Overig / Televisie / Meest irritante / slechte reclame?
zoeken in:
1
geplaatst: 30 juli 2020, 13:42 uur
Vooral ook sneu als je je hier als stel voor leent. Dieptreurig eigenlijk. 
Ik kan dit soort walgelijke reclames niet uitstaan. Bah.

Ik kan dit soort walgelijke reclames niet uitstaan. Bah.

1
geplaatst: 30 juli 2020, 16:48 uur
Over walgelijk gesproken: een of andere commercial voor gootsteenontstopper. Je ziet dan een griet die een smerige, natte pluk haar uit het doucheputje haalt.
Ik ging zowat over mijn nek toen ik dat zag.
Ik ging zowat over mijn nek toen ik dat zag.
0
geplaatst: 20 oktober 2020, 18:16 uur
Dat ik voor ik een Youtube filmpje wil zien veelal verplicht ben om vijf tot twintig seconden naar zo'n schijtirritante kutbanjo-pingeltje en zo'n quasi happy groepsgefluit moet luisteren! Kill it with fire!!!!

0
geplaatst: 24 oktober 2020, 16:07 uur
sinterklaas schreef:
Dat ik voor ik een Youtube filmpje wil zien veelal verplicht ben om vijf tot twintig seconden naar zo'n schijtirritante kutbanjo-pingeltje en zo'n quasi happy groepsgefluit moet luisteren! Kill it with fire!!!!

Snel switchen naar een ander nummer/filmpje en net zo snel weer terug. Soms een paar keer achter elkaar. Succes gegarandeerd.
0
kappeuter (crew)
geplaatst: 23 november 2020, 20:21 uur
Dit is wat mij betreft de nieuwe Carglass van 2020:
Bloedirritant. Komt nogal vaak op YouTube voorbij.
Ik denk dat deze 'Robin' het liefste nog in dat bedrijf zou wonen met zijn medeproefkonijnen.
En deze, genomineerd voor een Loden Leeuw:
Het gaat vooral om de stem van die man...
Bloedirritant. Komt nogal vaak op YouTube voorbij.
Ik denk dat deze 'Robin' het liefste nog in dat bedrijf zou wonen met zijn medeproefkonijnen.
En deze, genomineerd voor een Loden Leeuw:
Het gaat vooral om de stem van die man...

0
geplaatst: 23 november 2020, 22:08 uur
Meest irritant:
alle TV-reclames waarin mensen op 2-wielers getoond worden met silly-plastic-hats (= helmen). Alsof de NL-infrastructuur een war-zone is.
alle TV-reclames waarin mensen op 2-wielers getoond worden met silly-plastic-hats (= helmen). Alsof de NL-infrastructuur een war-zone is.

0
kappeuter (crew)
geplaatst: afgelopen donderdag om 19:15 uur
(tip: zet het geluid uit en doe oogkleppen op)
0
geplaatst: afgelopen donderdag om 20:03 uur
Haha die kan ik juist wel hebben. Scooter kan natuurlijk niet ontbreken in de gemiddelde foute playlist en dit vind ik stiekem ook wel grappig. Geen idee waar de reclame voor is overigens.
0
geplaatst: afgelopen donderdag om 20:30 uur
Scooter is zo bizar fout dat het gewoon grappig is. Die gozer is een beetje cult, zoals David Hasselhoff.
* denotes required fields.