• 15.785 nieuwsartikelen
  • 178.145 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.194 acteurs
  • 199.044 gebruikers
  • 9.373.638 stemmen

Glee

zoeken in:

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Naya in dr goudkleurig jurkje in 't openingsnummer En Mercedes zag er ook weer prachtig uit, zij weet echt een nummer te dragen. Performance en stem.

Brittany en Mike die samen dansen, ik zie het toch graag. Sowieso wil ik meer Mike! Hij is zo op de achtergrond, jammer. Brittany en Santana zagen er trouwens onwijs cute uit in die grijze jurkjes. Ik wil ook al die mooie jurkjes die zij aanhebben daar!

Kurt. Geweldig joch. Vond het een leuke ontwikkeling vandaag, hoe open Kurt was over zijn relatie met Blaine en wat hij voelde bij de positieve aandacht van Chandler. Dat zijn wel mijn soort storylines. Vond het wel zielig dat Blaine met tranen in zijn ogen zat toen hij de smsjes zag. (Ik begon bijna zelf te huilen) Hij had 100% gelijk, maar ik begreep ze allebei. Daarna dat heerlijke 'It's not right, but it's okay' Ook een van mijn break-up songs. Ook weer een mooi moment tussen Kurt en zijn pa. Ik vind het zo'n lieve vent!

Nou, dat huilen kwam dus bij de solo van Kurt, haha. Maar ook weer door het gezichtje van Blaine. Ik ben echt een softie voor dit soort dingen joh. Vond Blaine nooit echt interessant, maar na vandaag wil ik hem knuffelen. Aangetrokken tot jankende kerels ofzo? Vast wel. Ook in 't kantoor van Emma werd ik weer emotioneel, ik vond het echt zielig.

Meer Quinn vandaag, als goedmakertje voor vorige week? Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen tussen haar en die dreadlock dude. Vergeet zijn naam telkens. Vond het wel schattig, apart stel,maar cute.

Net toen ik uitgejankt was kwam het eindnummer en zag ik Mr Shue staan, begon ik weer opnieuw.

Ja, fijne aflevering. Veel beter dan vorige week. (Ook omdat er minder Finchel in zat )

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik las alleen 'meer Quinn', dus dat zit wel snor. Vanavond even gauw checken.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Terug bijgebeend. Eerst dat gedoe met de broer van Blaine. Geen sterke aflevering, al was ik blij om Gotye te horen. Dan ging het ook niet beter met de disco aflevering. De film vond ik al helemaal niets, al was dit met momenten net iets beter. Maar disco zal nooit mijn ding zijn. De aflevering rond Whitney Houston is dan weer wel goed gedaan. Niet vanwege Houston dat gelukkig maar een leidraad is, maar wel het naderen van einde schooljaar. En dat profileert zich bij sommige studenten die later afscheid zullen nemen. Hopelijk komt er nog een sterke seizoensfinale (nog 4 afleveringen te gaan volgens wikipedia...) Ook al was dit seizoen qua verhaallijnen net iets minder dan het eerste, toch kijk ik uit naar een nieuwe reeks. Dit mag nog even blijven duren.

catdog

• 1417 berichten
  • 2024 stemmen

Nog 5 episodes! Episode 20 & 21 gaan back to back uitgezonden worden!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ben nooit een Whitney-fan geweest, maar vond dit toch nog best een goede ep. Meer Quinn dan vorige week, dus dat is altijd goed, al kan in Glee wel bijna iedereen een relatie met elkaar krijgen met een paar blikken, maar goed. Nitpicking.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Bullshit episode als je het mij vraagt. Rachel Berry nog nooit gechoked, juist een van haar kenmerken dat ze er altijd staat, want zij is de grote ster. En dan gaan ze dit forceren om haar hier te houden, of door de show spanning te geven. Ugh. En alweer geen Quinn damnit.

catdog

• 1417 berichten
  • 2024 stemmen

Vond ik niet echt geforceerd. Er staat zoveel op het spel voor Rachel. De rest van haar carriere is op deze auditie gevestigd en ze heeft al haar pijlen hierop gericht. En na het commentaar van Whoopi op Kurt's auditie is het al niet verwonderlijk dat ze nog meer zenuwen kreeg dan ze al had. Rachel is een erg fragiel meisje. Volkomen begrijpelijk.

Even een recap:

3x16: Saturday Night Glee-ver
Erg sterke episode. De disco songs liggen mij volledig en hoe dit in de episode verwerkt is werkt prima. De grootste kracht van Glee is dat ze er toch in slagen om je met een grote main cast toch te kunnen laten inleven in elk personage. Deze week stonden Finn, Mercedes en Santana meerendeels centraal. Wat zien zij voor ogen na graduation? Hun toekomstvisie wordt op de proef gesteld door een les van Mr. Schue met Saturday Night Fever als centrale lijn hierin en met name de storyline van Finn springt hiermee uit. Heerlijk om te zien hoe Monteith zijn personage nu weet in te vullen, ten opzichte van zo'n 2 jaar geleden. Moeilijk om geen sympathie te krijgen voor Finn. "More Than a Woman" was dan ook de stand-out song van de episode voor mij.

En dan hadden we hierbij ook nog de introductie van de laatste The Glee Project winnaar. Na Harmony, Rory en Joe hebben wij hier Wade, aka Unique. En wat een introductie. Hij zet met zijn vertolking van "Boogie Shoes" toch iedereen aan het kijken. Op die hakken! Dat gaat nog wat worden bij Nationals over enkele weken!

3x17: Dance with Somebody
Even was ik bang dat dit een te geforceerde tribute zou gaan worden. Maar nee, Glee gaat verder op de graduation storylines en wat dat met de karakters doet. En ook andere relaties worden hierbij op de proef gesteld. Nu het, voorheen perfecte, koppel Klaine. Glee deed dit al enkele weken tussen een argument tussen Finnchel en nu tussen Klaine: een ruzie ontwikkelen tussen de twee zonder dat je als kijker geneigd bent een kant te kiezen. Je blijft voor beide personages sympathie houden, en wat is dit knap! "I Have Nothing" door Kurt had van mij dan weer niet gehoeven, maar "It's Not Right, But It's Okay" was, zeker door de uitvoering, erg verfrissend.

Maar niet alle relaties komen door een naderende graduation in een zwaar licht te staan. De relatie tussen Rachel en Santana bevorderd zich en daardoor worden we gewaardeerd door een heerlijke uitvoering van "So Emotinal" die me deed denken aan "River Deep, Mountain High" van Season 2.

De Wemma storyline boeit alleen niet heel veel. Hoewel beide erg coole personages zijn, zien we dit seizoen te weinig van hun om echt te investeren in deze storyline. Dat was in Season 1 toch wel anders, maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk. Veel leerlingen gaan graduation tegemoet dus hebben hun moment in de spotlight nodig.

Een opborrelende relatie tussen Quinn en Joe krijgen we ook in deze episode. Het gaat, voor mijn gevoel, allemaal wat snel, maar het is ook niet te geforceerd. Enigszins zie ik wel wat in deze relatie, al blijf ik een Quick shipper. Laten we maar even afwachten waar dit heengaat. Voor nu weet ik het nog niet.

Ook prima episode.

3x18: Choke

Verder door op graduation. Nu zijn Puck, Rachel en Kurt aan de beurt. Voor Rachel en Kurt hangt alles af van één audite en voor Puck hangt alles af van één examen. Voor beide partijen (met uitzondering van Kurt) eindigt het in een domper. Door het gehele seizoen, en ook door de episode heen beginnen we erg te duimen voor zowel Puck als Rachel. Puck die het licht ziet door zijn vader die tevoorschijn komt (zal hij nog terugkomen? of was dit enkel gebruikt om het plot van Puck zelf vooruit te duwen?) en hulp krijgt van alle mannen (hoe cool is dat!) en Rachel die echt alles op alles zet om haar auditie een succesvolle te laten worden. En hoe fout kan het gaan met "Don't Rain on My Parade"? Veel, helaas. Maar begrijpelijk zoals ik al eerder liet weten. Echt heartbreaking om Rachel in tranen te zien uitbarsten, en dan nog eens die performance van "Cry" waarbij ook Puck het nieuws krijgt dat al zijn werk niet goed genoeg is, wekken de tranen en de emoties wel goed bij me op. Want hoe graag we ze ook zien slagen, het maakt het wel geloofwaardig. Soms is zelfs je best doen niet goed genoeg. Heartbreaking om dat met deze characters te zien gebeuren. Hoe zal dit gaan aflopen?

Hiernaast krijgen we ook eindelijk weer eens Coach Beiste te zien. Maar wel in een heftige storyline, die gelukkig al niet is geeindigd na 1 episode. Haar Cooter blijkt namelijk losse handjes te hebben. Prachtige manier van storytelling dat de girls van geen benul hebben en hoe Black Sue en Original Recipe Sue ( ) de les aan hun proberen over te brengen. Hierbij worden we getrakteerd op zowel een sexy performance van Chicago's "Cell Block Tango" als een prachtige akoestische versie van "Shake It Out" van Florence and the Machine. Ook hier rolden de tranen weer vloeirijk. Want hoe geweldig en sympathiek is Dot Marie Jones wel niet als Coach Beiste. Schokkend om te zien dat ze teruggaat naar Cooter. Can't wait to see how that one turns out.

Ja, ik ben weer positief. Season 3 is voor mij een perfect seizoen. Enkel in 3x01, 3x04, 3x07 en 3x12 lieten ze bij mij wat steekjes vallen. Maar voor de rest vind ik dit zelfs meer genietbaar als Season 1. Nog 3 episodes te gaan. (eigenlijk 4, maar 3x20 en 3x21 gaan back-to-back uitgezonden worden), te beginnen met Prom! Ik ben er klaar voor.

catdog

• 1417 berichten
  • 2024 stemmen

Iemand al Prom gezien?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Yup, zeer matige aflevering waarin alleen het einde me kon bekoren. Slappe liedjes, slechte humor, totaal geen bezieling in het schrijfwerk. Erger me zelden aan Glee, maar dit was niet best.

Ik kijk dan wel weer uit naar de freaky friday ep komende week.

catdog

• 1417 berichten
  • 2024 stemmen

Vond hem de eerste keer tegenvallen, maar heb 'm vannacht nog een x gekeken en hij beviel gelijk een stuk beter.

De grootste zwaktepunten deze prom is dat this time around het allemaal een beetje geforceerd aanvoelde. Prom bleek meer een verplichting dit jaar dan echt een goed feestje zoals het vorig jaar was. Hier hielpen de songkeuzes ook niet mee. Vrij zwakke songs, die bijna voortdurend werden onderbroken door dialogen. Ik kwam er niet lekker in. Ook "Big Girls Don't Cry" viel erg tegen. Dat had gewoon een solo moeten blijven.

Ook ben ik niet blij met hoe de writers dit seizoen met Brittany omgaan. Ze begint een karikatuur op zichzelf te worden en lijkt meer een 'prop' van Santana dan echt een waardevol personage. Met elk personage leven we mee dit seizoen, alleen met Brittanty lijken we geen emotionele binding te mogen krijgen. One-liners lijken voorop te gaan.

Voor de rest vond ik de episode wel sterk, zeker in de herziening. Ik had namelijk eerst mijn twijfels over het Finn/Quinn voorval. Maar in de herziening vond ik het een sterke scene. Quinn's beweegredenen waren deels begrijpelijk en Finn's reactie was over-the-top. Een goede manier van de writers om Finn niet altijd 'de held' te laten zijn, zoals ze dat vaak wel naar voren brengen. Een erg menselijke reactie (onthoud dat ie nog een tiener is) om hem te laten flippen, voor Quinn echt haar motivatie heeft uitgelegd. Uiteindelijk Quinn nam zelf de touwtjes in handen en loste de situatie op zonder dat Finn er nog mee te maken zou hebben.

De anti-prom party was hilarisch. Alhoewel Santana perfect Rachel's beweegredenen verwoordde was het 'feestje' toch leuk om te zien. Heel awkward maar erg grappig. Deze storyline had ook het beste van de episode: de relatie van Puck en Becky. Becky was op dreef deze episode. Heerlijk personage. "Would you mind to taking your loser talk somewhere else? I don't wanna catch your failure". en ze had Puck toch mooi even tijdens 'strip poker'. Het initiatief van Puck voor de anti-prom king and queen was erg cool en zulke dingen maakt Puck toch mijn favoriete personage. Ben benieuwd wat er met hem de komende episodes gaat gebeuren nu Graduation nadert. Hij zit momenteel wel een beetje in een put. Ben benieuwd of ie eruit gaat klimmen. Hij heeft iig al mooi de Punch ge-spiked.

Het einde van de episode was perfect. Mooi om Rachel prom queen te zien worden. en "Take My Breath Away" was een mooie song om het geheel mee af te sluiten. Leuk om alle paren met elkaar te zien dansen. (Sam en Mercedes!!) en de foto's waren weer erg leuk op het einde. Lijkt erop dat Puck's plan gewerkt heeft. O.a. Blaine zag er weer pretty wasted uit!

Oh ja, en Blaine's haar! Geweldig!

Leuke episode. Paar zwakke puntjes, maar nog steeds erg leuk. Kan alleen nog maar beter worden komende episodes.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Kijk, zo moet het dan weer wel. Het lijkt alsof de schrijvers de ziel van de serie weer terug hebben gevonden in 320/321. Prachtig tweeluik dat alles bevat wat de serie zo goed maakte.

catdog

• 1417 berichten
  • 2024 stemmen

Heb ze nog niet gezien, maar heb wel al de promo van de Season finale bekeken. En ik kan alleen maar juichen! yeaaaahhh! Quick!!!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ja, prima afleveringen. Vond de tweede iets minder dan de eerste, de eerste had een paar hele leuke Tina (finally) momenten en mooie Noah/Coach momenten, dat spreekt me altijd ontzettend aan.

Sue/Will/Emma blijf ik ook schitterend vinden, zeker als ze samen zijn.

Enige wat ik erg snel vond gaan was Quinn, die plots weer danste en rondliep alsof er nooit iets aan de hand is geweest. Maar enfin, snap het wel, hoort natuurlijk wel zo bij de season finale.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Props is een fantastische aflevering met meer 'Glee' dan de vorige afleveringen. Meer aandacht aan de personages en de hoop naar een sterke finale. Nationals begint gelukkig snel met de wedstrijd zelf, omdat het toch deels een voorspelbaar verloop is ondertussen en we wel een ander einde mogen zien aan deze aflevering. Ben benieuwd naar de laatste aflevering. Altijd moeilijk omdat je de serie niet echt gemaakt is om met een cliffhanger te eindigen en er evengoed het gevaar bestaat om een al te voorspelbaar einde te brengen. Ik ben benieuwd!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Elineloves schreef:

hoort natuurlijk wel zo bij de season finale.

Volgende week is er nog een.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Gosh. Kurt's pa is hilarisch. Niet echt mijn soort liedjes deze aflevering, maar de sfeer was prima. Wat meer individuele verhalen, erg mooi. Puck/Quinn was ook erg lief. En een mooi Sue/Quinn moment, tranen liepen over mijn wangen, once again. Alles om Quinn heen was eigenlijk schattig.

De break-up was zielig, vooral omdat het vrij dichtbij kwam. Dus ook dat was weer een fijn tranendal. Het brak mijn hart om ze daar allemaal bij elkaar te zien. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat, al wil ik helemaal niet dat ze uit elkaar gaan. Ben blij dat we ze niet allemaal kwijtraken.

Ik had begrepen dat Mercedes niet meer terug zou keren, is er iets bekend over de rest? Noah? Santana/Brittany?

catdog

• 1417 berichten
  • 2024 stemmen

No need to worry. Elk personage keert gewoon terug heeft Ryan Murphy vorige week aangegeven. Elke acteur/actrice heeft positief gereageerd op een terugkomst. Alleen biedt hij sommige mensen de kans om andere dingen na te streven. Mocht Dianna (Quinn) een acteercarriere willen opzetten krijgt ze er binnen Glee de kans voor. Dus elk personage keert terug alleen niet iedereen krijgt de volle 22 episodes. Eigenlijk zou dat dus voor elk personage kunnen betekenen. Het is nog even afwachten welke acteurs/actrices hebben aangegeven in mindere mate te willen verschijnen volgend seizoen. Maar dat is maar een klein handje, volgens mij. Bijna iedereen wilt gewoon veelvuldig terugkeren. Nu is het aan de writing staff om ervoor te zorgen dat dat story-wise ook voor iedereen mogelijk gaat zijn. (storytelling gaat het volgend seizoen natuurlijk op een heel andere boeg met twee main locaties ipv één.)

Enkel van Finn, Rachel en Kurt weten we dat ze veelvuldig zullen terugkeren. Details over andere personages, dus ook over Mercedes moeten nog bekend gemaakt worden. Maar dat ze allemaal zullen terugkeren is duidelijk. Nu maar hopen voor veel Quinn/Puck next season!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Oh gelukkig, ik had dit namelijk gelezen:

Amber Riley niet in volgend seizoen Glee | nu.nl/media | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Dus jeej, ben wel blij met dit nieuws.

catdog

• 1417 berichten
  • 2024 stemmen

Vlak erna heeft ze haar tweet al 'hersteld' en gezegd dat ze het anders bedoelde. Ryan Murphy heeft in het interview waar hij bekendmaakte dat iedereen terugkomt ook op deze desbetreffende tweet gereageerd. Twitter is af en toe gewoon een open riool.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Finale was goed. Ik heb alleen minder binding met de cast omdat ik de serie nu niet meer achter elkaar kijk, maar wekelijks, dan creeer je toch meer een afstand. Maar goed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Probleem blijft de ommezwaai qua uitgangspunt. Na twee zeer zelfbewuste seizoenen is het dit seizoen gewoon pretentieuze crap. Ook een "serieuzere" input wat de doodsteek is. Goedkope slechte drama lijkt mu ook de focus. Zal het dan ook niet meer verder kijken, of de "creative minds" moeten weer van richting veranderen.

catdog

• 1417 berichten
  • 2024 stemmen

Daar kan ik me dus totaal niet in vinden. Glee heeft altijd drama als insteekpunt gehad. Kan je zo tig episodes van Season 1 en 2 opnoemen die meer drama als comedy hadden. Ik ben het wel met je eens als je vindt dat Season 3 iets minder scherp is. Dat klopt. Maar dat vind ik niet verwonderlijk. Een groot deel van de cast zit in het graduation jaar. Ze worden allemaal volwassen en dat merk je in hun karakter, in hun keuzes en dus ook in de toon van de show. Maar de drama voelt nergens geforceerd en voelt allemaal logisch aan voor de characters. Dat de ene storyline meer werkt als de ander komt gewoon omdat de cast nou eenmaal erg groot is. En omdat Glee's fanbase enorm uitgesproken is, de ene fan wilt veel spektakel, met veel tributes, de andere fan wilt focus op de Glee club, de andere fan wilt focus op de koppels, etc. etc., het is daardoor soms moeilijk waar de focus nou op moet liggen. Glee is een show gemaakt voor de fans dus Glee wordt met de dag geschreven en heeft soms problemen met elke fanbase tevreden te houden. Erg begripvol. Tijdens Season 1 en deels Season 2 kon het nog geheel zijn ding toen, maar gezien de kritieken op Season 2 moest het deze weg wel inslaan. En de kritieken zijn erop vooruit gegaan.

Maar welke focus het nu ook heeft, Glee voelt voor mij nog gewoon aan als Glee. Ik leef nog iedere week mee met de personages, op dezelfde manier als voorheen. Ik lach en huil nog steeds met ze mee. De muziek is sterker als in Season 2, de storylines hebben meer om het lijf dan in Season 2, waar ze enkel voor episodes werden opgewekt. En ja, wat ik al eerder zei de focus heeft in Glee al vaker op drama gelegen, dat is niet enkel in Season 3 het geval. Glee bevat nog steeds voldoende humor. Voorbeelden?

3x08: Hold on to Sixteen

3x09: Extraordinary Merry Christmas

3x12: The Spanish Teacher

3x13: Heart

3x15: Big Brother

3x19: Prom-o-Saurus

3x20: Props

zijn voorbeelden van afleveringen waar de focus gewoon gegeven wordt aan de comedy. Je kan niet om de zelfbewustheid van bijv. The Spanish Teacher (Will als "authentic Spanish matador) of Extraordinary Merry Christmas (de black & white special) of Big Brother heen (Cooper Anderson, come on!). En dan nog de character swap van "Props". Hilarisch en geniaal.

Nee, ik ben het vaak met je eens, maar in dit geval helaas niet. Glee is voor mij, na een ietwat twijfelachtige start in Season 3 nu even sterk als in het begin van Season 1.

ibendb

• 5037 berichten
  • 3219 stemmen

Vandaag ben ik naar seizoen 3 beginnen kijken. Het tweede seizoen begon saai te worden, maar ik heb het toch uitgekeken. De grootste verrassing en waar ik het blijst mee ben is dat Will en Emma weer bij elkaar zijn. Wel lijkt in dit seizoen de hele Glee-club af te brokkelen. Mercedes, Santana en Brittani zijn al weg voor naar het ander koor te gaan. Er zijn wel nieuwe stemmen bij. Dat vind ik wel goed. Blaine en die Ier zijn een goede aanwinst.

ibendb

• 5037 berichten
  • 3219 stemmen

Oké, het is nu officieel: ik ben een verslaafde. Afgelopen week heb ik 15 afleveringen van seizoen 3 erdoorheen gejaagd. Ik heb zelfs bij dit mooie weer een stoel buiten gezet en naar Glee op de tv binnen gekeken. Wills aanzoek aan Emma was schattig, de kerstspecial was sfeervol en gezellig, maar ik heb het meest genoten van Mercedes' versie van I Will Always Love You . Ik had voor de eerste keer sinds ik Glee kijk wat traantjes.
De aflevering 3.12 (Michael) was ook weer erg goed. Wat de warblers met Blaine deden vond ik best erg. Aflevering 14 was niet beschkbaar in de Tv-theek, dus moest ik die overslaan. Gelukkig was er in nr. 15 een flashback (je weet wel). Maar toen ik zag wat er gebeurde met Quinn zat ik echt te gillen.

catdog

• 1417 berichten
  • 2024 stemmen

Zonde dat je 3x14 gemist heb. Die zou ik toch nog even aanraden. Er zitten nog wat confronterende dingetjes in, vooral in het begin van de episode.

ibendb

• 5037 berichten
  • 3219 stemmen

Wow, Aflevering 3.14 (On My Way) is één van de beste afleveringen die ik tot nu toe heb gezien. De zelfmoordpoging van Karofsky, de 'naaktfoto's' van Finn en het ongeval van Quinn. Een erg volle aflevering. Erg emotioneel ook. Aflevering 3.17 (Dance with Somebody) was wel goed, maar Glee heeft al betere gemaakt. Ik ben erg blij dat Sue Sylvester eindelijk haar gevoelige kant laat zien zodat je ook meer 'compassie' (medeleven) krijgt.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Natuurlijk al de documentaire gezien, die best wel cool was, maar tot een paar dagen geleden nooit echt naar gekeken, hoewel hier en daar wel eens een stukje. Erg verslavend iig, mooie verhaallijnen. Finn is een klein beetje look-a-like met Edwin vind ik, hij is cool! . Top serie tot nu toe, ernstig eigenlijk. . Mooi gezongen allemaal. Kan echt niet wachten op méér!!

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3124 stemmen

In anderhalve week tijd twee seizoenen van Glee er doorheen gejaagd. Er fijne serie. Op elk vlak is het volop genieten. Genoeg character arc, fijne dramatische momenten. Ik was ook verrast door het erg goede acteerwerk. Ik werd echt geraakt door sommige momenten. Vooral bij Kurts solo van I Want to Hold You Hand van the Beatles deed me erg veel heb zelf ook laatst zoiets meegemaakt bij mijn moeder, al lag die niet in coma dan . Maar ook de uitvaart van Sue's zus was aandoenlijk . Maar vooral de liedjes worden op een leuke manier in elk verhaal geweven. Sommige beter dan de andere. Echt een favoriete personage heb ik niet echt, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar Brittany. Geweldig personage en vooral in de Christmas episode erg sterk en aandoenlijk. Wel jammer dat we er niet heel veel van zien. Nu wachten tot seizoen 3 binnen is. Ik heb het expres niet echt op tv gevolgd. Kijk toch liever op dvd en dan het liefst alles achter elkaar zonder reclame en zonder een week te moeten wachten. Na de eerste twee seizoenen en The Concert Movie kan ik wel zeggen dat ik een Gleek ben geworden . En zo te lezen hier komt er nog heel veel goeds aan. Ik ben benieuwd.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Mwah, vond seizoen 3 het minste tot nu toe, maar vooral de tweede helft ervan. Glee wordt te belerend en psa-achtig, in plaats van die lekkere snarky humor van het begin.

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

(afbeelding)

.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.