• 12.192 nieuwsartikelen
  • 165.484 films
  • 10.682 series
  • 30.856 seizoenen
  • 622.895 acteurs
  • 194.872 gebruikers
  • 9.094.455 stemmen

As The World Turns

zoeken in:

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Moest even googelen wie dat was, maar

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Nouja.. Lucinda heeft iig al een nieuw baantje, hehe.. Wel een irritant baantje, maargoed, wel een topactrice.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mwah, echte topacteurs en actrices spelen niet in ATWT natuurlijk . Zelfs Jordana Brewster ruilde ATWT in voor een Hollwyood carriere, en echt een goede actrice is het niet.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Gaat het bij haar ook niet om

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

(afbeelding)

Nee, deze dan, uit Die Hard With a Vengeance.

Brix

• 19369 berichten
  • 4797 stemmen

Ik krijg toch zo'n beetje de indruk dat ATWT hier (MM)nu pas echt begint te draaien

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Ik ben nu even ATWT aan het kijken. Spelen een aantal mooie actrices in. Het verhaal is ook erg mooi alleen de serie komt qua camera-werk en locaties nogal amateuristisch over.

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Het blijft een soap... Het geluid van voetstappen op zeil en te lange close-ups horen erbij.

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Verdorie, alweer een nieuwe Craig!

(afbeelding)

DIT is de enige echte Craig.

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Heeft iemand toevallig de ''sprookjes'' aflevering van vandaag gezien? Jesus.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Haha ja dat was zeker de enige echte Craig!

Voor mijn gevoel was Peyton List ook altijd de enige echte Lucy.

(afbeelding)

Kwam ik er laatst achter dat ze maar 16 afleveringen Lucy was (was voor mijn jonge geest vast veel langer).

Heb het vroeger altijd zo af en toe beetje meegekeken (komt er van als je opgroeit met je moeder en oudere zus die soap verslaafd zijn).

Later echt zelf nog maar af en toe ingeschakeld, moest toch wel weten wat er gebeurde he .

Soms wel hele delen en verhaallijnen gemist maar altijd wel weer fases gehad dat ik er goed naar kon kijken.

Kijk er nu ook weer redelijk regelmatig naar voornamelijk omdat het gaat stoppen en je toch nog wat wilt meepikken.

Moet wel zeggen dat de kwaliteit er met de jaren op achteruit is gegaan, niet dat ik zoveel weet van heel lang geleden maar zit hier denk ik inmiddels al bijna 10 jaar naar te gluren (vroeger natuurlijk wat minder intensief maar toch..).

Jammer dat het stopt, heerlijke bezigheid als je niks te doen hebt, en aflevering missen is niet erg komen nog honderd herhalingen op TV tegenwoordig

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Zit de herhaling te kijken, maar die Riley is dus eigenlijk Adam ofzo, die op de vlucht was gegaan en zijn gezicht heeft laten verbouwen om zijn straf te ontlopen?

Liberty blijft toch een van de leukste en knapste meisjes.

(afbeelding)

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Wie weet waarom het uit is tussen Luke en Noah en hoe het komt dat Noah blind is?

stfuympos

• 13331 berichten
  • 718 stemmen

Noah kreeg een ongeluk tijdens een film opname voor zijn project , hij was bezig om zeg maar ontploffingen te instaleren voor een nieuwe scene en terwijl hij daarmee bezig was kwam Luke hem zn excuses aanbieden omdat hij hem niet vertrouwde en opdat moment ging het af en werd hij blind. Zoiets was het ongeveer en het is ook niet echt uit (officieel) maar hij geeft Luke de schuld van dat hij blind is.

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Ah, oke. Dramatisch. Thanks!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.