menu

Overig / Televisie / Pokémon

zoeken in:
film_kaza
Misschien wel wat overmatig smilleygebruik...

sorry dat ik het moet zeggen hoor film_kaza, maar die pokemon op dat plaatje van jou bestaat niet. de echte pokemon die dat moet uitbeelden is kyogre http://www.legendarypokemon.net/images/wallpapers/kyogre.jpg
hij is inderdaad groot ja maar dan heb je het dus niet over deze
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Wailord_(Pok%C3%A9mon) (alhoewel wailord is niet legendarisch, maar wel de grootste pokemon die er is)
maar je vergeet ook de drie vogels articuno, zapdos en moltres

film_kaza schreef:
Ook in een reeks liet hij zijn Baby Lempras (?) gaan. En een aantal afleveringen later ziet hij haar weer terug. Deze Lempras is een volwassen pokemon geworden. Ash is alweer geen dag ouder.

Gah, iemand die wat in school opgelet heeft weet dat dieren sneller volwassen worden dan mensen. Honden, katten, vogels, whatever.

Dan nog.
Toen hij van z'n stad vertrok was hij een schuitluis.
Intussen is hij half de wereld afgelopen per voet en nog steeds geen een aflevering met een scheerapparaat gezien.

Niet dat ik het kijk ofzo

Net zoals in zo goed als elke serie, is een plaspauze overbodig.

film_kaza
syno schreef:
(quote)

Gah, iemand die wat in school opgelet heeft weet dat dieren sneller volwassen worden dan mensen. Honden, katten, vogels, whatever.

Dit zijn ook geen dieren

Pokemon vind ik een van de minste animatieseries van de dag van tegenwoordig!

jirachi03
Sterk achteruitgaande serie met steeds dezelfde slappe verhaaltjes.

Een doorsnee Pokémon episode:

-Ash loopt met zijn vrienden naar een nieuw doel.
-Ash komt iemand tegen.
-Team Rocket steelt de pokémons
-Tem Rocket word verslagen
-Ash praat met diegene wie hij heeft leren kennen
-Team Rocket komt terug
-Team Rocket word opnieuw verslagen.
-Ash vertrekt terwijl hij volop zwaait naar zijn nieuwe vriend.

jirachi03
Jazeker -.-
Slap en origineel na 600(?) keer hetzelfde.

Mijn lievelings personages bleven toch Team Rocket (James , Yessica en die kat waar ik wel de naam van weet maar niet kan schrijven. )

jirachi03
Ash in 1994 : ik wil pokemonmaster worden
Ash in 1995 : ik wil pokemonmaster worden
ash in 96
97
98
99
00
01
02
03
04
05
06
07
08
09 : ik wil pokemonmeester worden
later : ik wil pokemonmeester worden

In de tijd van de Verenigde Naties van Planeten : wanneer kan ik pokemonmeester worden.

Rond de tijd dat het einde is van de aarde ( schatting het jaar 5000000000) : Waarom heb ik zo'n weinig tijd gehad om pokemonmeester te worden? Ik kon nog miljoenen seizoenen doorgaan''

Ergens in een sterrenstelsel ver vandaan(veel later) :''He , wanneer stopt het signaal eens. AAAhhh de computer is overbelast er komt zo'n x aantal megagigaetc. biten aan! ****dood

In De Site > Gebruikers > MM Memorabele Quotes:

Ik heb tot de 3e nog pokemon gespeeld, maar gewoon omdat het het meest epische spel ooit is en gewoon supervet!

chevy93 schreef:
Ik heb tot de 3e nog pokemon gespeeld, maar gewoon omdat het het meest epische spel ooit is en gewoon supervet!

Eens ! Ik ben 19 en zelfs ik heb nostalgische heimwee naar de tijd waarin iedereen ( en echt IEDEREEN ) pokemon speelde. Geniaal bedacht gewoon !

Die games zijn ook gewoon geniaal, de eenvoud maar toch met zóó veel inhoud De geweldige muziek, de spannende gevechten...ja die tijd wil ik ook wel weer Gaat alleen niet gebeuren.

Maar uuhm..off-topic .

Vroeger geniaal, nu (al heel wat jaren) afschuwelijk . Die stemmen zijn té kut. Gevechten, erg spannend ja, miss dat team rocket(?) ooit nog eens gaat winnen . Muziek ook kut. Dragonballz, dat was vroeger pas écht geniaal. Maar goed, beetje offtopic allemaal. Dus beter weer ontopic, anders moet dit gebezemd worden .

Goldenskull schreef:
Vroeger geniaal, nu (al heel wat jaren) afschuwelijk . Die stemmen zijn té kut. Gevechten, erg spannend ja, miss dat team rocket(?) ooit nog eens gaat winnen . Muziek ook kut. Dragonballz, dat was vroeger pas écht geniaal. Maar goed, beetje offtopic allemaal. Dus beter weer ontopic, anders moet dit gebezemd worden .
Volgens mij hadden we 't over de games . Over de serie beginnen we maar niet...

Spirou
Pokemon en Dragon Ball Z is allebei stom.

Pokémon was echt cool. In groep 8 kon ik ze alle 150 opnoemen. Ik vond Togepie de liefste. Maar in het spel was ik altijd Charmander geloof ik. Oh nee! Bulbasaur!

Geweldige tijd op de basisschool. 's Ochtends opstaan voor Pokémon, daarna eten en op het schoolplein met m'n vriendjes Pokémonspelletjes spelen.

Elineloves schreef:
In groep 8 kon ik ze alle 150 opnoemen.
Ik weet nog dat ik bij een verjaardag overhoord werd. Dan noemden ze een nummer en dan zei ik welke Pokemon dat was. En ik had ze allemaal goed!

Spirou
chevy93 schreef:
(quote)
Ik weet nog dat ik bij een verjaardag overhoord werd. Dan noemden ze een nummer en dan zei ik welke Pokemon dat was. En ik had ze allemaal goed!

Dat is echt een 'useless talent'.

Spirou schreef:

Dat is echt een 'useless talent'.

Volgens mij valt dat wel mee. Het heeft niet zoveel waarde om die fictieve wezentjes te kennen, maar het is wel erg goed voor je geheugen.

Spirou
Dan kun je je beter bezighouden met dat geheugentrainingsding van Nintendo.

Die had je toen nog niet, maar het heeft wel hetzelfde effect ja.

Nee, dat is niet useless zullen we zeggen, op zo'n ding zitten tikken. Dit is/was nog volledig uit het blote hoofd.

En ondertussen op school maar lage cijfers halen omdat je niets kon onthouden zeker

Pokemon was de bom.

Nooit verwacht dat ik ooit een post zou maken in een Pokemon topic, een persoonlijke mijlpaal!

Nou hup! De Site >> Gebruikers >> Gebruikersmijlpalen Ga die felicitaties in ontvangst nemen

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://i39.tinypic.com/2gy3iog.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:17 uur

geplaatst: vandaag om 01:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.