• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.402 series
  • 34.350 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.763 gebruikers
  • 9.423.583 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Wil Engeland niet winnen ofzo

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja ik denk dat Engeland de grootste deceptie is tot nu toe.

Frankrijk kon je wel raden, maar dat het niveau van Engeland zo bedroevend was terwijl ze alles in de voorronde wonnen had ik echt niet verwacht.

Rooney mid mid vanavond?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Een Bergkampje!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Spanje is vergelijkbaar met Barcelona. Brazilië is vergelijkbaar met Inter.

Zitten toch 5 Argentijnen bij Inter....

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Waar blijft een Defoe?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Geweldige wedstrijd trouwens.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Keeper kopt er nog wel 1 in eigen goal.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

Wil Engeland niet winnen ofzo

Engeland wel. Capello niet. Such a shame!

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

speranza schreef:

Engeland wel. Capello niet. Such a shame!

Ik mis totaal de spelvreugde in het Engels Elftal. Er zit nul beleving in. Wie weet brengt Defoe nu wel leven in de brouwerij.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, Nederland is in ieder geval gewaarschuwd voor morgen. Kan best wel eens een heel stug duel worden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee ben morgen juist overtuigd van een flinke overwinning. 3-0 of 4-1.

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Reinbo schreef:

Nou, Nederland is in ieder geval gewaarschuwd voor morgen. Kan best wel eens een heel stug duel worden.

Waar is deze stelling op gebaseerd . We zitten nu naar Engeland - Algerije te kijken als ik het goed heb.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop het, veel hangt af van een snelle goal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Waar is deze stelling op gebaseerd

Dat je aan vandaag ziet dat alle landen van elkaar kunnen winnen of vooral de ander het winnen kunnen beletten. Vergeet niet dat het in het oefenduel tegen Japan ook pas laat in de tweede helft op gang kwam.

Of ga jij ook uit van een eenvoudige walk over?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

We speelden de 1e pot echt slecht hoor. Kunnen tig keer beter.

Nou er moet er wel even 1 snel in ja, maar dan komt de machine wel aardig op gang.

606

• 23882 berichten
  • 12307 stemmen

Reinbo schreef:

Dat je aan vandaag ziet dat alle landen van elkaar kunnen winnen of vooral de ander het winnen kunnen beletten. Vergeet niet dat het in het oefenduel tegen Japan ook pas laat in de tweede helft op gang kwam.

Geef je gelijk, de landen waarvan je denkt die gaan het goed doen, doen het nagenoeg niet goed of doen het wel goed maar score niet.

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Reinbo schreef:

Of ga jij ook uit van een eenvoudige walk over?

Stiekem wel ja . Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Behoudens Australie (tegen Duitsland) en Zuid-Korea (2e helft tegen Argentinië) heb ik geen land weggespeeld zien worden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hoop heb ik ook wel, maar dat is niet de verwachting waar ik mee ga zitten kijken. Teken voor een 1-0.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Ik denk niet dat dat 'vrouwtje' met de Engelse vlag op haar gezicht bij Naomi in de lijst komt My God zeg

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Denk dat Japan ook wel beter is dan Zwitserland, Australië, Nieuw Zeeland of Noord Korea bijvoorbeeld.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kom op mensen, alles onder de 3-0 morgen is echt beschamend hoor. Zelf heb ik in de VI poule maar eens op 5-0 ingezet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Leuke dag vandaag.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Kom op mensen, alles onder de 3-0 morgen is echt beschamend hoor. Zelf heb ik in de VI poule maar eens op 5-0 ingezet.

Maar enige realiteitszin is jou ook volkomen vreemd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Geen uitslag goed haha.

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Reinbo schreef:

Leuke dag vandaag.

Sowieso vind ik de "2e ronde" tot dusver erg vermakelijk en qua voetbal een stuk beter. Behoudens dan die draak van zonet.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Weinig te melden bij VI volgens mij. Vanmiddag ging het ook al een hele tijd over die slechte pass van Mettezacker.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Anatolia schreef:

(quote)

Onzin. Ik volg sinds het WK '94 voetbal op een 'bewuste' manier en ik heb in deze 16 jaar meer goede wedstrijden gezien van Duitsland dan van Engeland ( ), Italië of zelfs Spanje en Argentinië.

Het is gewoon een jaloeziecultuur die jaar in jaar uit in stand wordt gehouden, ook uit commerciële overwegingen heb ik het idee. Het gebrek aan prijzen wordt gecompenseerd door een irrationele afkeer tegen de grote, boze broer.

Niet te merken dat je dat hebt gevolgd dan.. wel eens de afgrijselijk lelijke finale gezien in EK 96? In 2002 speelden ze ook lelijk stug voetbal, maar hadden mazzel met de manier waarop de uitslagen vielen waardoor ze steeds een redelijk matige tegenstander troffen. Pas in 2006 was het af en toe wel om aan te zien. En het is duidelijk dat je het WK 1990 nooit hebt gezien nee Het absolute dieptepunt in WK geschiedenis met bijbehorende winnaar. Bovendien is schwalbe niet voor niks een Duits woord.. altijd elftallen met bijzonder matige individuele spelers, maar een "alles moeten winnen" mentaliteit inderdaad, hoe dan ook. Ik wordt daar niet vrolijk van. Spanje speelt sowieso altijd veel aantrekkelijker. Je weet niet waar je het over hebt en je oordeelt ook nog eens voor anderen, totaal niet van gediend eigenlijk!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wat een drama die Engelsen trouwens.. jupiler league niveau, die komen op deze manier de poule niet door.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Aslof de finales van 2004, 2006 en 2008 mooi waren.

Ook 1986, 1990 en 1994 waren niet om aan te zien.

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Alle die eeh mensen lijke op mekaar heh?

VI op nivooo

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.