevallen. Zeker gezien de laatste tien minuten voor de rust, waarin Excelsior ook niet verder is gekomen dan de middenlijn. Misschien had Been van daaruit moeten vertrekken om de tweede helft in te gaan, in plaats van iedereen af te branden.
De details houdt Been logischerwijs wel binnenskamers. Er zal heus wel wat meer gezegd zijn. Daarnaast is het natuurlijk onzin dat je tevreden kunt zijn als je Excelsior de laatste 10 minuten van de 1e helft niet op je helft hebt zien voetballen.
Zoals NW zegt, de wanprestatie. De supporters begonnen over het wanbeleid, waarop Been zegt dat ze hem en het team als de schuldigen moeten zien.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ten eerste op Radio Rijnmond, daarnaast ook bij Studio Sport.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Daarnaast is het natuurlijk onzin dat je tevreden kunt zijn als je Excelsior de laatste 10 minuten van de 1e helft niet op je helft hebt zien voetballen.
Ten eerste op Radio Rijnmond, daarnaast ook bij Studio Sport.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nee, maar je kunt je spelers wel motiveren om op die weg door te gaan in plaats van iedereen openlijk af te branden.
Dat doet Been heus wel, hoor. Uiteraard worden de onenigheden breed in het nieuws uitgemeten. Haha, Been. Als de deuren gesloten zijn, dan herken je hem niet meer. Die man kan ècht zeggen waar het op staat.
Dat van die supporters sloeg ook nergens op. Maar dat is een eerste reactie na het fluitsignaal, op volle emotie. Been probeerde ze te sussen. Het enige dat Been niet had hoeven doen is direct al te beginnen over de Cler, met die woorden.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Fernandez naar het ziekenhuis
Gepubliceerd op 16-08-2010 om 12:22:41 Bron: Telegraaf.nl
Dani Fernández is naar het ziekenhuis afgevoerd voor onderzoek. De rechtsback van Feyenoord lijkt opnieuw zijn knie in puin te hebben. Tijdens een partijtje op de training van de Rotterdammers ging het weer mis. Fernandez miste vorig jaar ook bijna het gehele seizoen door eenzelfde blessure.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Krijgt De Vrij tenminste de kans zich verder te ontwikkelen, groot talent.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad prima voor De Vrij, maar wat heeft Feyenoord toch een pech met z'n aankopen. Zowel Fernandez als Cisse lopen al een jaar geblesseerd rond....
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Inderdaad, ik word er wel moe van. Moeten we toch nog Leerdam achter de hand houden, die jongen gaat het nooit redden. Fernandez en de Vrij voor één positie is wel lekker, natuurlijk.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Vitesse is echt een kutclub, met kutsupporters(voor zover ze er zitten) en het kutste stadion van Nederland. Vraag me dan af waarom die mensen Feyenoord dan niet gewoon overnemen?
Hij gaat voor Vitesse vanwege de jeugdopleiding. Is ook wel wat voor te zeggen, na Ajax en Sparta heeft Vitesse waarschijnlijk de beste jeugdopleiding van Nederland, al doet Feyenoord het de laatste paar jaar ook niet slecht.
Ben benieuwd... hij denkt binnen 3 jaar kampioen te worden. Dat lijkt me sterk (vooralsnog), maar misschien wordt het wel weer een gedegen linkerrijtje-club...
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Die ploeg zal dan in elke stad extra ha(r)telijk onthaald worden. Zal lastig worden 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Het is in ieder geval leuk voor onze rivaliteit, hopelijk wordt die weer een beetje opgelaaid.
.
Want tegen zo'n dood broertje aantrappen is ook maar niks.
En ondanks dat ik Vitesse niet bepaald een warm hart toedraag lijkt deze kerel me niet de eerste de beste suikeroom.
Hij heeft veel affiniteit met en komt zelf uit het voetbal en heeft de nodige ervaring.
Ik heb de persconferentie net gezien en het lijkt me een harde man die overal schijt aan heeft. Hilarisch om die voorzitter van Vitesse zo te zien kontkruipen
. Balkenende bij Bush was er niks bij.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Die ploeg zal dan in elke stad extra ha(r)telijk onthaald worden. Zal lastig worden
Ach ja, elke ploeg heeft zo zijn externe financiers. Ook Ajax. Ik vind het in ieder geval wel een interessante ontwikkeling.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ah joh kom, dat wordt toch niks. Die man is al opgepakt voor belastinggedoe, Vitesse zit gewoon helemaal met de rug tegen de muur en de enige oplossing -naast een faillisement- is deze man.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
]Ach ja, elke ploeg heeft zo zijn externe financiers. Ook Ajax. Ik vind het in ieder geval wel een interessante ontwikkeling.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8347 stemmen
Ah joh kom, dat wordt toch niks. Die man is al opgepakt voor belastinggedoe,
Alsof dat wat zegt, dat is met Hiddink ook gebeurt.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
We zullen zien. 's Kijken of ze Andy van de Madze en Makaayadze kunnen terughalen, die zijn nu toch clubloos. Ronaldadze en Messiadze lijken me ook wel wat.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8347 stemmen
De gebroeders Arveladze als trainers zouden er ook goed bijpassen. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Of Nickolonius Hofadze teruhalen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Ben wel benieuwd over welke toppers van buiten de eredivisie hij het heeft.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het worden in ieder geval spannende tijden bij Vitadze. Zou wel schelen als Velthuisvili zou blijven.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Kingladze!! De topaankoop van Ajax destijds 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Het worden in ieder geval spannende tijden bij Vitadze. Zou wel schelen als Velthuisvili zou blijven.
.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Kingladze!! De topaankoop van Ajax destijds
Giorgi Kinkladze. Geweldige aankoop ja. Voor de mensen die een hekel aan Ajax hebben. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel leuk, kan ik soms toch nog even naar Vitesse gaan om Feyenoord en PSV ingemaakt te zien worden door poenclub Vites. 
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Wel leuk, kan ik soms toch nog even naar Vitesse gaan om Feyenoord en PSV ingemaakt te zien worden door poenclub Vites.
Inderdaad, ga binnenkort maar eens bij Vitesse kijken 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Wel grappig trouwens dat de commentator gisteren zich serieus zat af te vragen of de goals die NEC scoorde misschien te maken hadden met dat Kluivert een paar dagen bij ons zit.
.
Onder het mom van, wat goed is kan alleen maar van een topclub komen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Zie hier de typische Vitesse-successupporters.
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.