menu

Overig / Televisie / Wie helpt mij aan nieuwe TV series?

zoeken in:
Ja die heb ik volgens mij een aantal jaren geleden gevolgd, met David Schwimmer was dat toch? Mn ex probeerde me aan die serie te krijgen, maar halverwege was ik afgehaakt. Misschien maar eens opnieuw oppakken!

Ik heb een seizoen van Weeds gezien en heb daarom erg kunnen lachen.

Raffael77
Ik ken nog wel een paar leuke series:

Fringe (Seizoen 1 is afgelopen) (JJ Abrams maker van LOST)
The Beast (Seizoen 1 is afgelopen)

Dit zijn ook nieuwe series van afgelopen jaar.

Missing ken ik niet maar heb wel gelezen dat de serie verkort is beeindigt en zelfs niet duidelijk is of het op dvd uitkomt.
Dat geeft toch aan dat het niet zo lekker zit.

Elineloves schreef:
Ja die heb ik volgens mij een aantal jaren geleden gevolgd, met David Schwimmer was dat toch? Mn ex probeerde me aan die serie te krijgen, maar halverwege was ik afgehaakt. Misschien maar eens opnieuw oppakken!

Afgehaakt bij Band of Brothers!!!
Zeker nog eens opnieuw oppakken.

De HBO-series duren vaak niet achterlijk lang en bieden wel meerdere sterke seizoenen. Wel zitten er tussen die vroegtijdig zijn afgekapt. Carnivale/Six Feet Under/Rome/Deadwood/The Wire e.a.

Californication heeft mij heel blij gemaakt met 2 goede seizoenen.

Ik probeer ook wat nieuwe tv-series te beginnen, voor humor vergelijkbaar met South Park en Family Guy en serie-verslaafdheid vergelijkbaar met The O.C., Gossip Girl en Grey's Anatomy en Lost, wat zou men mij aan kunnen raden? (btw, cable tv is niet voor mij)

Ik ben zelf te spreken over de Afro-Amerikaanse komedieserie The Boondocks. Lijkt wel wat op South Park qua humor.

Andere series: Moral Orel, Monkey Dust/Little Britain (Brits)

Pastichio Rocker
Cold Feet. Erg vermakelijk.

In Overigen > Televisie > nieuwe serie zoeken:

Hallo,

Ik had een vraag over een serie. Ik heb lost en prison break gevolgd, deze series vond ik leuk om te zien omdat deze niet elke aflvering weer opnieuw begonnen met een ander verhaal maar het één geheel was. Nu vraag ik mijn eigen af of er nog meer van dit soort series zijn. NU hou ik niet zo van fictieve series (ik weet natuurlijk dat lost ook geen werkelijkheid is maar ik bedoel echt dat ik niet van series hou met vreemde wezen etc.). Weet iemand misschien 1 of meer series die wel in de plaatje passen?

Alvast bedankt,
Batigol

24 of Dexter misschien, hebben per seizoen 1 groot verhaal en alles loopt natuurlijk gewoon door.

Als het iets jonger mag zijn Veronica Mars, grote verhaallijnen gemixt met kleinere mysteries per aflevering en vooral zalige humor.
Misschien Jericho, da's ook 1 groot verhaal, jammergenoeg wel abrupt ingekort bij seizoen 2 maar op zich toch de moeite.

Logico
24 & Dexter in jouw geval, batigol
24 voor de actie en sensatie zoals in Prison Break en Dexter voor de iets meer diepgaande ontwikkelingen zoals in Lost.

Wegmisbruikers, Top Gear, en Natuurlijk The Simpsons.

MR APOCALYPSE
batigol schreef:
In Overigen > Televisie > nieuwe serie zoeken:

Hallo,

Ik had een vraag over een serie. Ik heb lost en prison break gevolgd, deze series vond ik leuk om te zien omdat deze niet elke aflvering weer opnieuw begonnen met een ander verhaal maar het één geheel was. Nu vraag ik mijn eigen af of er nog meer van dit soort series zijn. NU hou ik niet zo van fictieve series (ik weet natuurlijk dat lost ook geen werkelijkheid is maar ik bedoel echt dat ik niet van series hou met vreemde wezen etc.). Weet iemand misschien 1 of meer series die wel in de plaatje passen?

Alvast bedankt,
Batigol

The sopranos of OZ

okee nog genoeg keuze zie ik. En las vegas is dat ook iets of heeft dat elke aflevering weer een nieuw verhaal?

Dat zijn opzich wel standalones maar de relaties tussen mensen loopt wel gewoon door 5 seizoenen.

MR APOCALYPSE
batigol schreef:
okee nog genoeg keuze zie ik. En las vegas is dat ook iets of heeft dat elke aflevering weer een nieuw verhaal?

Erg matige serie,ik heb seizoen 1 gezien.
Is elke keer een aparte aflevering,vergelijkbaar met CSI.

Ik ben erg te spreken over Mad Men, Dexter, The Shield, The Wire en Damages. Allemaal zonder paranormale elementen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:11 uur

geplaatst: vandaag om 22:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.