- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Tim de Cler krijgt toch best een flink salaris?
Weer ééntje weg! 
Ik bedoel Lumb is echt niet minder ofzo dan de Cler.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De Cler is niet meer gewild, maar dat is niet hetzelfde als dat hij weg moet. Als hij a la Wielaert zijn poot stijf houdt dan mag Feyenoord komend jaar gewoon het salaris van een veel te dure Jong Feyenoord linksback betalen.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Op zich kan ik er wel mee leven. Excelsior is ook mijn cluppie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niks mis met Johnson. Type van der Wiel: aanvallend ingesteld met redelijk wat rendement voor een back, maar komt verdedigend nog wat fysiek en ervaring te kort.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Vleminckkx wat een eikel. Die bal ging er gewoon in.
Hij riskeerde zelfs een buitenspeldoelpunt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Vleminckkx wat een eikel. Die bal ging er gewoon in.
Hij riskeerde zelfs een buitenspeldoelpunt.
Exact. Alles voor eigen glorie. Wat kan ik dergelijke voetballers toch niet uitstaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, daar heb ik minder mee, maar die gun ik wel een derde plek. 
Ik ben nu eenmaal opgegroeid in Kralingen, maar heb ook een paar jaar op Feyenoord gewoond. Dus heb met beide clubs een sterke band.
Op zich zitten ze ook zelden in elkaars vaarwater, maar als Feyenoord en Excelsior ooit een kampioenswedstrijd spelen, gun ik het Excelsior.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Is het zo gek om meerdere clubs te suppporten? Je houdt toch ook van meerdere filmmakers of bands. En als Rotterdammer heb je nu eenmaal veel clubs uit de regio.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, daar heb ik minder mee, maar gun ik wel een derde plek. 
Ik ben nu eenmaal opgegroeid in Kralingen, maar heb ook een paar jaar op Feyenoord gewoond. Dus heb met beide clubs een sterke band.
Op zich zitten ze ook zelden in elkaars vaarwater, maar als Feyenoord en Excelsior een kampioenswedstrijd spelen gun ik het Excelsior.
Je ziet liever Excelsior kampioen worden dan Feyenoord?
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Je mag zoveel supporten als je wil!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je ziet liever Excelsior kampioen worden dan Feyenoord?
Ja, lijkt me geweldig. Het liefst uit bij Ajax. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je mag zoveel supporten als je wil!
Nou, vanwaar die
dan?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zag je altijd als Diehard Feyenoord-supporter, dus ik moet er ook even aan wennen dat je liever hebt dat Excelsior kampioen wordt.
Denk dat stfuympos daar ook effies van stond te kijken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ben ook een die hard Feyenoord supporter, kampioenswedstrijd tegen Excelsior (of tegen wie dan ook, voorlopig) zit er niet in. Maar vraag het me nog eens als het zover is. 
Stond ooit bij Feyenoord - Excelsior op Vak S, werd het 0-4, kon iedereen wel om lachen. En inmiddels is Excelsior zelfs een officiele satelietclub, lijkt me logisch datje daar als Feyenoordsupporter ook wat mee hebt.
En laten we wel wezen. Feyenoord heeft al 14 titels, voor Excelsior zou het de eerste zijn, dat is toch leuk.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Is toch veel leuker als Feyenoord ook 2 sterren heeft?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Daar kun je nog wel een geheel mensenleven op wachten 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die sterren zeggen mij niet zo veel. 't gaat mij vooral om de emotie van het moment. Wie er in 1943 kampioen werd zegt mij niet zo veel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben ook een die hard Feyenoord supporter,
No offence, maar een die hard supporter had er niet zo luchtig over gedaan als jij nu. Atlético is ook mijn tweede club maar als hun van Feyenoord winnen, ben ik er ziek van en heb ik er nog niet eens een klein beetje een goed gevoel voor over. Een die hard supporter kan er imho niet mee leven, jij wel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, ik ben er vask genoeg ziek van als Feyenoord verliest, nu wordt dat vervekende gevoel een beetje gecompenseerd doordat Excelsior wal drie punten pakt. Daarbij vind ik hrt altijd wel aardig als de grote umderdog wint van de grote broer. En tja, als we asn het eind van het seizoen een punt te kort komen, hebben ze het toch echt zelf gedaan.... Het resultaat is zo schrijnend, dat ik er nauwelijks nog emotioneel van kan worden.... Laat ze na deze les AA Gent maar oprollen donderdag.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En laten we wel wezen. Feyenoord heeft al 14 titels, voor Excelsior zou het de eerste zijn, dat is toch leuk.
Je doet net of Feyenoord elke 2 jaar kampioen wordt. Ze hebben geloof ik 3 of 4 landstitels gewonnen in de laatste 40 jaar.
Ik zag je altijd als fanatieke Feyenoorder die ook Excelsior leuk vond. Nu blijkt het andersom te zijn?
Nja, dan kan ik je feliciteren vandaag 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, je hoeft me niet te feliciteren. Feyenoord heeft 3 punten verloren, dat is kut. En 4 titels en een UEFA cup is een aardig resultaat, zijn erg veel supporters die het met minder moeten doen. Het moet natuurlijk wel een beetje bijzonder blijven, anders gaat de lol eraf en raak je verwend.
Verder heb ik de afgelopen jaren ook erg veel plezier beleeft aan clubs die het net niet werden. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
AA Gent zag ik gisteren de samenvatting van, maar dat was ook maar 2-1 tegen de nummer eenaarlaatst Eupen. Notabe door een eigen doelpunt van Eupen in de laatste minuten. Dat moet Feyenoord echt wel lukken.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
5. 
Toch een halve ster.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Ik ben die discussie nu wel een beetje zat over het WK...
Kom op! De eredivisie is begonnen. Spanning en sensatie.
SV vindt het weer nodig om erover te beginnen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mee eens, we weten het nu wel hoe de heren erover denken.
Ze zijn trouwens extreem negatief. Stelletje oude zeurders.
Gewoon ook eens zeggen hoe knap het is om een finale te halen.
Gio krijgt gewoon een zooi shit over zich heen. Echt mosterd na de maaltijd dit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.