• 155.381 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 346.011 gebruikers
  • 8.758.570 stemmen

W817

zoeken in:

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 814 stemmen

W817 is een Vlaamse televisieserie over het leven in een studentenhuis. Van deze serie werden 131 afleveringen in 5 reeksen gemaakt. De serie werd voor het eerst uitgezonden in 1999, maar in 2003 besloot men de serie stop te zetten. W817 is een verkorte schrijfwijze voor Wacht eens even en is in het verhaal tevens het adres van het studentenhuis: wijk 8 nummer 17. Na het einde van de sitcom in 2003 werd het programma nog verschillende keren herhaald op Ketnet.

Ik keek er vroeger heel erg graag naar, nog liever als naar spring. De cast is vooral zeer goed: Jenne Decleir als Carlo is een zeer goed acteur, er zijn nu trouwens ook strips van W817.

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

De serie blijft tof om naar te kijken

Popeye Doyle

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Een geweldige serie, met hele leuke humor, karakters en verhaallijnen. Ik keek er iedere avond naar!

FelixTheCat

• 412 berichten
  • 1200 stemmen

Ik keek er een tijd geleden naar. Leuke humor.

Mescaline

• 6904 berichten
  • 2603 stemmen

Ook een tijd gevolgd, vond het altijd een leuke serie!

Jammer genoeg nooit op dvd gevonden, wil de serie best nog eens terug zien

gondwana

• 1212 berichten
  • 1464 stemmen

was er al iets te oud voor, wel relatief goed voor een vlaamse reeks...

filmliefhebber92

• 1195 berichten
  • 2458 stemmen

Geweldig serie. Ik kijk er nog wel eens naar. Dit is denk ik de beste jeugd reeks die ooit gezien heb. Die humor, die verhaallijnen en personages. Zo zie je die tegenwoordig niet meer.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.