menu

Overig / Televisie / The Suite Life of Zack and Cody

zoeken in:
606
The Suite Life of Zack & Cody is een Amerikaanse comedyserie gecreëerd door Danny Kallis en Jim Geoghan en uitgezonden op Disney Channel. De serie is gemaakt voor kinderen. The Suite Life of Zack & Cody is verkrijgbaar in de Amerikaanse iTunes Store. De serie is sinds 1 juni 2008 in nagesynchroniseerde vorm in Nederland te zien op Jetix en Disney Channel, onder de Nederlandse titel Het Hotelleven van Zack en Cody. Jetix heeft vooralsnog alleen seizoen 1 uitgezonden. Vanaf 2 november 2009 wordt ook seizoen 2 op Jetix uitgezonden.

Plot

De tweeling Zack en Cody wonen met hun moeder in een hotel genaamd The Tipton. Dit omdat hun moeder de zangeres is.

De twee zijn heel verschillend. Namelijk: Zack is het type dat flirt met de meisjes, niet z'n best doet op school en niet altijd erg aardig is. Daarentegen is Cody het tegenovergestelde. Men kan de twee altijd onderscheiden aan de hand van hun kleding. De twee zetten met hun gedrag regelmatig het hotel op stelten.

Elke aflevering bevat doorgaans twee verhalen: een primaire plot die draait om Zack en Cody, en een extra plot die draait om London Tipton, de onbeleefde dochter van de hoteleigenaar, en Maddie, de babysitter van Zack en Cody.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.sprouseland.com/wp-content/uploads/2007/08/zackandcody3.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

AHWA
Man, Hooch is crazy!

606
AHWA schreef:
Man, Hooch is crazy!

Wie is crazy

AHWA
Hooch!!

Die donkere hotelmanager speelt Hooch in Scrubs.

606
AHWA schreef:
Hooch!!

Die donkere hotelmanager speelt Hooch in Scrubs.

Oh je bedoeld echt crazy of niet.

AHWA
Dan moet je Scrubs toch echt gezien hebben om die quote te snappen. Hooch is daar een wat maniakale arts.

Mijn dochter van 9 vindt het prachtig. Daarmee is genoeg gezegd. Typisch Amerikaans Disney vermaak.

Reinbo
Lijkt me tof, komt er ook een gestoorde vent met en kettingzaag in voor? Anders zie ik het nut er niet van in.

leuke serie

leuke serie, alleen ik had hem liever niet nagesynchroniseerd gezien..

IcU
Ik vind het een verschrikking. Verschrikkelijke gastjes die zo ontzettend nep zijn over gesproken. Ik kan er niet naar kijken. Mijn neefje en nichtje liggen echter op de grond van het lachen.

Orphan schreef:
leuke serie, alleen ik had hem liever niet nagesynchroniseerd gezien..

inderdaad orgineel is leuker

Ik vind het echt super grappig om te kijken, ook al ben ik er misschien een beetje te oud voor.
De stemmen zijn veel leuker in het nederlands en de grappen snap je dan beter,

606
TragieStar.* schreef:
Ik vind het echt super grappig om te kijken, ook al ben ik er misschien een beetje te oud voor.
De stemmen zijn veel leuker in het nederlands en de grappen snap je dan beter,

Me to

Ik kijk er sinds een maandje of twee ook geregeld naar.
Ik vind de Nederlandse nasynchronisatie zo slecht, dat het dat juist ontzettend grappig en idioot maakt.
Normaal met de originele Engelse stemmen zou ik er nooit naar kijken.
Voor mij is het echt nu een camp-achtige serie.

Nederlandse synchronisatie .

In dit geval werkt het bij mij op de lachspieren.
Het is echt super melig gedaan.

Je had jaren geleden ook zo'n tekenfilmserie Bananenman (ergens eind jaren '80).
De originele Engelse versie was vrij doorsnee,
maar de door Veronica uitgezonden Nederlandse versie was hilarisch.
Ik dacht eerst dat ze het bij Veronica zelf effe snel hadden ingesproken, zo amateurachtig kwam het over, maar kwam er later achter dat het toch door een professioneel bedrijf was gedaan.
Die stemmen waren ook te idioot voor woorden.

Ik heb altijd een hekel aan synchronisatie en zelfs om de slechtheid kan ik niet lachen . Haalt een beetje de grappen uit de serie aangezien dit series best wel leuk kunnen zijn. Die synchronisatie maakt de boel ook een stuk kinderachtiger. Ook de reden dat ik Hannah Montana vaak heb bestempeld als kleuter serie en jaren links heeft laten liggen en nu is het één van mijn favoriete comedy series ooit.

Al begrijp ik het goed dat jij het zo lachwekkend vind dat he tcamp waarde krijgt.

AHWA schreef:
Man, Hooch is crazy!

Wist niet eens dat hij dit was, niet dat ik deze serie nou te vaak kijk. Het niveau is nou niet echt denderend..

Leuke serie, heb het ook weleens opstaan, maar die synchronisatie kan echt niet hoor, in het Engels is het leuker

AHWA
Mwah, ik heb slechtere nasychronisatie gezien. Vind het ook met nog steeds best grappig. En ik kijk voor Ashley Tisdale

Goede nasynchronisatie bestaat niet. Zenders die zich daar aan zondigen moet je hard aanpakken. CEO's in een nauw jasje in een psychiatrische inrichting gooien .

Belachelijk die NL stemmen eronder, vroeger keek ik toch echt engelse programma's en dat was prima te volgen, waarom zou dat nu niet meer mogelijk zijn voor deze doelgroep? Als hun werkelijk denken dat dit beter is...

Nu zie ik sommige series terugkomen (zelfs op korte termijn, iCarly bijv..) met nasynchronisatie en dan vraag je je af wat er zo leuk aan was Kan flink verpest worden zo.

jeroentjuhhhhh schreef:
Belachelijk die NL stemmen eronder, vroeger keek ik toch echt engelse programma's en dat was prima te volgen, waarom zou dat nu niet meer mogelijk zijn voor deze doelgroep? Als hun werkelijk denken dat dit beter is...

Nu zie ik sommige series terugkomen (zelfs op korte termijn, iCarly bijv..) met nasynchronisatie en dan vraag je je af wat er zo leuk aan was Kan flink verpest worden zo.

Ben er helemaal mee eens.
Overigens is Zack en Cody wel redelijk voor de wat kleine kinderen.

AHWA schreef:
Man, Hooch is crazy!
Is hij dat ja? Scrubs is geweldig.

Ik vind het wel lachen af en toe. Ben inmiddels zo gewend aan de Nederlandse stemmen dat de Engelse raar zijn. Hoewel die van Tisdale al bekend is door High School Musical.

nederlandse nasychronisatie is zo slecht nog niet.
de lachband is wel 'vervelend'

Ik ben ook altijd tegen nasynchronisatie maar bij Zack and Cody heb ik dat totaal niet. Zo komen de grappen beter in je op, en is het gewoon veel leuker te kijken.

Ben inmiddels ook gewend aan de Nederlandse stemmen, valt me nu ook wel minder op. Maar wat ik wel vervelend vind is dat het elke dag dezelfde herhalingen zijn. Ik kan sommige episodes wel dromen Maar mijn oppaskinderen blijven het leuk vinden dus ja echt een keus heb ik ook niet haha.

606
Rianneke_Dan schreef:
Ben inmiddels ook gewend aan de Nederlandse stemmen, valt me nu ook wel minder op. Maar wat ik wel vervelend vind is dat het elke dag dezelfde herhalingen zijn. Ik kan sommige episodes wel dromen

Ja dat heb ik precies ook zo.

wat een vreselijke serie! het is zo slecht dat het wel grappig is de grappen zijn zo flauw en dom en dan heb ik het nog niet over de nederlandse voice-over
zoo slecht ongelofelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:03 uur

geplaatst: vandaag om 09:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.