• 12.308 nieuwsartikelen
  • 166.119 films
  • 10.733 series
  • 30.939 seizoenen
  • 623.901 acteurs
  • 195.092 gebruikers
  • 9.109.491 stemmen

Samson en Gert

zoeken in:

Kiros

• 607 berichten
  • 1316 stemmen

neo schreef:
Lees net dat Danny Verbiest, die stem van Samson deed tot 2005, ook Danny speelde in die ene aflevering van Bassie & Adriaan in Brussel. foto. Waar je al allemaal wel niet jaren later pas achter komt.... Tevens een van de medeoprichters van Studio100.

Hey, psst..
Nog een onthulling van formaat: Bassie speelde ook Vlugge Japie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Kiros schreef:
(quote)

Hey, psst..
Nog een onthulling van formaat: Bassie speelde ook Vlugge Japie.

Bij Bassie en Adriaan hebben allerlei acteurs meerdere rollen ook als figurant. Het zit er trouwens ook vol met familieleden (vrouwen, nichtjes, zwagers etc.).

Bij Samson en Gert is, op de hond na, toch wel iedereen een echte acteur met maar één enkele rol, toch?

JDSsmetje

• 6566 berichten
  • 2206 stemmen

Steekt tegen . Altijd maar dat zelfde plot en samson die constant in herhaling valt. Mhaauw, dag meneer die ik niet ken. Ik moest kloppen want de bel doet het niet. En dan Octaaf die een stukje kan neuten. Vroeger nog naar gekeken en toen vond ik het nog vermakelijk.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Ik weet nog toen ik negen jaar oud was om hetzelfde uur naar de woonkamer razen en sampson opzetten wat hield ik ervan

clockwork72

• 2736 berichten
  • 1620 stemmen

Ik vondt het vroeger echt irritant. Nooit leuk gevonden. Die hond kon nooit ze'n kop houden.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Schaam je diep!

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

superleuk natuurlijk vroeger cartoon ertussendoor en samson is gewoon grappig

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Ah samson.. ik vond hem geweldig! '' Moahhhh gertjuhhhhh wat is dat nu precies, een kovertal? ''

'' Nee samson, een O-VER-VAL ''

doodah

• 1538 berichten
  • 1200 stemmen

Ik vind de stem van die nieuwe kerel die Samson speelt echt slecht.

JDSsmetje

• 6566 berichten
  • 2206 stemmen

clockwork72 schreef:

Ik vondt het vroeger echt irritant. Nooit leuk gevonden. Die hond kon nooit ze'n kop houden.

Ja, ik had het ook. Samson die toch zo op mijn tenen kon werken. Ik ergerde me er steeds aan dat hij zo'n klikspaan is.

SchinkenKäse

• 76 berichten
  • 34 stemmen

Zegt de hond in een plakkerig mandje

x)

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

fantastische reeks

Matthias99

• 55 berichten
  • 91 stemmen

Geweldige reeks! Ben er mee opgegroeid, zag er vroeger elke dag naar!

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Die nieuwe 'samson' heeft wel een enge, demonische stem zeg. Niet leuk.

dave

• 1079 berichten
  • 885 stemmen

Hehe, blijft leuk om al die shows uit de kinderjaren opnieuw te zien. Vaak zie dan een andere kant van de humor. Onlangs nog helemaal dubbel gelegen met 'De dierenwinkel', waarin Octaaf en zijn moeke de dierenwinkel van de burgemeester met de grond gelijk maken. Vroeger vond ik dat zielig, nu dolkomisch.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.