• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.743 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En mocht Italië toch groepshoofd worden dan zitten Dld, Argentinë, Spanje, Portugal (Brazilië) lekker aan de andere kant en moeten wij het enkel met Brazilië (of Portugal) uitvechten. (en misschien Engeland, maar ik zie die geen poulewinnaar worden.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Ik zie het, je hebt gelijk.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1923 stemmen

orbit schreef:

Man is gewoon zichzelf, goede en slechte kanten.. op en top supporter van zijn geliefde Argentinië!

Ik heb ook de indruk dat Maradona met opzet alle media aandacht naar zich toe trekt. Zo blijven de spelers bespaart van de sensatiegeile media en kunnen die zich vol focussen op het voetbal.

Zo dom is die Maradona niet. Ik zou het ook prachtig vinden als Argentinië wereldkampioen zou worden, puur om die koppen van alle critici te zien die vooraf zeiden dat het maar een losbollige malloot was. En dan Louis van Gaal voorop met z'n grote waffel

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

boozebelly schreef:

Ik heb ook de indruk dat Maradona met opzet alle media aandacht naar zich toe trekt. Zo blijven de spelers bespaart van de sensatiegeile media en kunnen die zich vol focussen op het voetbal.

Zo dom is die Maradona niet. Ik zou het ook prachtig vinden als Argentinië wereldkampioen zou worden, puur om die koppen van alle critici te zien die vooraf zeiden dat het maar een losbollige malloot was. En dan Louis van Gaal voorop met z'n grote waffel

Dat trainers aandacht naar zich toe trekken om spelers te ontlasten begint een beetje een clichéstelling te worden. Dom zal Maradona niet zijn, maar ik schat hem ook niet erg intelligent in. Al die heisa die vaak om hem is, is er omdat die vaak wat zegt en doet zonder na te denken. Dat was als al zo toen die zelf nog speelde.

Vermakelijk is het absoluut.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En even voor de aanstellers over de klap van Villa.

Villa ontsnapt aan schorsing na tik

David Villa hoeft niet te boeten voor de tik die hij uitdeelde in het WK-duel met Honduras. De Spanjaard gaf in de tweede groepswedstrijd van de regerend Europees kampioen Emilio Izaguirre een klapje.

De FIFA besloot het voorval te onderzoeken. Woensdag deelde de voetbalbond mee dat de disciplinaire commissie van het orgaan besloten heeft niet over te gaan tot het opleggen van een schorsing, zo liet FIFA-woordvoerder Pekka Odriozola weten.

Daardoor is Villa gewoon van de partij wanneer Spanje tegen Chili een plek in de achtste finales van het WK probeert te veroveren. De titelfavoriet heeft een overwinning nodig om de concurrentie voor te blijven.

FIFA . En terecht.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Mja, terecht weet ik nog zo niet. Stel je voor dat een Hondurees een soortgelijke klap aan een speler van Spanje zou uitdelen? Zou je het dan nog zo terecht vinden?

Anyway, voor mij hoeft hij niet geschorst te worden, want het is een leuke en heel erg goede voetballer, maar hij ging wel in de fout in die fase.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een corrupte bullshit zeg. Zeker omdat het iemand van Spanje is.

Als de spits van pakweg Ivoorkust of Noord Korea dit had gedaan, dan was het een schorsing geworden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mja, terecht weet ik nog zo niet. Stel je voor dat een Hondurees een soortgelijke klap aan een speler van Spanje zou uitdelen? Zou je het dan nog zo terecht vinden?

Ja. Het is een mannensport, dit is niks. Als het tegen Spanje is ook.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Onzin, dit heeft niks met voetbal te maken. Dit wordt nog een leuk W.K; alles mag!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat een corrupte bullshit zeg. Zeker omdat het iemand van Spanje is.

Als de spits van pakweg Ivoorkust of Noord Korea dit had gedaan, dan was het een schorsing geworden.

. Een samenzweringstheorie .

Stelletje mietjes hier, Ajax supporters zeker? . Tijd dat Suarez weg gaat, begint een beetej extreme vormen aan te nemen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ben het met jullie beide eens.

Op zich vond ik dat klapje werkelijk hélemaal niks voorstellen. Wat mij betreft hoeft ie ook echt niet geschorst te worden, op de voet trappen is much gemener en doet much meer zeer.

Maar ja.. volgens de officiele regels blabla..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Onzin, dit heeft niks met voetbal te maken. Dit wordt nog een leuk W.K; alles mag!

En het gedrag van Van Persie negeren. Terwijl die, zoals Anatolia ook aangaf, drie keer rood had moeten krijgen. Ongeloofwaardige zooitje hier .

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Inderdaad, er zijn véél ergere dingen gebeurt dit WK. Dat de FIFA het uberhaupt is gaan onderzoeken verbaast me.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

. Een samenzweringstheorie .

Stelletje mietjes hier, Ajax supporters zeker? . Tijd dat Suarez weg gaat, begint een beetej extreme vormen aan te nemen.

Onzin. Villa deelde een heel bewuste elleboog uit. Als dat geen schorsing en rood waard zou zijn, dan hoef je niemand dit toernooi meer een kaart of schorsing te durven geven.

Echt heel triest dit dat hij geen schorsing pakt. Hoeft geen 4 duels ofzo te zijn. 1 duel was prima geweest.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bartt88 schreef:

Inderdaad, er zijn véél ergere dingen gebeurt dit WK. Dat de FIFA het uberhaupt is gaan onderzoeken verbaast me.

Honduras heeft hier officieel een aanklacht over ingediend ze konden niet anders. Gelukkig heeft de tuchtcommissie en die Japanse ref nog enig common sense.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

En even voor de aanstellers over de klap van Villa.

Villa ontsnapt aan schorsing na tik

David Villa hoeft niet te boeten voor de tik die hij uitdeelde in het WK-duel met Honduras. De Spanjaard gaf in de tweede groepswedstrijd van de regerend Europees kampioen Emilio Izaguirre een klapje.

De FIFA besloot het voorval te onderzoeken. Woensdag deelde de voetbalbond mee dat de disciplinaire commissie van het orgaan besloten heeft niet over te gaan tot het opleggen van een schorsing, zo liet FIFA-woordvoerder Pekka Odriozola weten.

Daardoor is Villa gewoon van de partij wanneer Spanje tegen Chili een plek in de achtste finales van het WK probeert te veroveren. De titelfavoriet heeft een overwinning nodig om de concurrentie voor te blijven.

FIFA . En terecht.

Vreemd, ik zag hem toch duidelijk slaan. Wat is de reden van de vrijspraak?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Vreemd, ik zag hem toch duidelijk slaan. Wat is de reden van de vrijspraak?

De klap wordt ook erkend door de FIFA maar wordt gezien als reactie op het op zijn voeten staan van die van Honduras. De Referee moet in zo'n onderzoek ook zijn oordeel geven wat hij had gedaan als hij het wel had gezien. De Ref verklaarde dat hij beide spelers tot zich had geroepen en een waarschuwing had gegeven.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

OK, duidelijk. Prima ook, hou niet zo van straffen achteraf op basis van tv beelden. (behalve tegen Ajax )

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ik denk dat het ook wel geholpen heeft dat die Hondurees niet theatraal tegen de vlakte is gegaan en een hele scène heeft gemaakt. Verwonderlijk eigenlijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

In Honduras zijn ze nog niet zo professioneel.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Kom op mensen, je hebt een klap en je hebt een klap. (lees ik nou ergens elleboog?!)

Toen ik het voor het eerst zag leek het ook erger dan het was, maar het was slechts een tikkie, een reactie.

Waarom rept niemand met een woord over van der Wiel en de Jong. Voor iets soortgelijks werd Ribery in de halve finale van de CL er meteen afgestuurd. En terecht.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Zie ik hier Reinbo Suarez in andere woorden een pure professional noemen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zie ik hier Reinbo Suarez in andere woorden een pure professional noemen?

Als het sarcasme je ontgaat wel.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Zijn er ook mensen die Wimbledon volgen? Het meeste prestigieuze tennistoernooi ter wereld staat toch in de schaduw van het meest prestigieuze voetbaltoernooi

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Vanaf de laatste week pas.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Toevallig vorige week op BBC de wedstrijd van Federer gezien, mooie wedstrijd. 5-setter.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

chevy93 schreef:

Zijn er ook mensen die Wimbledon volgen? Het meeste prestigieuze tennistoernooi ter wereld staat toch in de schaduw van het meest prestigieuze voetbaltoernooi

Tennis

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bartt88 schreef:

Kom op mensen, je hebt een klap en je hebt een klap. (lees ik nou ergens elleboog?!)

Toen ik het voor het eerst zag leek het ook erger dan het was, maar het was slechts een tikkie, een reactie.

Waarom rept niemand met een woord over van der Wiel en de Jong. Voor iets soortgelijks werd Ribery in de halve finale van de CL er meteen afgestuurd. En terecht.

Blijf ik me ook erover verwonderen, ook van Persie al aangehaald maar op dat discussiepunt gaat niemand in. Veelzeggend eigenlijk.

Een elleboog was het niet, dan heb je niet op lopen letten bij Biologie. Het was een reflex inderdaad, zo zie je ook aan het gezicht van Villa. Hij had op dat moment ook helemaal geen reden om geïrriteerd te zijn.

Het blijft een selectief kritiek leveren, en sommige kennen ook totaal geen zelfreflectie. Moord en brand schreeuwen, terwijl er bij Oranje genoeg over de schreef gaan en met veel extremere acties komen. Toch fijn dat er nog een Nederlander is met jouw visie .

Zijn we het weer al eens .

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Niemand zegt dat Oranjespelers anders beoordeeld worden. Ik zei hier (of ergens anders, dat weet ik niet meer) dan zeker de Jong ook rood had kunnen pakken in de ik meen 1e wedstrijd. En van Persie had ook rood kunnen krijgen doordat hij de bal nog wegschoot na affluiten. Al vind ik dat minder ernstig. Door die klote toeters weet je soms niet eens meer wat je hoort.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.