menu

Overig / Televisie / The Kill Point

zoeken in:
Mede mm'ers, wat vinden jullie van deze serie. Gisteren werd de eerste aflevering uitgezonden op Veronica. Een groep (ex)US soldiers die in Irak hebben gediend besluiten een bank te beroven. Alles lijkt goed te gaan. Totdat een toevallig aanwezige agente op de militairen begint te schieten, met alle gevolgen van dien. De mannen verschansen zich in het bankgebouw en wat een bankroof had moeten worden veranderd in een gijzeling.

Donnie Wahlberg speelt de rol van FBI agent. En er spelen een aantal acteurs mee uit The Wire, waaronder Michael K. Williams (Omar, prachtig personage in The Wire) en J.D. Williams die Bodie speelt in The Wire.

Ik vond het een leuke aflevering. Lekkere simpele actie maar zeer vermakelijk. Iemand anders gezien?

Ik heb een paar episodes gezien, maar het werd na een tijdje gewoon te saaaai. Eerste openingsscene ziet er gaaf uit (wanneer ze naar de bank toe lopen), maar dan zakt het niveau steeds meer, wat jammer is gezien de cast.

Releasedatum koop-dvd: 4 maart 2009. Wordt gereleased door RCV.
Weer iets om naar uit te kijken

Wat een ontiegelijk slecht einde. De politie komt er zogenaamd achter waar de gijzelnemers zich bevinden door het zendertje in het fotolijstje. Terwijl bij een eerdere vluchtpoging het zendertje net buiten de bank niet werkte!

DDT
Ik vond het een goeie miniserie.Hoezo raar einde? Vond ik niet hoor..........

Matige serie, niet vergelijkbaar met de HBO producties. Het onderwerp van deze serie is de overval van een bank in Pittsburgh door ex-militairen. Het is een echte soap serie, romances, respect, haat, van alles en nog wat. De actiescenes zijn matig tot slecht. De kogels vliegen rond je oren, maar eigenlijk vallen er heel weinig slachtoffers. Een goed voorbeeld is het duel in de spoortunnel, schieten, schieten, schieten en uiteindelijk valt er één slachtoffer. Ook ik vond het einde knullig, dat was nergens voor nodig. Blijkbaar schiet de Amerikaanse politie bij de minste geringste beweging ontelbare kogels af met als enige doel ''shoot to kill''. De prijs was wel redelijk, 3,50 voor 8 delen. Maar eigenlijk weet je dan al genoeg...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:26 uur

geplaatst: vandaag om 06:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.