- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
NIet overdrijven. Dit Feyenoord hoort Excelsior moeiteloos te verslaan. Het is gewoon een wanprestatie.
Laatste keer zelfde verhaal. Ik wordt het zat. Ze mogen blij zijn dat de stadiontribune afgesloten is donderdag en wij dus verspreid zitten over het hele stadion.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maar we wonnen wel gister. Gelukkig dat ik weet dat Ajax nog 3 niveaus beter kan en dat Feyenoord nu al wel aan de max zit 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
UIt verlies je dit jaar weer van Vitesse met 5-2. 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ik geef toe dat dit een wanprestatie is van Feyenoord maar het stelt me nog meer teleur dat al die ajax supporters ineens met een harde in bun broek zitten omdat feyenoord een slechte wedstrijd speelt tegen Excelsior. Ik weet zeker dat Ajax dit seizoen ook nog wel een uitglijder maakt tegen een slechte club.
Verder vind ik dat Feyenoord eerst de boel is op een rijtje moet zetten en de komende tijd tevreden moet zijn met een midde mode ploeg, en je eerst is richten op de schuld van (40 Miljoen???) inplaats dat je een bijna al zeker floppende spits in Zwitserland gaat halen. Richt je tijdens de jaren dat je de schuld afbetaald op de jeugd en haal daar talenten uit als Cabral,De Vrij, en Castaignos. Verder heeft PSV me binnen 2 wedstrijden al overtuigd dat hun kampioen worden.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik geef toe dat dit een wanprestatie is van Feyenoord maar het stelt me nog meer teleur dat al die ajax supporters ineens met een harde in bun broek zitten omdat feyenoord een slechte wedstrijd speelt tegen Excelsior. Ik weet zeker dat Ajax dit seizoen ook nog wel een uitglijder maakt tegen een slechte club.
.
Ach joh, het is gewoon even stangen omdat de Feyenoorders hier vorige week bijna de polonaise liepen van blijdschap omdat we gelijk hadden gespeeld 
Voor de rest kijk ik hier niet raar van op, er zullen nog velen van dit soort uitslagen komen 
. Verder heeft PSV me binnen 2 wedstrijden al overtuigd dat hun kampioen worden.
Moeizame overwinning in Heerenveen en een 6-0 overwinning op de Graafschap dat al na 4 minuten met 10 man speelden? Nota bene in Eindhoven ook nog
Overdrijven is ook een vak.
Ze zijn overigens wel een groot titelkandidaat ja, dat geef ik wel toe. Ze hebben erg goed ingekocht voor dit seizoen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We gaan weer een kampioenschap tussen PSV en Ajax zien.
Mijn pa en ik wisten gisteren de uitslag niet tussen PSV-De Graafschap voordat we Studio Sport gingen kijken.
Ik dacht dat het 5-0 zou worden en hij 7-0. Mijn ma zei ja tuurlijk.
Ja hoor, dat is niks bijzonders. Elk keer komt de Graafschap daar ook echt om te voetballen lijkt het haha. Je weet dat je gaat verliezen, dan ga je toch de hele wedstrijd met 9 man voor de goal staan? Ok dan verlies je misschien 2-0, maar dan sta je qua doelpunten tenminste nog op + 1. Zo dom van de Superboeren en hun trainer. Die doelpunten worden nog extreem belangrijk voor PSV bovenaan en De Graafschap onderaan.
Maar goed, Ajax heeft misschien echt even een oude Ooijer erbij nodig, het is nu verschrikkelijk achterin. Als je bij PSV in de samenvatting een aanval van De Graafschap ziet weet je dat het niks wordt, maar in de samenvatting van Ajax is elke kans van de tegenstander een goal, echt heel erg zwak. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Wat een leuke competitieronde zeg. Willen II - NEC is ook al een puur voetbalfestijn (geen goed voetbal, maar toch). Gaat alle kanten op.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
AZ en Twente stellen trouwens ook erg telleur.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
AZ had gewoon moeten winnen met die kansen.
Twente wordt helemaal niks dit seizoen. Die teren nog 50 jaar op hun kampioenschap en de supporters zullen het pikken.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Als je die fluitconcerten zo hoort niet 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vascago vond het landskampioenschap belangrijker dan een WK-titel en ik zou zelf een heel leven kunnen teren op een WK-titel dus.
Ze zullen wel fluiten ja, maar na een tijd zullen ze inzien dat het al weer knap zal zijn om bij de 1e 5 te spelen.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Wat een doelpunten festijn, 36 doelpunten deze week!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat worden leuke samenvattingen vanavond. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Eredivisie Live heeft nu ook een zondagavond programmerig lees ik. Om half 9 krijg je a la Studio Sport 1,5 uur samenvattingen en om 10 uur Derksen en Genee die dit weekend doornemen. Dat vind ik wel leuk. Misschien even kijken want ik heb buiten Ajax en vandaag de 2e helft Feyenoord eigenlijk niks gezien nog.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
AZ had gewoon moeten winnen met die kansen.
Twente wordt helemaal niks dit seizoen. Die teren nog 50 jaar op hun kampioenschap en de supporters zullen het pikken.
Wat is dat nou voor rare opmerking. Supporters zijn er toch om te supporten.....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zeg toch ook niet dat ze niet mogen supporteren?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, maar je laatste opmerking impliceert dat ze dat eigenlijk niet zouden moeten doen, als ze niet nog een titel pakken in 50 jaar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik bedoel dat een Twente-supporter na het eindelijk behalen van de titel wel wat jaren zal pikken dat dit niet meer behaald wordt en misschien zelfs wel 50 jaar er op kunnen teren. Natuurlijk zullen ze 100% achter hun ploeg blijven staan en dat is natuurlijk ook de bedoeling van een supporter.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Joe Cole 
Verdomme gelijk Koscielny eraf met brancard. Lekker debuut. En kan iemand die commentator van sport1 vertellen dat het Wilshere is, en niet Wilkshere
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verdomme gelijk Koscielny eraf met brancard.
The Arsenal curse continues.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Hij is na de rust er toch weer in gekomen.
Van Persie op en met nr. 10
. Hopelijk kan hij nog wat forceren!
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Oeiii Reina...
Die johnson vind ik echt helemaal niks.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Ha! Wat een blunder. Matige wedstrijd overigens. Liverpool had zeker de punten verdiend.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat en droplul die Mulder, twee blunders....Tijd voor Darley, kan Mulder naar Excelsior. Hoewel Vlaar en Bahia ook liepen te schutteren.
Op zich kan ik er wel mee leven. Excelsior is ook mijn cluppie. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.