• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.420 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ajax zat weinig in nee.. Twente had ik ook kansloos geacht tegen het véél sterkere Bremen (dat was eigenlijk vorige week in fases al wel te zien). Alleen PSV had misschien recht/kans gehad op doorgaan, maarja, dan moet je wel scherp blijven en niet tegen 2-2 oplopen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Tsja weer een deceptie erbij. Eerste half uur was echt totaal bagger. Wat slecht verdedigen bij alle 3 doelpunten. Daarna kwam Twente beter in de wedstrijd en ben je blij met 3-1 als ruststand. Na rust is Twente dan het 1ste kwartier nog de betere ploeg en krijgen ze mogelijkheden op 3-2. Als Ruiz dan de paal raakt en uit de tegenstoot de 4-1 wordt gemaakt is het over. Maar dat blijft het spookbeeld vanavond: Wat als die bal van Ruiz er wel ingegaan was? Dan hadden hun iig niet in de tegenstoot kunnen scoren en was het nog spannend geworden denk ik.

Nu alles maar op de competitie dan

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Nou, dat waren onze zogenaamde topclubs weer. Nu is zelfs Belgie ons al voorbij

Respect voor Belgie hoor, heel netjes maar HSV, Bremen en Juventus is wel andere koek als Salzburg en Atheletic Bilbao.

Maargoed, toernooi zit erop. Hopelijk spelen we komend jaar CL want dat toernooi is toch een stuk toffer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hopelijk spelen we komend jaar CL want dat toernooi is toch een stuk toffer.

En korter

Maar nee; Europees overwinteren in de CL is nog altijd mogelijk voor alle Nederlandse clubs die er vanavond uitvlogen. Daar hebben ze genoeg kwaliteiten voor.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ieder geval financieel veel lucratiever.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Respect voor Belgie hoor, heel netjes maar HSV, Bremen en Juventus is wel andere koek als Salzburg en Atheletic Bilbao.

Maargoed, toernooi zit erop. Hopelijk spelen we komend jaar CL want dat toernooi is toch een stuk toffer.

Ja, als je in de EL al nikd presteert heb je in de CL erg veel te zoeken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Liever 3 keer uit en thuis tegen bijvoorbeeld Arsenal, Lyon en Madrid, dan 1000 wedstrijden tegen clubs waar ik de naam niet eens van uit kan spreken.

edit: Werder Bremen en Juventus zijn sowieso al Champions-league-ploegen bijna jaar in jaar uit en HSV is ook geen kleintje in Duitsland.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)
Ja, als je in de EL al nikd presteert heb je in de CL erg veel te zoeken.

We hebben Juventus in 2 duels prima spel geboden. Stel je niet zo irritant aan man.

Als je in een groep met Barcelona en Chelsea komt ben je kansloos ja maar er zijn ook genoeg teams die we partij kunnen bieden in de CL. In de groep van AZ had Ajax gespeeld om plek 2 en waarschijnlijk ook een goede kans gemaakt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Sodeju wat flasht die Naldo Boscher zeg bij die 3-0, fantastisch doelpunt!

(Zie je Otherfool, ik kan wel van mooi voetbal genieten )

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ja als, als. Zo is het elk jaar. en al s het Juve niet is verliezen ze wel van een Kopenhagen of zo.

Nl topclubs moeten structureel veel beter kunnen in Europa.

Billy-Pilgrim

• 356 berichten
  • 620 stemmen

Het zou wel moeten kunnen. Maar Nederlandse clubs zijn altijd zo slordig op die beslissende momentjes. Echt belachelijk. AZ is mede dankzij al die late minuut goaltjes uit de CL gevlogen. Om diezelfde reden is Twente er niet eens ingekomen. Vandaag zie je ook dat er net van die momentjes zijn dat de organisatie even volledig wegvalt. Dat is zo matig. Waarom denkt Dsudszak in hemelsnaam dat hij de scheidsrechter mag aanraken? Zo ontzettend dom. Waarom staat Isaksson ineens tien meter uit zijn doel? Zulke foutjes maken op het hoogste niveau het verschil, en daar schieten wij tekort. Op basis van de 180 minuten kun je zeggen dat PSV door had moeten gaan, maar dit keer ben ik het met v. Hooijdonk eens (en dat ben ik niet zo gauw) dat PSV van zichzelf heeft verloren dit keer.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

? Dan hadden hun iig niet in de tegenstoot kunnen scoren

Hadden zij

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als je in een groep met Barcelona en Chelsea komt ben je kansloos ja maar er zijn ook genoeg teams die we partij kunnen bieden in de CL. In de groep van AZ had Ajax gespeeld om plek 2 en waarschijnlijk ook een goede kans gemaakt.

Ben ik ongezien met je eens.. jammer dat AZ die plek had dit jaar uitgerekend. Ajax was zeker tweede geworden in die poule! Maar of we dan verder waren gekomen tegen Bordeaux durf ik dan weer in twijfel te trekken

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

We hebben Juventus in 2 duels prima spel geboden. Stel je niet zo irritant aan man.

Wat mij betreft maar één wedstrijde. Het was gisteren toch wel beduidend minder. Vond Juve gisteren in ieder geval heer en meester.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Ajax was zeker tweede geworden in die poule!

Moeten jullie eerst maar es 1e worden in Nederland he.

Trouwens, wat is dat toch met die Sulejmani, Ajacieden van dit forum? Is het wat om die jongen een jaartje te verhuren aan bijvoorbeeld Grunn?

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Gefeliciteerd, maar als 1 van de 6 scheidsrechters z'n contactlenzen op had, waren wij zeker door met die pingel

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jullie balen ook van die 5e en 6e man dus? Wat een onzinnige flop zeg. Zowel bij Ajax vorige week als gister bij PSV lieten die lui weer zien dat ze niks toevoegden op momenten dat hun zicht wel belangrijk was.

Ik mag Leo Driessen niet als commentator, maar die zei het gister heel treffend met harde woorden dat het eigenlijk een stel debielen zonder functie waren. En ze lopen ook nog het gras plat

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Is Leo Driessen toevallig Ajax-supporter?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nou hij was vorige week met Ajax-Juve wel opvallend pro-Ajax, had ik nog nooit meegemaakt met die pessimistische vent. Alleen jammer dat hij weer een extreme blunder maakte door het Ajax publiek het Ajax legioen te noemen

Voor de rest zijn die 5e en 6e mannen dikke retards en voegen ze compleet NIETS toe. Al was er gister wel een momentje met Toivonen dat er een vrije bal buiten de 16 werd toegekend op aangeven van die extra man. Ook voor het eerst

En nog over jou bovenstaande opmerking, hij mag wat mij betreft wel een jaartje naar Grunn ja!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vlaar definitief in Oranje. Terecht.

Ooijer zit er ook nog bij. Heel onterecht!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Was dat niet van dat jubileum jaar, dat dramatische seizoen onder Wouters?

Heb niet de hele docu gezien, maar in het stuk dat ik wel gezien heb was Hans Westerhof (interim)trainer.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Halcyon schreef:

Wat een demonstratie van Anderlecht alweer.

Ongelooflijk inderdaad. In de poule zo zwak en nu toch bij de laatste 16. Hebben die Belgen dan zo'n goede mentaliteit?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

rep_robert schreef:

Mooi om te horen hoe het Ajax vak het Juventus publiek vocaal helemaal ownt. hehehe

Ik voelde plaatsvervangende schaamte. Zelden zo'n amelodieus (en veel te snel) gezongen versie van dat Bob Marley-nummer gehoord.

Wel jammer dat alle Nederlandse clubs eruit liggen, vooral van PSV. Die had het gezien de wedstrijd van gisteren (flutscheids!) gewoon moeten redden. Ajax en Twente zijn gewoon op kwaliteit afgetroefd.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vlaar definitief in Oranje. Terecht.

Ben ik het niet mee eens, deze jongen komt toch nog wel erg veel tekort hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Gefeliciteerd, maar als 1 van de 6 scheidsrechters z'n contactlenzen op had, waren wij zeker door met die pingel

Dat is waar. Een waar wonder dat ie dat niet zag, leek me toch overduidelijk. Al had Atlético imo ook nog recht op een pingel maar die was niet zo overduidelijk als die nee.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

(quote)

Ben ik het niet mee eens, deze jongen komt toch nog wel erg veel tekort hoor.

Ja, hij is nog minder dan Ooijer, maar hij heeft wel de stijgende lijn te pakken.

Wat mij betreft is het nu wel duidelijk dat Heitinga en Matthijsen het centrum moeten vormen. Heitinga gaat steeds beter spelen in Engeland (de afgelopen weken won Everton van Chelsea en ManUtd omdat Heitinga Drogba en Rooney de baas was.

Daarachter is het ongewis: Ooijer wordt nu wel erg snel slechter en Vlaar wordt langzaam beter. Ik vind Ooijer nu eigenlijk nog wel een betere keus, vanwege zijn ervaring, maar ik denk dat Vlaar de man van de toekomst kan zijn. Eigenlijk moet hij nog een seizoen in de Europa League mee, want in de Eredivisie wordt hij nog niet echt getest en is hij ook nog niet echt onomstreden als goede verdediger.

Trouwens wel een interessante statistiek over Huntelaar:

http://www.vi.nl/Achtergronden/Vanaf-de-bank/176727/Leonardo-kan-cijfermatig-niet-om-Huntelaar-heen.htm

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ooijer is over the hill maar ik zie elke wedstrijd van Feyenoord en het is echt een beest hoor. Die verdient echt een plek in Oranje. Ooijer wegdoen en Bruma selecteren.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Ja maar Naomi, dat is wel tegen andere spitsen als straks tijdens het WK he.. En Bruma ken ik nog niet goed genoeg om eerlijk te zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ooijer is ook wat dat betreft een slechter alternatief dan Vlaar. Ik zeg ook niet dat ie in de basis moet (ik zal kiezen voor Heitinga en Mathijssen). Heitinga is echt geweldig dit seizoen, de PL maakt hem echt goed. Wat een beest was hij afgelopen weekend tegen Rooney.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ooijer is over the hill maar ik zie elke wedstrijd van Feyenoord en het is echt een beest hoor. Die verdient echt een plek in Oranje. Ooijer wegdoen en Bruma selecteren.

Analyse in VI gelezen een paar weken terug? Vlaar wint nog veel te weinig persoonlijke duels, voorlopig scoort Ooijer daar nog beter op. Maar Vlaar is wel de jongen voor de toekomst wellicht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.