• 13.687 nieuwsartikelen
  • 171.400 films
  • 11.360 series
  • 32.317 seizoenen
  • 633.715 acteurs
  • 197.067 gebruikers
  • 9.219.201 stemmen

Grounded for Life

zoeken in:

De Klauw

• 42 berichten
  • 134 stemmen

Wie kent deze geweldige serie tot voor kort in Vlaanderen uitgezonden op VT4.

Kenmerkend voor de serie is de flashbackstructuur, toch wel vrij origineel voor een sitcom. Door deze werkwijze moet je als kijker soms tot het einde wachten om te snappen wat er nu precies gebeurd is. Ook worden heel vaak gebeurtenissen gaandeweg de aflevering in een ander daglicht geplaatst waardoor ze opeens een gans andere wending krijgen.

De Klauw

• 42 berichten
  • 134 stemmen

Niemand die deze serie kent?

Osiris Apis

• 13 berichten
  • 731 stemmen

Ik ken het wel. Het kwam een tijd geleden ook op de Nederlandse tv. Ik keek het meestal wel. Erg komisch ja. Het was nooit echt flauw. Die neef vind ik het grappigst. Die is zo droog.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Lange tijd geleden op Nederland 3 wel eens gekeken; ik vond het één van de weinig comedy's met een constant niveau. Nooit echt gevolgd, maar als ik het zag bleef ik toch hangen.

Ik vond "de neef" ook een erg geslaagd, stoïcijns, karakter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gister de kennismaking gehad met Grounded For Life. Erg leuke en inventieve Sitcom.

Ingenieus geschreven en vooral met het concept kan je veel kanten op. De jeugdigheid van het koppel, hun enorme verantwoordelijkheden terwijl ze zelf nog volwassen moeten worden, erg hilarische situaties levert dat op. Ook een zeer leuke cast ook en vooral leuk om Richard Riehle te zien, toch wel een zeer onderschat comedy acteur.

Zo op ImdB te zien komen er nog genoeg leuke guest roles aan. Ook opvallend veel tons of cleavage trouwens . Heerlijke kurkdroge humor. Toch wel één van de leukste series die ik nu kijk (in mijn o so busy serie schedule) en krijgt de voorkeursbehandeling.

Mescaline

• 7047 berichten
  • 2962 stemmen

Erg leuke serie inderdaad, tegenwoordig te zien op Comedy Central Family.

Had er ook nog nooit van gehoord maar het is best een verslavende serie die gelukkig maar weinig in cliché verhalen opgaat.

Het is misschien niet echt origineel maar toch voelt het fris en vernieuwend aan. Jammer dat deze serie maar 5 seizoenen heeft.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.