menu

Overig / Televisie / Bored to Death

zoeken in:
Naar mijn weten en wat ik op Amerikaanse sites lees, is dat uit zn verband getrokken. HBO hint inderdaad naar een film en als ie er komt, wordt het misschien zelfs een bios film, maar echt zeker was het nog niet? Zou wel tof wezen.

Mescaline (moderator)
Zoals ik het nu allemaal lees zijn ze er toch wel vrij zeker van hoor, tenminste dat begrijp ik er uit?
Ook de serie Party Down die maar 2 seizoenen liep krijgt dit jaar een film..

Had liever een wat langer lopende serie gehad, maar een film om de pijn te verzachten is ook oké.

Mescaline (moderator)
Ja das waar, al ben ik wel van mening dat seizoen 3 wat minder leuk was dan de eerste 2.
De wietrokende Ted Danson vind ik toch echt wel de leukste van de serie, vaak krom om gelegen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:45 uur

geplaatst: vandaag om 06:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.