- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou kom op Zuid Afrika, zou echt goed zijn voor het toernooi.
Anders krijgen we denk ik helemaal veel lege plekken als het volk daar alleen nog maar Europese en Zuid Amerikaanse landen kan gaan aanschouwen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat heeft meer met Brazilië (7 verdedigende spelers) en Spanje (prachtig combinatiespel) te maken dan de 2 kleintjes. Maar dan nog, de Koreaanse amateurs (!) speelden volledig op hun kunnen, niet te vergelijken met een Europees team van full-profs zoals Zwitserland.
Twee maten dus.... Daarbij worden die Zwitsers enkel beter betaald, denk namelijk niet dat ze meer trainen dan die N Koreanen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nou kom op Zuid Afrika, zou echt goed zijn voor het toernooi.
Anders krijgen we denk ik helemaal veel lege plekken als het volk daar alleen nog maar Europese en Zuid Amerikaanse landen kan gaan aanschouwen.
ik hoop toch op de tien miljoen extra van Reinbo voor Suarez, maar boven alles op eindelijk eens een echt spektakelstuk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Twee maten dus....
Enige subjectiviteit is me allicht niet vreemd in dezen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kom op Bafana Bafana. We winnen 'm voor Zenani!!!
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ik was een goede mid-mid .
.
Echter maar tot de C1. Daarna toonde ik mijn talent alleen nog maar in de illustere wereld van het straatvoetbal (4 tegen 4) .
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Leuk feitje over Mocoena
De wedstrijd staat aan maar die miste ik omdat ik dit topic aan het doorlezen was
.
Wat voor feitje?
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ik was altijd supersub. Ik mocht altijd invallen als we 4-0 voor stonden
.
Nadat ik ze alle 4 er had ingelegd en een publiekswissel kreeg. 
Was linksbuiten (en heb nog altijd spijt dat ik niet door ben gegaan - te weinig conditie op een gegeven moment).
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Suarez trekt precies even hoog been als tegenstander maar krijgt vrije trap mee. Het lijkt de Eredivisie wel.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
De wedstrijd staat aan maar die miste ik omdat ik dit topic aan het doorlezen was
.
Wat voor feitje?
Dat ie ooit op een blauwe maandag bij Ajax speelde, maar nooit het volle vertrouwen kreeg. Tot dat Wouters hem opstelde in de wedstrijd tegen Twente, toen ajax precies 100 jaar bestond ook nog dat weekend. Alleen toen verloren ze van Twente
en werd Wouters ontslagen en had Westerhof daarna weer geen vertrouwen in hem 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8349 stemmen
Ik was altijd supersub. Ik mocht altijd invallen als we 4-0 voor stonden
.
Een soort Solskjear dus. Best mooi.
Ik speelde altijd rechtshalf, ging best lekker tot ik nog wat beter in tennis bleek en dat ook leuker vond.
We kunnen trouwens wel een moviemetervoetbalteam samenstellen zo. 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
werd dat geen 1-1?
nope. 0-1 door Jan Vennegoor of Hesselink.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nog een rechtsbenige linksback in ruste nodig?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dat ie ooit op een blauwe maandag bij Ajax speelde, maar nooit het volle vertrouwen kreeg. Tot dat Wouters hem opstelde in de wedstrijd tegen Twente, toen ajax precies 100 jaar bestond ook nog dat weekend. Alleen toen verloren ze van Twente
Ah, had ik weinig gemist.
Toch bedankt
.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Valt het jullie ook op dat de afstandsschoten over het algemeen erg zwak zijn op dit WK? Het lijkt wel alsof de veldspelers meer moeite hebben met de bal dan de keepers. Ik heb nog slechts 3-4 schoten met enige waarde gezien; de rest ging wijd naast of over, of kwam recht in de schoot van de keeper.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8349 stemmen
Valt het jullie ook op dat de afstandsschoten over het algemeen erg zwak zijn op dit WK? Het lijkt wel alsof de veldspelers meer moeite hebben met de bal dan de keepers. Ik heb nog slechts 3-4 schoten met enige waarde gezien; de rest ging wijd naast of over, of kwam recht in de schoot van de keeper.
Ja klopt, Zuid-Afrika is het enige land dat van buiten de 16 gescoord heeft. Dat zegt genoeg dacht ik zo.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Overigens wisselde Wouters diezelfde Mokoena wel gewoon in de rust (voor Dani). Maar dat volledig terzijde.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja klopt, Zuid-Afrika is het enige land dat van buiten de 16 gescoord heeft. Dat zegt genoeg dacht ik zo.
En dat schitterende afstandsschot van USA niet vergeten he 
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Suarez trekt precies even hoog been als tegenstander maar krijgt vrije trap mee. Het lijkt de Eredivisie wel.
Geen Ajax liefhebber zeker?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Dani. Ook al zo'n geniale voetballer 
Alhoewel die wel erg veel potentie had, maar blijkbaar wou ie liever een tv programma presenteren. 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Leuke club de Kaiser Chiefs. In de rust geven ze een concert.
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Geen Ajax liefhebber zeker?
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Geen Ajax liefhebber zeker? Mwa..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Waar Suarez bij iedere situatie wegens verdenking een overtreding tegen krijgt.. goedemorgen ajaxvijand Kos 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8349 stemmen
oh ja die ja
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Leuke club de Kaiser Chiefs. In de rust geven ze een concert.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We hebben nu ook een Zuid Afrikaanse Özil.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Op youthday spelen ze I predict a riot?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.