• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.838 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Oke, beter ..

Scheelt je een hoop frustratie denk ik met al die rare uitslagen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zuid Korea

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Nee maar, ik doe dus wel mee aan een andere toto en reken maar dat dat ook niet bevorderlijk is voor mijn gezondheid. Dit is een afschuwelijk WK wat dat betreft.

(@mikoz)

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

My god. Na de aller ergerlijkste gast ooit (Prem) nu de op 1 na ergerlijkste. Henk Westbroek

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Vascago schreef:

My god. Na de aller ergerlijkste gast ooit (Prem) nu de op 1 na ergerlijkste. Henk Westbroek

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Vergeet Ali B niet als hele goede nummer 2.

Ik vind Westbroek wel oke. Net als Gijppie een ouwehoer.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Die Westbroek weet niet eens wie Jaap Stam is en ook niet wie Tevez en Aguero. Hoe komen ze in godsnaam erbij om zulke gasten uit te nodigen?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Ik heb me toch behoorlijk verkeken op Argentinië voor dit toernooi gezien hun bijna dramatische kwalificatie. Maradona lijkt sindsien ook enorm geëvolueerd als coach. Maar goed, zware tegenstanders hebben ze ook niet echt gehad, net zoals Nederland. Ik denk dat Messi zich nog wel zal laten gelden in de belangrijke wedstrijden.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Leuk voor die Koreaantjes, als ik het een ploeg gun zijn zij het wel.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

boozebelly schreef:

13Woutie13 toch...

Het gaat vanavond echt gebeuren voor Nigeria. Die gaan alles geven en uiteindelijk beschikken ze toch over een grotere longinhoud en conditie dan die iele Koreanen. Ook nog het Afrikaanse volk erachter met die voodoorituelen en dan kan het niet mis gaan. Ze worden vermorzeld!!!

(afbeelding)

Misschien geen winnaar, maar de Koreanen trokken toch aan het langste eind.

Die Voodoo heeft toch niet echt geholpen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En daar neem je dan een urn voor mee de bus in.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dominech op dat veld.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kai schreef:

Dominech op dat veld.

Domenech

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Waar maak je je druk om.; Laat die man zijn eigen stijl erop na houden. Zolang hij ons maar naar de finale brengt en daar de winst oogst.

Nee... dan zo'n pipo, patjepeër als Maradona zeker

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Zo zeg, heb even een paar aanslagen van van der Wiel en de Jong gezien bij SS. Mocht Villa geschorst worden, God verhoedde het, dan zijn wij ook aan de beurt.

Ook best raar dat de FIFA het vertikt om technologie te gebruiken tijdens het voetbal, en ploegen dus benadeelt, maar naderhand wél de technologie gebruikt om spelers te schorsen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Stephan schreef:

Waar maak je je druk om.; Laat die man zijn eigen stijl erop na houden. Zolang hij ons maar naar de finale brengt en daar de winst oogst.

Nee... dan zo'n pipo, patjepeër als Maradona zeker

Een 100x betere bondscoach dan dat Grijze Muisje van Nederland. In alles.

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Een clown, een junk, een minderwaardig mens met toevallig een aardig schot in de benen. Hoewel ik hem als voetballer ook overrated vind.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

2 keer zo'n half uurtje of uur moet je toch wel een beetje ontspannen kunnen reageren toch? Als je een vriendelijk normaal antwoord geeft kun je nog steeds gewoon WK worden hoor.

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Hij zit daar om een team te coachen, niet om PR te voeren. Toch?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Een minderwaardig mens

Blij dat ik in het andere kamp zit

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Hij heeft in ieder geval geen enkel empathisch vermogen en daarmee komt hij eigenlijk al snel in de categorie psychopaat.

Bij een psychopaat ontbreekt de capaciteit om emoties zoals schuld of wroeging te voelen omdat ze niet kunnen empathiseren met anderen. Het gedrag van een psychopaat laat zich vooral tonen in sterk egocentrisch gedrag, waarbij het eigenbelang altijd boven dat van anderen gaat. Dit kan op een duidelijk zichtbare wijze gebeuren, maar het kan ook zo zijn dat men zich schijnbaar aardig en sociaalvoelend voordoet om daarmee te bereiken dat er later rechten of gunsten kunnen worden geëist. Een ander kenmerkend verschijnsel is dat zij zo manipuleren dat de ander dat niet direct in de gaten heeft en zich ongewild voor "het karretje" laat spannen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oh jee een gediplomeerd amateur-internet psycholoog met toegang tot wikipedia.

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

otherfool schreef:

Oh jee een gediplomeerd amateur-internet psycholoog.

Gediplomeerd niet, maar je hebt er serieuze boeken over hoor...

En een kloppende wiki quoten gaat iets sneller dan een pagina scannen en die posten...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik zou ze maar eens gaan lezen dan. Staat in die boeken trouwens dat je iemand kan diagnosticeren zonder dat je die persoon 1 seconde hebt gesproken?

En is volgens dat boek 'minderwaardig mens' een medische term?

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Nee... minderwaardig is mijn toevoeging. Een beetje schoppend tegen de immer lof betuigingen aan een man die niet helemaal spoort en dat maar allemaal prachtig vinden.

Een beetje olie op het vuur, ik geef toe.

En persoonlijk spreken hoef je iemand als hem niet nee. Hij laat toch redelijk zien hoe hij in elkaar steekt.

Overigens... verwar psychopaat niet enkel met het beeld uit de horrorfilms hè... maar dat lees je dan weer niet zo snel in de wikipedia.

1 op de 5 mensen lijdt hier aan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Voorlopig zie ik in hem de beste speler aller tijden en de beste coach van dit WK (samen met Tabarez). En ach éénmaal van het veld doet-ie wel eens gekke dingen, maar daar interesseer ik me niet zo voor.

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

otherfool schreef:

Voorlopig zie ik in hem de beste speler aller tijden en de beste coach van dit WK (samen met Tabarez). En ach éénmaal van het veld doet-ie wel eens gekke dingen, maar daar interesseer ik me niet zo voor.

En jij begint over van Marwijk???

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hoe noem je iemand die heel vermoeiend is in die boekjes van jou?

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.