• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.705 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik doelde ook niet op jou A&L. Er waren hier een paar die claimde dat Persie onbewust bezig was en dat de actie van Villa erger was.

Maar je zei wel dat Spaanse spelers anders beoordeeld worden .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Don Dijk schreef:

Toevallig vorige week op BBC de wedstrijd van Federer gezien, mooie wedstrijd. 5-setter.

Eergisteren?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zou kunnen, weet ik niet meer zeker. Ik was in de war.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

Zijn er ook mensen die Wimbledon volgen? Het meeste prestigieuze tennistoernooi ter wereld staat toch in de schaduw van het meest prestigieuze voetbaltoernooi

Uiteraard, voetbal is ook een stuk grotere sport dan dat sufffe tennis.. daarnaast is een WK eens per 4 jaar, Wimbledon komt elk jaar weer terug

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik doelde ook niet op jou A&L. Er waren hier een paar die claimde dat Persie onbewust bezig was en dat de actie van Villa erger was.

Maar je zei wel dat Spaanse spelers anders beoordeeld worden .

Als een Hollander zon elleboog uitdeelt, dan kan ik ook niet anders dan zeggen dat er een straf op zou mogen staan. Ik heb nu met Villa wel een beetje het idee dat hij mazzel heeft speler te zijn van een groot land. Benieuwd of men dit voor de spits van Honduras, Noord Korea, Chili of Nigeria ook vrijgesproken had. Dat bedoelde ik eigenlijk. De Fifa heeft er ook baat bij als de sterspelers het goed doen. En Spanje uit het toernooi zou voor de aantrekkelijkheid van een WK ook niet goed zijn.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12954 stemmen

Gisteren trouwens een stukje van VI Oranje gezien. Deed me een beetje denken aan het Glazen huis waar men ook een week lang niet uitmocht. Want een hoop vieze onverzorgde mensen bij elkaar

(en wat een gezeik verder)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gijpie is wel erg aanhanger van Spanje he? Hij heeft volgens mij ook niet echt wat op met bange Bert. Derksen daarentegen is tot in het zieke toe gecharmeerd van Bert.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb nu met Villa wel een beetje het idee dat hij mazzel heeft speler te zijn van een groot land. Benieuwd of men dit voor de spits van Honduras, Noord Korea, Chili of Nigeria ook vrijgesproken had.

Dat zou kunnen maar dit was dan ook niet zo veel. Bij een echte schandalige rechtse had ik het vreemd gevonden maar je maakt die klap van Villa wel heel groot. Zoveel stelde het niet voor hoor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Gisteren trouwens een stukje van VI Oranje gezien. Deed me een beetje denken aan het Glazen huis waar men ook een week lang niet uitmocht. Want een hoop vieze onverzorgde mensen bij elkaar

(en wat een gezeik verder)

't was gisteren ook wel erg slecht. Snap ook net wat die Westbroek daar deed die zelf al aangaf geen verstand van voetbal te hebben. Kwam dan ook niets zinnigs uit. Verder heeft het inderdaad meer weg van de Muppetshow dan een interessant sport programma. VI Boulevard.

Kan wel altijd vreselijk om van der Gijp lachen, dat dan weer wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Gijpie is wel erg aanhanger van Spanje he? Hij heeft volgens mij ook niet echt wat op met bange Bert. Derksen daarentegen is tot in het zieke toe gecharmeerd van Bert.

Hij is gewoon een voetballiefhebber, het zijn natuurlijk allemaal rasvoetballers. Sierlijk, elegant, formidabele techniek, geperfectioneerd positiespel. Hij houdt wel van mooi weer voetballers volgens mij.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Naomi Watts schreef:

En het gedrag van Van Persie negeren. Terwijl die, zoals Anatolia ook aangaf, drie keer rood had moeten krijgen. Ongeloofwaardige zooitje hier .

Dat staat er toch volledig los van? Fouten of vergrijpen van anderen verdoezelen je eigen gedrag niet.

Overigens had Van Persie (of wie dan ook) als ie dit - of erger - gedaan had zonder dat de scheids het zag ook geschorst mogen worden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hij is gewoon een voetballiefhebber, het zijn natuurlijk allemaal rasvoetballers. Sierlijk, elegant, formidabele techniek, geperfectioneerd positiespel. Hij houdt wel van mooi weer voetballers volgens mij.

Klopt, hij is duidelijk van het kamp otherfool, ik ben meer fan van Briljante Bertje's aanpak. (maar hij moet dan nog wel effe winnen. )

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Dat staat er toch volledig los van? Fouten of vergrijpen van anderen verdoezelen je eigen gedrag niet.

Het staat niet los van jullie selectieve verontwaardigheid. En zo erg was het allemaal niet hoor. Als zelf Izaguirre aangeeft dat het niets voorstelde, dan stellen jullie je wel degelijk aan hoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Welke selectieve verontwaardiging? Hij geeft een klapje, dat is duidelijk te zien. Dat hoort gewoon niet thuis op een voetbalveld. Van - let op - niemand niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Klopt, hij is duidelijk van het kamp otherfool, ik ben meer fan van Briljante Bertje's aanpak. (maar hij moet dan nog wel effe winnen. )

Je kan ook wel genieten van Brazilië dus? . Bert praat zinnig over voetbal maar hij mag wel wat minder behoudend worden. Al ben ik het er wel mee eens dat resultaat het belangrijkste is, maar er moet toch veel veranderen wil je straks meedoen. Nederland creëert amper mogelijkheden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Welke selectieve verontwaardiging? Hij geeft een klapje, dat is duidelijk te zien. Dat hoort gewoon niet thuis op een voetbalveld. Van - let op - niemand niet.

Ik hoorde niemand na Denemarken over de Jong, ik hoorde niemand over Persie na Japan. Maar bij Villa was de wereld bij jullie opeens te klein. Die selectieve verontwaardiging.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Ach, beide heeft een reden. Derksen moet ook blaadjes verkopen en dan is het wel slim om lovend over Oranje te doen. En verder doet Bert het prima. Beetje saai allemaal, maar de resultaten zijn goed en NL kent geen problemen.

En Gijp is liefhebber van mooi voetbal. Dan zit je met Spanje wel goed. Die spelen soms net zaalvoetbal zo mooi. Al moeten zij oppassen niet de Arsenal ziekte te krijgen. Ze helemaal scheel tikken en dan niet de kansen benutten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De Jong hoeft er van mij helemaal dit toernooi niet in, dus of hij rood krijgt of niet nadien maakt mij niks uit.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wat je zegt klopt helemaal A&L. Ik kan me herinneren dat Derksen 2 jaar geleden ook riep dat we kampioen gingen worden ondanks Bassie.

De man is voor mij al een tijd lang niet meer geloofwardig, sinds dat hij op het laatst besloot om voor het geld geen voorzitter te worden van Veendam terwijl alles al rond was.

Hij kan mooi praten, maar als je goed oplet heeft hij zelden een vaste mening, maar wijkt deze vaak af. Maar net wat hem uitkomt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In het geval Pantelic houdt hij anders goed voet bij stuk .

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik hoorde niemand na Denemarken over de Jong, ik hoorde niemand over Persie na Japan. Maar bij Villa was de wereld bij jullie opeens te klein. Die selectieve verontwaardiging.

Ten eerste is er genoeg gezegd over De Jong (en wordt dat nog steeds gedaan) en is ook hier al vaak genoeg beaamd dat Van Persie van geluk mag spreken (hoewel de gevallen niet vergelijkbaar zijn; de scheids heeft ze bij NL beoordeeld, hier niet); ten tweede was/is de wereld niet te klein bij Villa, maar zien/zagen wij allemaal wat ie deed en had ie daar gewoon voor gestraft moeten worden; en ten derde heeft dat weinig met verontwaardiging of 'te kleine wereld' te maken, maar gewoon met het beoordelen van de feiten en het naleven van de regeltjes. En zo hadden er nog meer spelers gestraft moeten worden (of juist niet) dit toernooi, maar we hebben het momenteel nu eenmaal over 'de zaak Villa', dus dan doet de rest er in feite even niet toe.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zie ik hier Reinbo Suarez in andere woorden een pure professional noemen?

Zoals ik het schema zie kan Nederland nog tegen Uruguay uitkomen in de halve finale. Ben benieuwd hoe jullie reactie is als hij er tegen ons zo'n typische beslissende schwalbe uitgooit. .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

1 x per week vind ik Derksen wel vermakelijk. Nu zie ik hem elke dag en valt hij erg door de mand ja. Hij zal ook nooit eens zijn ongelijk toegeven. En als een irritante Prem de show op zich neemt, zie je Derksen meteen proberen om de aandacht weer op zichzelf te richten.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

In het geval Pantelic houdt hij anders goed voet bij stuk .

Ja, en dat is weer omdat hij zijn ongelijk nooit wil toegeven.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Zoals ik het schema zie kan Nederland nog tegen Uruguay uitkomen in de halve finale. Ben benieuwd hoe jullie reactie is als hij er tegen ons zo'n typische beslissende schwalbe uitgooit. .

Dan noem ik het ook heel slim van hem. Als je een finale kan behalen moet je daar alles voor doen. Al zou ik het natuurlijk niet tof vinden.

Ik vind dat toernooischema trouwens wel naatje als ik het zo zie. Bijna geen touw aan vast te knopen. Ik heb liever dat er na de 8ste finale voor elke ronde gewoon geloot wordt. Veel spannender en het voorkomt dat ploegen kijken wie ze liever willen ontlopen en daar dan op te spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

ten tweede was/is de wereld niet te klein bij Villa, maar zien/zagen wij allemaal wat ie deed en had ie daar gewoon voor gestraft moeten worden;

En de FIFA vond blijkbaar van niet. En hun knowhow sla ik nog wel hoger aan. Ach anyway, het is imo gerechtigheid dat ie niet geschorst is. Dit is de uitslag, ik blij, en elke voetballiefhebber blij. Zo wordt de kans groter dat Spanje doorgaat naar de volgende ronde.

Ik snap je punt ook wel maar ik vind het allemaal wel erg overdreven. Met uitspraken als dit hoort niet op een voetbalveld thuis, net alsof ie een doodschop heeft uitgedeeld of een enorme rechtse.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Het was meer een reactie, waar maken we ons druk om. Wat zou jij doen als iemand van 90 kilo op je voet gaat staan? Een non-reactie lijkt me dan juist erg onmenselijk.

Het was absoluut geen bewuste klap.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Maar dat weigeren de meeste mee te willen nemen. Mij lijkt zo'n reflex dan wel plausibel.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Er zijn heel veel spelers die voor zo'n 'reflex' rood hebben gekregen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.