- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Tja, een merkwaardig lijstje. Het klopt opzich wel dat Nederland niet veel wereldtoppers heeft. Daarentegen wel een sterk collectief, mits de grote 4 spelen, wat misschien wel meer waarde heeft.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Je gaat me toch niet vertellen dat USA dit niet gaat winnen
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Rooney schiet die bal er nou eens in!
Engeland geeft voetballes.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Algerije gaat trouwens met 0 doelpunten naar huis, komt er van: anti-voetbal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Alles wat ik voorspel in de poule komt niet uit, dus USA gaat het niet redden nee. 
Noord Afrikaanse voetbal afschaffen ja.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Die Amerikanen zijn toch echte vechters in wedstrijden? Ik verwacht nog wel een doelpunt van ze.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mwah ik vind het wat overdreven.
Als Robinho en Aguero wereldtop zijn dan hoort Van Persie daar zeker ook bij. Daarnaast vind ik Ramos ook al een tijdje kut spelen, al heb ik hem maar een wedstrijdje of 10 gezien dit jaar. De afgelopen wedstrijd werd hij terecht gewisseld.
Cole is een van de betere linksbacks, maar niet bepalend genoeg om een wereldtopper te zijn.
De huidige Van Persie is vele malen beter dan Van Nistelrooij natuurlijk. Bovendien ben ik benieuwd naar je lijstje van tien.
Van Persie is zeker bij de top.. maar als spits is hij niet meer dan een subtopper, zoals Vd Gijp en Stam gisteren terecht opmerkten. Dan was Kluivert veel en veel beter, maar ook Huntelaar is meer een echte spits.. ook dan Kuyt overigens.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Van Persie heeft wel geweldige wedstrijden bij Arsenal in de spits gespeeld. Bij SS lieten ze nog zien hoe moeilijk het hem wordt gemaakt door een Kuyt of VDV die in de weg lopen en de ruimtes veel te klein maken.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Kluivert was sowieso veel genialer op de kleine ruimtes..
Als je een spits hebt die daar niet mee overweg kan, moet je het spel aanpassen door het speelveld te vergroten. Toch weer vleugelspelers dus.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De huidige Van Persie is vele malen beter dan Van Nistelrooij natuurlijk. Bovendien ben ik benieuwd naar je lijstje van tien.
Villa, Torres, Fabiano, Higuain, Milito, Rooney en dan nog een paar 
En als spits is Ruud nog altijd de beste optie.
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2291 stemmen
Heeft die commentator bij Canvas last van maagzweren? Je moet die stem eens horen als er iets spannends in de wedstrijd gebeurt. 
En ohja: Land of Hope and Glory!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Van Persie heeft wel geweldige wedstrijden bij Arsenal in de spits gespeeld. Bij SS lieten ze nog zien hoe moeilijk het hem wordt gemaakt door een Kuyt of VDV die in de weg lopen en de ruimtes veel te klein maken.
Mee eens, Van Persie op zijn manier is inderdaad een moderne spits van formaat. Het voetbal verandert en er wordt meer van spitsen verwacht, Van Persie heeft eigenlijk alle kwaliteiten; scorend vermogen, technisch, inzicht en goed in de combinatie.
Hij zit nu nog niet lekker in zijn vel, maar dat is logisch na zijn blessures. Daarnaast maken achter Van Persie de 3 middenvelders (Sneijder, Van der Vaart en Kuyt) er een zooitje van waardoor hij ook niet goed aangespeeld wordt.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Kluivert was sowieso veel genialer op de kleine ruimtes..
Als je een spits hebt die daar niet mee overweg kan, moet je het spel aanpassen door het speelveld te vergroten. Toch weer vleugelspelers dus.
Ben ik met je eens, Kluivert was geboren om spits te worden. Van Persie is ook een beetje getransormeerd van een flankspeler naar cenrumspeler. Neemt niet weg dat VDV en Kuyt het dicht lopen, blijf dan gewoon meer aan de buitenkant spelen, als je spits die ruimte nodig heeft.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kom op nou Godverde(*%^%^ USA. 
Wat komt Algerije doen op dit toernooi man. Zwaar anti-voetbal terwijl je nog door kan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Transfernieuws:
Mata volgt Villa naar Barca.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Hij zit nu nog niet lekker in zijn vel, maar dat is logisch na zijn blessures. Daarnaast maken achter Van Persie de 3 middenvelders (Sneijder, Van der Vaart en Kuyt) er een zooitje van waardoor hij ook niet goed aangespeeld wordt.
De bondscoach maakt er een zooitje van om die 3 op te stellen als aanvoerlijn. Zowel VdV als Sneijder zijn namelijk in topvorm, maar moeten gewoon niet op die manier spelen met elkaar. Kuyt zal ik maar even buiten beschouwing laten. Als we nog kansen willen maken tegen tegenstanders van formaat zal bange Bert toch met een vleugelspitsen systeem moeten komen als Robben kan worden ingezet. En dan liefst Elia als andere vleugelspits. VdV is altijd nuttig als extra offensieve impuls voor De Jong bijvoorbeeld.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat komt Algerije doen op dit toernooi man. Zwaar anti-voetbal terwijl je nog door kan.
Een nutteloos team. Die gaan nog juichen als ze 0-0 spelen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
VdV is altijd nuttig als extra offensieve impuls voor De Jong bijvoorbeeld.
Misschien de achtste finale nog niet, maar daarna zijn we zo goed als zeker aan twee controleurs gebonden.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
En weer is een slaande beweging waar niks aan gedaan wordt. Wanneer gaan ze kaarten geven? Als de neusbotjes eruitvliegen, of de tanden op de grond liggen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Misschien de achtste finale nog niet, maar daarna zijn we zo goed als zeker aan twee controleurs gebonden.
Tsja, dan wordt het lastig voor Rafael, aangezien hij echt niet aan de buitenkant uit de voeten kan..
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Wie zit er nou op Slovenie te wachten. 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Wie zit er nou op Slovenie te wachten.
De winnaar van poule D 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De winnaar van poule D
Een makkie voor de Mannschaft dus 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
De winnaar van poule D
''Nobody likes a smartass'' 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Donovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
En daar zijn voor het eerst dit WK de hartritmestoornissen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.