- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Uiteraard.
Haha, goedzo. Weet ik meteen hoe serieus ik jouw definitie van wereldtopper moet nemen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zeker niet als spits. Hoort niet bij de beste 10 dit WK. Maar daar had Ruud ook gewoon moeten staan.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Bommel is al jaren op zn retour. Heeft nu een leuk seizoen maar is natuurlijk nooit een wereldtopper geweest, kom op zeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hilarisch idd. Wat dat betreft moet ik van der Gijp bijstaan. de Jong kan alleen maar een bal afpakken (met moeite) en X. Alonso is niet alleen de enige verdedigende middenvelder maar legt ze ook nog in 1 keer over 40 meter op de stropdas.
Zijn long distance pas is geweldig. Iedereen zeiken over die hoogte en de bal en meneer Alonso strooit met accurate passes van 40 meter.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ramos niet wereldtop, na Maicon de beste RB van de wereld. En als CB gaat ie het ook helemaal maken
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En dan niet 1x he. Gewoon 3x in de eerste 20 minuten alleen al 
Hoeveel NL'ers zouden er in het Spaanse team staan? Wrs alleen Robben.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Haha, goedzo. Weet ik meteen hoe serieus ik jouw definitie van wereldtopper moet nemen.
Mooi.
.
Iemand die al een flink aantal jaren in principe bij elke wereldtopclub in de basis zou staan noem ik een wereldtopper ja.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Ramos niet wereldtop, na Maicon de beste RB van de wereld. En als CB gaat ie het ook helemaal maken
.
Dat.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Steek? Iemand? Zonder goede keeper word je sowieso geen WK.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Niemand, behalve een goede Sneijder is wereldtop idd bij Oranje. Robben kan af en toe leuk uit de hoek komen en Van Bommel vind ik toch wel geweldig.
Maar voor de rest is het kwalitatief ongeveer gelijk aan elk subtoppend land.
Maar goed, aan de andere kant blijkt dat wedstrijdformulier-journalistiek redelijk blind maakt, ook weer te zien tijdens dit WK.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dan niet 1x he. Gewoon 3x in de eerste 20 minuten alleen al
Ja, inderdaad. Alsof hij al die klagers opzettelijk voor schut wilde zetten
. Ik begin ook steeds meer fan van de beste man te worden (niet in clubverband uiteraard
).
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Steek? Iemand? Zonder goede keeper word je sowieso geen WK.
.
(maar hij is dit seizoen idd aan de beterende kant)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb het nu over Steek in dit toernooi ten opzichte van de andere keepers. Hoort hij toch bij de top 3?
USA wordt weer genaaid. 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
De VS wordt zo te zien weer is een doelpunt afgenomen door een scheidsrechterlijke dwaling.
Na de wedstrijd tegen Slovenie wordt ook hier een 100% doelpunt afgenomen.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Nee joh. Spanje, Brazilie, Italie hebben toch betere keepers?
Welke Afrikaan vergeet ik nou?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Mooi.
.
Iemand die al een flink aantal jaren in principe bij elke wereldtopclub in de basis zou staan noem ik een wereldtopper ja.
Beetje als van Bommel die de laatste jaren bij Barca en Bayern heel veel speelde en bij die laatste al 2 jaar captain is?
Of van Persie bij Arsenal?
Oftewel, je praat onzin en je praat jezelf tegen.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
.
(maar hij is dit seizoen idd aan de beterende kant)
Beste Nederlandse keeper die er is, vd Sar doet niet mee. Noem is een betere dan?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Beste Nederlandse keeper die er is, vd Sar doet niet mee. Noem is een betere dan?
Kos vind Veldhuizen toch beter... 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Die kwakzalver, laat me niet lachen haha. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
USA wordt weer genaaid.
What happened?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tim Krul
.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
What happened?
Zuiver doelpunt afgekeurd. Gaan ze zeggen dat het buitenspel is, nou de scheidsrechters zijn weer lekker slecht 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
What happened?
Geen buitenspel werd buitenspel gegeven.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Valt jullie ook de niveaudaling van de arbitrage op? Ze begonnen zo goed dit WK. Werklijk foutloos de eerste wedstrijden. Hoe langer het duurt hoe slechter het gaat, zo lijkt het. Net ook weer bij Amerika, daar kon je niet eens over twijfelen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die scheids die Frankrijk Ierland floot is nog niet eens ingezet zeiden ze gisteren bij SS. Apart.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Valt jullie ook de niveaudaling van de arbitrage op? Ze begonnen zo goed dit WK. Werklijk foutloos de eerste wedstrijden. Hoe langer het duurt hoe slechter het gaat, zo lijkt het. Net ook weer bij Amerika, daar kon je niet eens over twijfelen.
Gister bij SV liet van den Enden ook nog even zien dat die 7-0 van Portugal 3 onterechte goals waren. Het is de 2e en 3e ronde niet hoogstaand, beetje Nederlands.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Gister bij SV liet van den Enden ook nog even zien dat die 7-0 van Portugal 3 onterechte goals waren. Het is de 2e en 3e ronde niet hoogstaand, beetje Nederlands.
3?! Nou dat bedoel ik.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als ik er over nadenk heeft NL eigenlijk ook maar 2 wereldtoppers, Sneijder en Robben.
De rest is hooguit subtop.
Brazilie met Julio Cesar, Maicon, Robinho, Kaka, Lucio
Argentinie met Messi, Samuel, Mascherano, Higuain, Aguero
Spanje met Torres, Villa, Xavi, Fabregas, Ramos, X. Alonso
Engeland met Terry, Rooney, A. Cole, Lampard, Gerrard.
Dat zijn tenminste echte toplanden die er in moeten blijven.
Mwah ik vind het wat overdreven.
Als Robinho en Aguero wereldtop zijn dan hoort Van Persie daar zeker ook bij. Daarnaast vind ik Ramos ook al een tijdje kut spelen, al heb ik hem maar een wedstrijdje of 10 gezien dit jaar. De afgelopen wedstrijd werd hij terecht gewisseld.
Cole is een van de betere linksbacks, maar niet bepalend genoeg om een wereldtopper te zijn.
Zeker niet als spits. Hoort niet bij de beste 10 dit WK. Maar daar had Ruud ook gewoon moeten staan.
De huidige Van Persie is vele malen beter dan Van Nistelrooij natuurlijk. Bovendien ben ik benieuwd naar je lijstje van tien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.