- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2379 stemmen
Isner ziet eruit alsof ie de hele nacht heeft door getennist...
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Toch een nieuwe gok... 76-74 voor Mahut.
Als ze de 100-100 bereiken, word ik echt wel moe 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
100 aces

Dit gaat nooit meer overtroffen worden.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Na die eerste paar games ziet het er ook niet echt naar uit dat ze het snel voor gezien gaan houden
.
kappeuter (crew films)
-
- 74676 berichten
- 5987 stemmen
Volgens mij hebben de Italiaanse spelers fors gewed op de eigen wedstrijd. Staat zeker een aardige beloning op als je verlies voor Italië voorspelt. 
Qar
-
- 228 berichten
- 1509 stemmen
Niet echt he, ze zijn nog aardig overtuigend in hun eigen games.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De opa's van Italië lopen er ook bij alsof ze gisteren mee hebben gedaan met Mahut en Isner. Wat een demasque.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederland Slowakije, tsja denk niet dat mensen daar echt warm voor lopen. Valt moeilijk tegen te ballen denk ik. Had liever Italië door gezien of Nieuw Zeeland wat mij betreft.
Qar
-
- 228 berichten
- 1509 stemmen
Ik denk dat de wedstrijd Nederland-Italië helemaal niet aantrekkelijk is om te zien, heb ik liever tegen Slowakije
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik denk dat niemand nog warm loopt voor welke wedstrijd van Nederland dan ook. Maar ze gaan op zeker door, als ik Italië en Slowakije zo zie modderen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Slowakije is ook vrij matig toch? Zou geen probleem moeten zijn voor NL lijkt me.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Blatter en de rest van de bejaardensoos van de FIFA lol.
Slowakije is het nieuwe Tsjechië denk ik. Daar is niet zo van gewonnen vrees ik.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat niemand nog warm loopt voor welke wedstrijd van Nederland dan ook.
Verwacht vanavond toch weer zo'n 10 miljoen kijkers. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Slowakije is ook vrij matig toch? Zou geen probleem moeten zijn voor NL lijkt me.
Lijkt me ook niet. De passing is vaak onzorgvuldig en Oranje zal ook niet veel weggeven.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als ze vanavond in een potje die er niet om doet weer zo saai verdedigend gaan spelen zie ik het echt zwaar in tegen Slowakije. Die gasten hebben ook nog eens een aardige verdediging.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7477 stemmen
Nog een paar uur en de wedstrijd Mahut/Isner wordt stopgezet en morgen verder gespeeld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me niet herinneren dat Italië er ooit in de eerste ronde uitvloog op een WK. En dan ook nog eens in wat vooraf met afstand tot de makkelijkste poule werd gerekend.
2-1... nog 10 minuten.
Geel 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.