• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.479 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, ik heb nogal een achterstand met mijn VI's. Ik zal het eens doornemen.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad een analyse waaruit blijkt dat hij (nog?) veel tekort komt, vooral op duelkracht. Dat verbaasde mij wel wat.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Heb niet de hele docu gezien, maar in het stuk dat ik wel gezien heb was Hans Westerhof (interim)trainer.

Is van het jubileumjaar 2000. De docu bevat de helft vh seizoen met Wouters en met Westerhof, als ik het me goed herinner. Het is inmiddels al wel weer een half jaar geleden dat ik DHZEZ heb gezien.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

26-02 20:45 ADO Den Haag - Roda JC 2-1

27-02 18:45 SC Heerenveen - Heracles Almelo 3-0

27-02 19:45 Vitesse - AZ 1-1

27-02 20:45 Willem II - VVV Venlo 2-1 (het Schenning-effect)

28-02 12:30 Ajax - FC Utrecht 0-1

28-02 14:30 PSV - RKC Waalwijk 4-1

28-02 14:30 Sparta - NAC Breda 3-1

28-02 14:30 FC Twente - NEC 1-1

28-02 14:30 FC Groningen - Feyenoord 3-1

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Oh en trouwens, wat ik nog even wilde zeggen:

Die bobber, die ermee is gekapt? Held!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

26-02 20:45 ADO Den Haag - Roda JC 1-2

27-02 18:45 SC Heerenveen - Heracles Almelo 1-1

27-02 19:45 Vitesse - AZ 0-2

27-02 20:45 Willem II - VVV Venlo 1-3

28-02 12:30 Ajax - FC Utrecht 3-0

28-02 14:30 PSV - RKC Waalwijk 2-0

28-02 14:30 Sparta - NAC Breda 1-2

28-02 14:30 FC Twente - NEC 1-1

28-02 14:30 FC Groningen - Feyenoord 1-2

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Oh en trouwens, wat ik nog even wilde zeggen:

Die bobber, die ermee is gekapt? Held!

Er staat geen sarcastische smiley achter, dus neem aan dat je het nog serieus een held vindt ook.

Ik vind het in ieder geval de grootste flapdrol ooit!

"Boehoe ik krijg die 50/50-bocht niet onder controle."

"Mama, ik ben bang."

"Ja maar jongen, je hebt nog 3 mannen die naar Vancouver zijn gekomen om af te dalen."

"ja maar, ja maar"

"Niks ja maar, je bent de douchebag van het toernooi"

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1917 stemmen

Leuk

26-02 20:45 ADO Den Haag - Roda JC 0-2

27-02 18:45 SC Heerenveen - Heracles Almelo 3-1

27-02 19:45 Vitesse - AZ 0-1

27-02 20:45 Willem II - VVV Venlo 0-0

28-02 14:30 PSV - RKC Waalwijk 4-0

28-02 14:30 Sparta - NAC Breda 1-1

28-02 14:30 FC Twente - NEC 2-0

28-02 14:30 FC Groningen - Feyenoord 2-1

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Er staat geen sarcastische smiley achter, dus neem aan dat je het nog serieus een held vindt ook.

"Mama, ik ben bang."

"Ja maar jongen, je hebt nog 3 mannen die naar Vancouver zijn gekomen om af te dalen."

"ja maar, ja maar"

Ik was niet bij dit gesprek aanwezig om eerlijk te zijn.

Zijn moeder sprak hem erop aan?

Dat vind ik wel een beetje raar dan inderdaad.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

26-02 20:45 ADO Den Haag - Roda JC 2-1

27-02 18:45 SC Heerenveen - Heracles Almelo 2-0

27-02 19:45 Vitesse - AZ 1-1

27-02 20:45 Willem II - VVV Venlo 2-2

28-02 14:30 PSV - RKC Waalwijk 3-1

28-02 14:30 Sparta - NAC Breda 0-2

28-02 14:30 FC Twente - NEC 2-1

28-02 14:30 FC Groningen - Feyenoord 2-3

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

26-02 20:45 ADO Den Haag - Roda JC 1-1

27-02 18:45 SC Heerenveen - Heracles Almelo 1-0

27-02 19:45 Vitesse - AZ 0-2

27-02 20:45 Willem II - VVV Venlo 1-0

28-02 12:30 Ajax - FC Utrecht 4-1

28-02 14:30 PSV - RKC Waalwijk 5-0

28-02 14:30 Sparta - NAC Breda 2-1

28-02 14:30 FC Twente - NEC 2-0

28-02 14:30 FC Groningen - Feyenoord 2-1

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

"Mama, ik ben bang."

"ja maar, ja maar"

Ik las op TV Noord dat ze ook nog een feest hadden gepland voor hun haha. Dat hebben ze maar afgelast

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De eerste Ajacied die gokt op een winst van Feyenoord krijgt van mij duizend euro. Totaal geen geloof in onze kunnen?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Feyenoord wint met 1-2.

Moet ik mijn rekening nummer via de PM sturen NW?

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik las op TV Noord dat ze ook nog een feest hadden gepland voor hun haha. Dat hebben ze maar afgelast

Haha, verstandig.

Maar toch, ik vind het een bijzonder gedurfde beslissing van die bobber. Heel wat gedurfder dan uiteindelijk wél, maar mét twijfel, gaan bobben omdat dat zogenaamd bij een topsporter zou horen.

Twijfel, dat hoort bij een topsporter.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Twijfel, dat hoort bij een topsporter haha.

Nog nooit zo iets raars gehoord.

Een topsporter heeft juist de kracht om volledig gefocust en overtuigd van eigen krachten de strijd aan te gaan.

Je moet me echt uitleggen, waarom je het eens bent met die beslissing. De bocht waar hij moeite had, is zelfs helemaal uitgehakt, waardoor er haast niks ergs meer kan gebeuren.

Gewoon meedoen n desnoods laatste worden. Dit vergeeft hij zichzelf later nooit meer.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Hoe vaak kan je meedoen aan de Spelen, vooral als het gaat om zo'n sport. Getuigt wat mij betreft dat ze een gebrek aan mentaliteit hebben.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Een beetje onzekerheid is niet een szo erg, dat zorgt voor gezonde spanning, maar als het zo erg is dat je de ploeg eruit laat flikkeren.. dan doe je de verkeerde sport.

Nee dan de skeleton discipline, daar vliegen ze met het hoofd naar beneden op een lullig plankie de baan af.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat de enige manier waarin zijn keuze te rechtvaardigen is, is om in zijn denkwijze mee te gaan.

Van de buitenkant is het heel leuk hoor, flauwe grapjes maken en te beoordelen over hoe hij zich zou moeten gedragen als topsporter maar je kan nooit in het hoofd van iemand kijken.

En als iemand twijfelt, over notabene mensenlevens, vind ik ook dat diegene het recht heeft om dit op zijn minst kenbaar en bespreekbaar te maken.

En tja.. het zijn máár Olympische Spelen zou ik willen zeggen in plaats van ''hoe vaak kun je meedoen aan de Spelen''. Blij dat deze man wel enige vorm van relativering heeft over zichzelf als ''topsporter'' zijnde. Mischien dat Nodar Koemaritasjvili hier wel een gebrek aan had.

En ja, hij zal nu eerst eens goed bij zichzelf te rade moeten gaan of hij niet eens een andere sport op zal moeten zoeken, maar dat staat hier verder buiten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die bocht is helemaal dichtgemaakt waar Nodar Koemaritasjvili overleed.

De 50/50-bocht is nu ook stukken veiliger gemaakt en je hebt ook altijd nog een beetje bescherming van de bob zelf natuurlijk. De 3 mannen erachter waren dolgraag naar beneden gegaan en hadden nog meer vertrouwen in de stuurman dan de stuurman zelf had. Hij had niet eens tot het gaat hoeven gaan. Gewoon lekker naar beneden en als het te hard/eng wordt, gewoon iets rustiger. En het zijn maar OS is natuurlijk een understatement vanjewelste. Mooiste toernooi om aan mee te doen.

Het zou echt geen ramp worden. Miljoenen gewoon weg, zo zonde allemaal. 2e stuurman meenemen was geen overbodige luxe geweest.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

De bobber is een mensch met alle twijfels die daarbij horen. Dat maakt hem een sympathieke antiheld, maar voor de sport totaal ongeschikt. Daar horen oogkleppen en maniakale rucksichtslosheid bij. Topsport is het waard levensgevaarlijke limieten op te zoeken.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Bobsleeën staat nou niet bekend als een 100% veilige sport. Kan me haast niet voorstellen dat hij na jarenlange training van het een op het andere moment is veranderd van een zelfverzekerde piloot die alles durft in een twijfelaar die niets meer aandurft, dat moet toch eerder gebroeid hebben. Een sporter op de verkeerde plek noem ik dan geen topsporter. Wel een dappere beslissing, dat wel zo beredeneerd.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Analyse in VI gelezen een paar weken terug? Vlaar wint nog veel te weinig persoonlijke duels, voorlopig scoort Ooijer daar nog beter op. Maar Vlaar is wel de jongen voor de toekomst wellicht.

Je moet je niet blind staren op die cijfertjes. Vlaar wint de bepalende duels. Weet jij hoe zo'n vogelaar van de VI al die duels interpreteert? Ik snap ook nooit wat van die cijfers voor de spelers in de VI. Daar klopt écht nóóit wat van. Ik zie hele wedstrijden van Vlaar. En op Eredivisie niveau is hij erg goed. We zullen zien of hij ook zo presteert tegen betere spitsen. Ooijer valt tegenwoordig al aardig door de mand in de Eredivisie zelf. Vlaar moet inderdaad nog niet in de basis, maar zijn selectie is heel terecht.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Analyse in VI gelezen een paar weken terug? Vlaar wint nog veel te weinig persoonlijke duels, voorlopig scoort Ooijer daar nog beter op. Maar Vlaar is wel de jongen voor de toekomst wellicht.

En Ooijer is weer oud, traag en versleten. Voegt nog weinig toe aan PSV, laat staan Oranje.

Mathijssen en Heitinga moeten de verdedigers in de basis worden. Als backup heb je spelers als Ooijer, Vlaar en Boulahrouz. Ik ga dan liever voor de toekomst. Dus geen Ooijer.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je moet je niet blind staren op die cijfertjes. Vlaar wint de bepalende duels. Weet jij hoe zo'n vogelaar van de VI al die duels interpreteert? Ik snap ook nooit wat van die cijfers voor de spelers in de VI. Daar klopt écht nóóit wat van. Ik zie hele wedstrijden van Vlaar. En op Eredivisie niveau is hij erg goed. We zullen zien of hij ook zo presteert tegen betere spitsen. Ooijer valt tegenwoordig al aardig door de mand in de Eredivisie zelf. Vlaar moet inderdaad nog niet in de basis, maar zijn selectie is heel terecht.

Je moet wel eerlijk zijn, Vlaar is talentvol maar heeft nog niks bewezen. Europees heeft hij nog niks laten zien want hij speelt dat al jaren niet en nationaal speel je dan tegen Amoah, Koevermans en Saidi. Heitinga en Mathijssen spelen tegen Drogba, Rooney, Olic en meer van zulke toppers. Maar zoals ik net al zei, Ooijer is versleten. Ik kies liever voor de toekomst en dus Vlaar ipv Ooijer.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ach, Ooijer en Vlaar kunnen toch zeker allebei wel een bal wegkoppen? Dat gaat het verschil allemaal niet maken hoor. Je zet er 1 van de 2 in totdat-ie al houthakkend tegen geel aanloopt en dan wissel je.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Verdedigend is Vlaar erg sterk, maar mist wel ervaring tegen wereldtoppers. Grootste probleem is dat hij geen goede paas heeft, die komen zelden goed aan..

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tegen ADO zag Vlaar er trouwens ook niet goed uit...

Kan me ergens wel vinden in de VI analyse. Hij heeft talent, maar Oranje is wel een hoog niveau. Ik denk ook dat als Oranje wat meer keus in goed niveau verdedigers had, dat Vlaar en Ooijer beiden niet (meer) in beeld waren nu.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je moet wel eerlijk zijn, Vlaar is talentvol maar heeft nog niks bewezen. Europees heeft hij nog niks laten zien want hij speelt dat al jaren niet en nationaal speel je dan tegen Amoah, Koevermans en Saidi. Heitinga en Mathijssen spelen tegen Drogba, Rooney, Olic en meer van zulke toppers. Maar zoals ik net al zei, Ooijer is versleten. Ik kies liever voor de toekomst en dus Vlaar ipv Ooijer.

Dat geef ik toch al aan? Maar hij moet wel de kans krijgen om zich te bewijzen tegen betere spitsen. Prima om dit te testen in oefenpartijen. Hij heeft inderdaad nog niet veel bewezen. Dit seizoen heeft hij zich bewezen prima stand te houden in de Eredivisie. Heel knap, na al die ellende.

En als Nederland goede verdedigers zou hebben, dan zat Vlaar er (nog) niet bij, inderdaad. Mathijssen ook niet, trouwens. Best een goede verdediger, daar niet van, maar geen echte topper. Heitinga is goed bezig, maar is ook nog geen echte topper.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

NEDERLAND VERLIEST EUROPEES TICKET.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Het Nederlandse voetbal krijgt klappen: Ajax, PSV en Twente zijn uit de Europa League geknikkerd. Daardoor verliest het over twee jaar één Europa League-ticket. "Dit is de keiharde realiteit, er is een groot gat met de internationale top", zegt bondscoach Bert van Marwijk, "Als we echt iets willen bereiken met de nationale ploeg moeten zo veel mogelijk spelers naar het buitenland, want daar word je als voetballer beter." "Onze basis is niet zo breed als die van andere landen. Ik zag het laatst nog op één dag: het niveauverschil tussen Ajax-AZ en Milan-Inter was enorm."

Bron: VRT-teletekst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.