- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Mannschaft gaat gewoon winnen.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Nigeria is echt de nagel aan mijn doodskist, met die verschrikkelijke Obasi voorop. (toto, en dan heb ik het niet alleen over deze wedstrijd)
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Die Mannschaft gaat gewoon winnen.
Denk je dat het makkelijk voor ze wordt?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Denk je dat het makkelijk voor ze wordt?
Dat denk ik niet, maar als de Duitsers echt moeten dan staan ze er vaak ook wel. Als ze gewoon hun eigen spel spelen, zonder voorzichtig te zijn, hebben ze de capaciteiten om Ghana opzij te zetten. Ghana vind ik niet zo geweldig als vier jaar geleden. Dit Ghana is wel te pakken. Zonder Essien vind ik de ploeg geen geraamte hebben.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zie Ghana wel stunten. Het is best mogelijk dat Duitsland er morgen uitvliegt. Servie wint van Australie denk ik. Dan zal Duitsland toch maximaal moeten zijn willen ze zich gaan kwalificeren. Al blijven het Duitsers en zal het tegen hopen in toch wel lukken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Servië moet wel door ja, ik heb een groot zwak voor die balkan landen.
Stephan
-
- 7899 berichten
- 1391 stemmen
Ghana gooit gewoon de boel op slot. Daar hadden wij in voorbereiding ook lange tijd moeite mee... en dat ging om niets.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat ze de boel maar dichtgooien met Grandel op goal. Geef Duitsland maar de ruimte om te combineren.
Yakubu
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hierbij vallen alle blunders die de keepers hebben gemaakt in het niets. Schaam je dood Yakubu...schaam je dood
.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Yakubu 
Nigeria is echt de nagel aan mijn doodskist, met die verschrikkelijke Obasi voorop. (toto, en dan heb ik het niet alleen over deze wedstrijd)
Voodoo 
... o, misschien helpt het toch.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Penalty. Die kan er ook wel naast
. Nigeria had al op 4-2 kunnen staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hierbij vallen alle blunders die de keepers hebben gemaakt in het niets. Schaam je dood Yakubu...schaam je dood
.
Je kan lullen wat je wil maar knap is het wel. Het meest geniale wat ik gezien heb dit WK. Maicon kan wel inpakken met zijn goal
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een lef die Yakubu, toch wel een heldendaad.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Je kan lullen wat je wil maar knap is het wel. Het meest geniale wat ik gezien heb dit WK. Maicon kan wel inpakken met zijn goal
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Griekenland weg. Jammer voor mijn poule, maar er was eigenlijk geen ontkomen aan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, fantastisch; als Nigeria nog 1 x scoort, zijn ze gewoon door, terwijl ze nog niet gewonnen hebben.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zie Nigeria dan ook nog wel winnen. Korea is nu de mindere ploeg. Maar ik hoop stiekem op een Koreaanse counter en de verlossende 3-2 voor hen.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Als Nigeria nu niet meer wint, verbreek ik al mijn diplomatieke relaties met dat land. Dit is niet meer normaal wat ze me aandoen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Waarom ? Hebben het hele toernooi nog weinig laten zien en waren ook op voorhand geen favoriet om door te gaan.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Ja mooi. Vooral na dat eerste compleet mislukte schot. Maar laten we dat maar een warmdraaiertje noemen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarom ? Hebben het hele toernooi nog weinig laten zien en waren ook op voorhand geen favoriet om door te gaan.
Aan Antolia zijn post te zien spelen er persoonlijke sentimenten mee. Jij hoopt toch ook dat Oranje ver komt ook al spelen ze tot nu toe alleen maar zaadwedstrijden?
.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3618 stemmen
Ik vind die Maradona best aandoenlijk zo. Best mooi gezicht.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Waarom ?
Omdat ze al 3 wedstrijden lang mijn toto in de war sturen door opgelegde kansen te missen. Ik heb ze in de achtste finales staan.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Omdat ze al 3 wedstrijden lang mijn toto in de war sturen door opgelegde kansen te missen. Ik heb ze in de achtste finales staan.
Jah dat is ook niet slim 
Hebben we een apart topic voor overgens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.