menu

Overig / Televisie / Moonlighting

zoeken in:
Goeie serie, keek vroeger altijd naar. Komisch en spannend was het vroeger.

DVD heeft leuke commentary met Bruce Willis. Alleen jammer dat het na een half uur ophoudt.

De serie heb ik nooit gezien, maar deze pilot vond ik in ieder geval erg vermakelijk.

3*

Keek ik altijd heel trouw vroeger. Het titelliedje van Al Jarrau vind ik ook erg goed. Heerlijk jaren 80 achtig met een geweldige Bruce Willis voor zijn gigantische doorbraak.
3.5 sterren. Deze DVD heb ik laatst wel gezien bij de aanbiedingen.

Zinema (crew)
Vermakelijke pilot met Willis die, mede dankzij deze serie, wereldfaam verwierf. Shepherd is uitstekend, maar Willis steelt de show. Met een paar leuke grapjes is e.e.a. onderhoudend, maar de uiteindelijke serie die volgde was vele malen beter. Redelijk.

Deze zag ik ook eens op een of andere dubbel dvd, is echter alweer een hele tijd- geleden. Film schint de pilot te zijn voor een succesvolle tv serie die ik echter nog nooit eerder had gezien, vond het allemaal wel vermakelijk en Willis speelde inderdaad best leuk maar zo heel bijzonder of grappig was het nou ook weer niet.

2,5 sterren

Weer eens begonnen aan mijn favoriete TV-serie.
Sterke pilot met al gelijk veel bekende elementen en een aantal hilarische grappen van Willis.
Gelijk zeer goed geacteerd door vooral Willis.

4*

laundromat
Zag Bruce laatst langskomen in deze serie @Canvas. Wat is hij hier knap zeg!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:50 uur

geplaatst: vandaag om 17:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.