• 155.512 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.455 acteurs
  • 347.062 gebruikers
  • 8.766.192 stemmen

Two Pints of Lager

zoeken in:

brymj

• 758 berichten
  • 791 stemmen

Net nieuw op Comedy Central, en best grappig. erg platte humor, dat wel, maar iig beter dan That 70's Show

wat vinden jullie?

nietdatdus

• 222 berichten
  • 843 stemmen

Aaah ik kijk t elke dag.

Ik vind t echt geweldig.

Alleen Louise niet :S Eerder vervelend.

Maar Jonny net met zn Teenage Mutant Ninja Turtle.

Raap me op

niethie

• 7304 berichten
  • 6311 stemmen

Nog maar een paar afleveringen gezien, en inderdaad erg plat maar ik houd wel van die engelse humor, ja ik denk dat ik di wel vaker ga kijken. Maar beter dan that 70''s show never.

Gizzmann

• 5609 berichten
  • 2492 stemmen

Persoonlijk vind ik het ongelofelijk saai en ik kan er weinig grappen in vinden. Maar goed ook dat Comedy Central veel bagger uitzend, hoef ik niet meer zoveel tv te kijken

niethie

• 7304 berichten
  • 6311 stemmen

He kijk je geen andere zenders dan

Gizzmann

• 5609 berichten
  • 2492 stemmen

Aangezien er weinig komt dat ik boeiend vind: nee Af en toe wat op de publieke omroep en verder hier en daar wat films en muziekclips op tv. Maar zoek de laatste tijd liever helemaal zelf uit wat ik ga kijken (via internet of op een DVD).

Toch is CC gewoon erg tof, staat bij mij veruit het meeste aan.

niethie

• 7304 berichten
  • 6311 stemmen

Ik kan het alleen maar met je eens zijn, tv tegenwoordig is zwaar kut altijd het zelfde, en vooral 's nacht is het hatenlijk alleen maar sex commercials en belspelletjes ik bedoel houden ze geen rekening met mensen die 's nachts leven zoals ik

brymj

• 758 berichten
  • 791 stemmen

overdag is er anders nog minder, alleen maar saai journaal, belspelletjes en slechte tekenfilmpjes

dan is er s'nachts toch wel meer te zien vind ik.

waaronder Two Pints of Lager, wat ik wel het lage niveau van CC vind opkrikken

zoals als die vriendin wil praten met haar vriend over dit en dat, en altijd rent hij weer halsoverkop weg, echt zo stom dat het grappig is.

niethie

• 7304 berichten
  • 6311 stemmen

CC opzicht vind ik zelf ook niet zo bijzonder hoor, that 70's show, south park en two pints of lager zijn op dit moment het enigste wat ik kijk de rest vind ik niets. En dan nog even over de tv sja ik heb het vooral over de films ie worden uiitgezonden hoe vaak hebben we die nou al niet gezien zeg, maar iets unieks of anders uitzenden ho maar. En wat cc betreft ik hoop dat ze een keer family guy uit gaan zenden dan ben ik al weer een beetje tevreden over hun zender.

niethie

• 7304 berichten
  • 6311 stemmen

Heb het nou wat vaker gezien en moet zeggen dat ik het erg leuk vind, er worden vaak erg scherpe grappen gemaakt en die engelse accentjes werken alleen maar meer op je lachspieren, voor de rest vind ik het nog steeds niet geweldig hoor, gewoon erg leuk om eens te zien zo op zijn tijd.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

brymj schreef:

Net nieuw op Comedy Central, en best grappig. erg platte humor, dat wel, maar iig beter dan That 70's Show

wat vinden jullie?

Wat een larie.

Two Pints of Lager is echt verschrikkelijk flauw plus daarbuiten heeft de hele serie totaal geen sfeer.

In tegen stellen tot That 70s Show

niethie

• 7304 berichten
  • 6311 stemmen

Er kan natuurlijk niets tippen aan That 70's Show

nietdatdus

• 222 berichten
  • 843 stemmen

niethie schreef:

En wat cc betreft ik hoop dat ze een keer family guy uit gaan zenden dan ben ik al weer een beetje tevreden over hun zender.

Vanaf 17 september

niethie

• 7304 berichten
  • 6311 stemmen

Ah dat is nog eens goed nieuws, dat zal dat hele cc een stuk opfleuren.

brymj

• 758 berichten
  • 791 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Wat een larie.

Two Pints of Lager is echt verschrikkelijk flauw plus daarbuiten heeft de hele serie totaal geen sfeer.

In tegen stellen tot That 70s Show

that 70s show is vooral erg flauw, grappen die je echt ziet aankomen, slechte acteurs, oninteressante personages etc etc etc etc etc etc etc.

Wat jij zegt is je reinste lariekoek

matthijs_013

• 3624 berichten
  • 4964 stemmen

Niets tipt aan Engelse humor. En dan is dit soort humor nog een stuk beter dan het wat meer gedateerde Fawlty Towers of Monty Python.

Gister was er een hilarische aflevering op tv, ik ben nu zeker van plan het te blijven volgen. Toch een leuke vervanging voor 8 Simple Rules (op de late avond).

brymj

• 758 berichten
  • 791 stemmen

die gaz en jonny blijven het leukst vind ik

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

In Engeland heeft de serie aan populairiteit ingeleverd toen de acteur die Johny speelde 2 jaar geleden ermee stopte.De serie loopt nog wel maar dat zal niet lang meer duren als we de BBC moeten geloven

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2544 stemmen

Vind er niks aan. Ik heb gewoon niks met de humor van deze serie. Geef mij maar That's 70's Show, dat is gewoon geweldig!

niethie

• 7304 berichten
  • 6311 stemmen

Daar kan ik het alleen maar me eens zijn.

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Daar kan ik het alleen maar mee oneens zijn.

Als ik aan de macht was, zou ik Amerikanen afschaffen en daarvoor in de plek Engelsen installeren

niethie

• 7304 berichten
  • 6311 stemmen

Hmmm, ach ik het die discussie al met zoveel mensen gevoerd en toch wel vaak gemerkt dat je er of van houd of niet, ik vind That 70's Show echt een heerlijke feel good show, dit is af en toe ook best te pruimen al moet ik het niet te vaak zien...

brymj

• 758 berichten
  • 791 stemmen

wat een geweldige serie blijft dit toch, allemaal zo fout dat het weer grappig is. en jonny en gaz zijn echt

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

De serie heeft een doorstart gemaakt. Alleen Gaz en Donna spelen er anno 2011 nog in.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.