• 16.071 nieuwsartikelen
  • 179.319 films
  • 12.301 series
  • 34.148 seizoenen
  • 649.897 acteurs
  • 199.379 gebruikers
  • 9.397.872 stemmen

Meest irritante / slechte reclame?

zoeken in:

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Als de oprichters van specsavers een visie hadden om 'iedereen goed te laten horen' waarom noemden ze hun winkel dan specsavers?

Graaf Machine

• 9899 berichten
  • 1438 stemmen

Er is zo'n bioscoopreclame met Samuel L. Jackson, van Vattenfall, over windmolens in de zee.

Het staat me bij dat in die reclame enkele maanden geleden gezegd werd "motherfucking windmills', maar de laaste twee of drie maanden dat ik die reclame zag was het 'bliep..... windmills'.

Is het mijn geheugen dat me parten speelt of is de reclame echt gecensureerd op taalgebruik?

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

De dochter van de campina-boer die doet alsof ze het achtste wereldwonder aanschouwt als haar vader haar een glas melk uit pak inschenkt...

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Je wordt ermee doodgegooid.

Met Hansie...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.