- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Steven Seagal: Lawman
Steven Seagal: Lawman

boomkat
-
- 237 berichten
- 0 stemmen
De vrouw wil nu een miljoen dollar van hem zien. Tja.

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hehe alsof je zoiets mag geloven .
Maar wtf, dat ziet er wel grappig uit zeg, Seagal bij de cops. Toch eens opzoeken, vind die vent echt geniaal .

blisteringdude
-
- 457 berichten
- 1502 stemmen
Het is nep. De vrouw was eerder ontslagen door drugsgebruik en wou hierdoor wraak nemen.

blisteringdude
-
- 457 berichten
- 1502 stemmen
Ik moet trouwens wel zeggen dat Steven er wel heel erg mollig uit ziet in Lawman. Jammer, ik denk niet dat een project als US3 er niet in zit. Maar goed, hij blijft natuurlijk geweldig!

GinolaEHV
-
- 2126 berichten
- 2496 stemmen
Hij wordt er idd niet dunner op...
Maar goed, heb wel respect voor 'm... buiten dat -ie 't in films showt is die gast gewoon echt beresterk en heeft -ie veel verstand van vechtsport.
Wist al een tijdje dat hij een hulpsherrif is, maar had van dit programma nog nooit gehoord. Tot dat ik afgelopen week Seagal ineens in een uniform zie zitten in een politiewagen. Opzich wel een aardig programma... waarbij je duidelijk kunt merken dat de donut-industrie in de VS totaal geen last heeft van de economische crisis.

pumpking
-
- 442 berichten
- 0 stemmen
Kelly LeBrock, zijn ex, vind nu een mooie manier om haar boek te promoten, zal in haar boek over zijn vetzakkerijen vertellen zegt ze zelf. Jammer dat door geldzieke mensen een deuk in zijn imago komt.

pumpking
-
- 442 berichten
- 0 stemmen
Aangezien ik geen RTL7 heb, weet iemand waar dit in België wordt of zal worden uitgezonden en wanneer?

DiDa
-
- 3522 berichten
- 2513 stemmen
Raar, vanavond geen Steven Seagal: Lawman op RTL7. Weet iemand wat er aan de hand is?

DiDa
-
- 3522 berichten
- 2513 stemmen
De dvd koopeditie van Steven Seagal Lawman staat op dvd-home.nl aangekondigd voor 29-09-2010. Maar nergens is de box te bestellen. (Bol.com, eci, media markt). Weet iemand wat er aan de hand is?

DiDa
-
- 3522 berichten
- 2513 stemmen
Ik heb contact gehad met E1 Entertainment en zij geven aan dat de releasedatum fout staat aangegeven op de site van dvd-home. De release vind helaas pas plaats in 2011.

DiDa
-
- 3522 berichten
- 2513 stemmen
Heeft iemand Seizoen 2 al gezien? En weet iemand wanneer dit seizoen op tv / dvd komt?

DiDa
-
- 3522 berichten
- 2513 stemmen
Seizoen 2 is vanaf juli te verkrijgen in Nederland....

DiDa
-
- 3522 berichten
- 2513 stemmen
Lawman seizoen 2 vanaf 13 juli verkrijgbaar in Nederland:

DiDa
-
- 3522 berichten
- 2513 stemmen
Vorige week het 2e seizoen van lawman binnengekregen. Ik heb het 2e seizoen al helemaal gekeken. Ja al helemaal. Nu valt dat wel mee, want tot mijn verbazing duurde het 2e seizoen in zijn totaliteit maar 172 minuten. Voor seizoen 2 zijn 8 afleveringen beschikbaar maar deze duren maar 21 minuten per aflevering. Heel kort dus...
De reden hiervoor was dat Seagal tijdens de opnames van het 2e seizoen aangeklaagd werd door een van zijn vrouwelijke assistenten vanwege vrouwenhandel en sexuele handelingen. Hierdoor moest Seagal stoppen met de opnames omdat hij de functie die hij bekleedde niet meer uit mocht voeren. Uiteindelijk bleek deze vrouw alles gelogen te hebben.....Maar goed, dat is dus de reden waarom dit 2e seizoen korter is dan het 1e.
Verder zien we meer van hetzelfde, zij het deze keer soms wat spectaculairder en interessanter. We zien Seagal's vrouw en kind en er zitten wat interessantere aanhoudingen in dan in seizoen 1.
Het 3e seizoen is inmiddels in de maak, alleen niet meer in Jefferson Parish.

DiDa
-
- 3522 berichten
- 2513 stemmen
Korte trailer van het "verloren" seizoen