• 13.094 nieuwsartikelen
  • 169.712 films
  • 11.134 series
  • 31.885 seizoenen
  • 630.525 acteurs
  • 196.370 gebruikers
  • 9.180.266 stemmen

Everybody Loves Raymond

zoeken in:

mvdw89

• 496 berichten
  • 205 stemmen

Dit vind ik echt de leukste sitcom van dit moment. Heerlijke humor waar ik echt van in een deuk kan liggen. Robert is echt een heel leuk personage en ook Marie en Frank kunnen mijn dag helemaal goed maken.

Nog meer fans hier?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Wel een anti-fan. Vreselijk domme serie, kan er echt niet om lachen. En die enorme gast irriteert me mateloos. En Raymond zelf is allesbehalve grappig. Alleen zijn vrouw en moeder kunnen er nog wat van, maar voor de rest erg zwak.

Nee, als het dan om een komedie gaat met een huisman in de hoofdrol: geef mij maar According To Jim: dát is humor.

kos

• 46430 berichten
  • 8643 stemmen

Hm.. ik vind Raymond wel een aardige serie en sowieso tien keer zo grappig als According to Jim.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ben ooit vol goede moed gaan kijken, maar heb het na het eerste seizoen opgegeven.

Verschrikkelijke braaf en niet grappig, van dat Amerikaanse "family values" gezeur a la Full House

kos

• 46430 berichten
  • 8643 stemmen

Dat lijkt me eerder van toepassing op According to Jim .

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Die familie schopt elkaar om de scène, geweldig, vooral de gevechten tussen die zus en die vriend van Jim. Heerlijk.

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

ik vind deze serie echt kapot lachen hele goeie acteerprestaties bij elke aflevering wel, echt top! als je maar 1 aflevering hebt gezien, denk je 'nou wat is dit leuk'..'NIET'.. maar als je het volgt, vind je het steeds leuker en leuker, geloof me, in ieder geval was dat bij mij wel zo top serie die... ''Everybody loves Raymond''

Quido

• 14641 berichten
  • 6072 stemmen

Wat zeg je ?

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

moet je lezen..

Quido

• 14641 berichten
  • 6072 stemmen

Als ik je kreupele eerste zin lees, doet het daarna al zo'n pijn aan mijn ogen dat dat moeilijk gaat.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Kappen met die onzin, ik weet dat je het kan. En anders vertaal ik het voor je, Quido..

ik vind deze serie echt helemaal lachen. Hele goede acteerprestaties, bij elke aflevering wel, echt top! Als je maar 1 aflevering hebt gezien, denk je van "Nou, wat is dit niét leuk". Maar als je het volgt, begin je het steeds leuker en leuker te vinden, geloof me, in ieder geval was dat bij mij wel, érg goede top-serie die, Everybody loves Raymond.

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Als ik je kreupele eerste zin lees, doet het daarna zo'n pijn aan mijn ogen dat dat moeilijk gaat.

áhá ik begrijp wat je bedoeld.. alleen om die kapot toch? dat betekend in Purmerend 'erg' of 'heel' jongen.. en ik zeg je maar 6 dingen.. ''Ga Naar De oogarts wil je''

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

Weinig liefhebbers van Everybody Loves Raymond op MovieMeter zo te zien. Zonde, want het is toch een erg leuke serie. Ik ben momenteel bij het einde van seizoen 2. Het bevalt mij tot nu toe allemaal erg goed. Helaas alleen nog niet zo goed als Friends, maar het komt wel in de buurt. Top vermaak!

Op naar seizoen 3!

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Vind het veels te gemaakt en amerikaans, nee ik kan hier helaas niet om lachen.

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

Alles wat braaf is valt tegenwoordig onder Amerikaans? Althans dat gevoel krijg ik. Ik vind het in ieder geval maar vaak een (te gemakkelijke) flut argumentering. (Niet persoonlijk bedoeld )

Art

• 13507 berichten
  • 3601 stemmen

Ach, ik vind het een aardige serie. Niet heel bijzonder maar mede door Peter Boyle, als (groot)vader Frank, zit de serie toch wel leuke momenten Ik kan mij alleen vaak irriteren aan de vrouw van Robert, wat een figuur

Art

• 13507 berichten
  • 3601 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Die familie schopt elkaar om de scène, geweldig, vooral de gevechten tussen die zus en die vriend van Jim. Heerlijk.

Andy is niet alleen een vriend van Jim maar ook de broer van die zus. En ja, ook deze serie, According to Jim, is wel aardig

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Alles wat braaf is valt tegenwoordig onder Amerikaans? Althans dat gevoel krijg ik. Ik vind het in ieder geval maar vaak een (te gemakkelijke) flut argumentering. (Niet persoonlijk bedoeld )

Niet persoonlijk opgevat.

Maar everybody loves Raymond vind ik, om het maar met andere woorden te zeggen, te gemaakt en te lach of ik schietachtig. Met zo'n irritant lachbandje op de achtergrond, vreselijk!

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3521 stemmen

Vind het wel een aardige serie en kan er soms ook prima om lachen. Zeker Brad Garrett is erg leuk als Ray's broer, met z'n grote lichaam en z'n donkere stem. En Peter Boyle is vaak ook sterk met z'n cynische opmerkingen en uitlatingen.

Alleen het publiek is soms wel ergelijk, aangezien deze mij iets te vaak té hard en té uitbundig lacht om een grap die helemaal niet leuk is. Beetje jammer is dat dan weer wel. Maar verder leuke serie, weinig op aan te merken.

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

Ja, ik ben het wel met jullie eens dat het publiek op de achtergrond soms vreselijk hard lacht om grappen die helemaal niet zo grappig zijn.

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

Zo. Klaar met alle seizoen van Everybody Loves Raymond en ik moet zeggen; het is een prima serie. Erg vermakelijk. Misschien net iets minder dan een Friends, echter het scheelt niet veel. Ik heb me rot gelachen om de opmerkingen van Frank en de buitengesloten Robbert.

Heerlijke serie!

valerio2003

• 575 berichten
  • 3900 stemmen

echt een supergeweldige serie,samen met seinfeld staan ze op nummer een voor mij

die moeder is echt geweldig

ik heb gisteren een box gekocht en ik ga ze zeker allemaal sparen

606

• 23825 berichten
  • 12007 stemmen

Erg leuke serie naast the king of queens mijn favo komedie serie.

Raymond is zo droog

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kijk er ook steeds vaker naar met mijn bordje eten.

Ik moet toegeven dat ik het soms echt grappig vind.

Vooral zijn moeder, wat een tergend mens haha.

En zijn broer is ook zo'n droogkloot. Die pa is dan weer wat minder.

606

• 23825 berichten
  • 12007 stemmen

Holy Crap

Mescaline

• 7027 berichten
  • 2933 stemmen

Seizoen 1 gekocht, jaartje geleden ongeveer en ligt stof te vangen.. moet ik nog kijken

606

• 23825 berichten
  • 12007 stemmen

Mescaline schreef:

Seizoen 1 gekocht, jaartje geleden ongeveer en ligt stof te vangen.. moet ik nog kijken

Dan is mijn antwoordt, Holy Crap

Fueledable

• 231 berichten
  • 3312 stemmen

Soms vindt ik het leuk om te kijken, andere keren vindt ik het vreselijk..

Glacius

• 4266 berichten
  • 2930 stemmen

Na een aantal delen begint het vervelend te worden. Zoals de meeste sitcoms niet te vaak kijken. Opa en oma zijn wel grappig.

Mescaline

• 7027 berichten
  • 2933 stemmen

606 schreef:

(quote)
Dan is mijn antwoordt, Holy Crap

Heb het wel vaker hoor, opeens in een impuls iets kopen of pindakazen en het vervolgens niet kijken of in het geval van deze serie alleen de pilot.

606

• 23825 berichten
  • 12007 stemmen

Mescaline schreef:

Heb het wel vaker hoor, opeens in een impuls iets kopen of pindakazen en het vervolgens niet kijken of in het geval van deze serie alleen de pilot.

Ik ook, of iets pindakazen en pas veel later eens bekijken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.