- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- It's Always Sunny in Philadelphia
It's Always Sunny in Philadelphia

BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Een groep debielen in een bar die heel hard niet grappige dingen tegen elkaar schreeuwen. Letterlijk, schreeuwen. De hele aflevering, schreeuwen.

J.M.
-
- 63 berichten
- 921 stemmen
Serieus, deze serie is geniaal!! 1 van de leukste die ik ken. Soms echt gewoon tranen in me ogen van het lachen! Ben inmiddels bij seizoen 7 en het blijft geweldig!

YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Binnen twee maanden de acht seizoenen door heen gejaagd en vind het een uiterst geestige serie. Na Seinfeld heb ik niet meer zulke fijn zooitje ongeregeldheden mogen zien op tv. Deze personages (of “The Gang” zoals zij zichzelf noemen) zijn ieder op hun eigen manier erg leuk en sporen voor geen meter. De serie is vaak op een goede manier chaotisch waarin iedereen doorelkaar heen praat en elk personage vaak voor het eigenbelang gaat. Narcistisch, egoïstisch en kinderachtig zijn zo maar drie woorden die gebruikt kunnen woorden om The Gang te kunnen omschrijven. Voor de filmliefhebber is het soms extra leuk om de serie te volgen aangezien er soms naar films als Die Hard en One Flew Over the Cuckoo's Nest (DeVito ) wordt geknipoogd. Bijgestaan door minstens even grappige als labiele figuren als de McPoyle familie en Rickety Cricket, is het gelukkig nooit een saaie boel in Philly. Ook de lichte, vrolijke muziek zorgt voor een komische noot gedurende een aflevering naast alle gekte en is het geniale Dayman, met een knipoog naar een zekere Engelse rockartiest van weleer, zelfs erg catchy te noemen.
Vanavond wordt bovendien de serie hervat met het negende seizoen.

dualcia
-
- 947 berichten
- 2234 stemmen
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen is weer precies hoe de serie hoort te zijn
It's Always Sunny In Philadelphia Ge-wel-dig!

YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Leuke aftrap van het negende seizoen waarin Dee centraal stond. Had toch ook wel een beetje medelijden in het begin met haar, maar het einde is dan weer zo zalig en inderdaad geheel in de lijn van de serie.
I’m so ugly I can’t even let a bus hit on me.

YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Leuke, foute aflevering weer waarin the Gang op een schaamteloze manier een award probeert te winnen. Genoeg dubieuze momenten en een heerlijke Mac op dreef:
I’ve had orgasms! I’ve had tons of orgasms! I’ve had one with your mom dude! I will strangle you, I will stick my goddamn thumb through your eye!

dualcia
-
- 947 berichten
- 2234 stemmen
Zo fijn dat deze serie gewoon heerlijk op een hoog niveau blijft!

JustMike
-
- 3218 berichten
- 751 stemmen
Ben sinds vandaag bij met Always Sunny in Philly en moet toch zeggen dat ik de eerste paar seizoenen niet erg goed vond. Gelukkig heb ik het niet opgegeven, want nu produceren ze goud Vooral seizoen 7 en 8 waren heel erg goed, 9 is ook weer erg goed begonnen, kan niet wachten op de volgende aflevering!

YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Vermakelijke aflevering wederom met een perfect gecaste Sean William Scott als Country Mac.
Leuke dialogen en de video opname is ook classic Gang.
Oh, you made him look like a bitch!

JustMike
-
- 3218 berichten
- 751 stemmen
Geniale aflevering Wat een leuke serie is dit toch! Op naar de volgende!

YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Zalige aflevering weer waarin elk personage een afzonderlijke dagdroom heeft over wat hij of zij zou doen tijdens de overval. Elke dagdroom is typisch wat je van die persoon verwacht te doen en wordt heerlijk uitgewerkt. Met name die van Charlie is magistraal en heb dan ook goed mogen lachen toen hij Dee voor the Waitress gooide om zo haar leven te redden. Ook de Up Verwijzing is leuk gedaan.

Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
die animatie bij Charlie. Plus de Memento sequence van Dennis

Koen87
-
- 437 berichten
- 1244 stemmen
IASIP begint sterk, na het een aantal seizoenen wat minder aandachtig gekeken naar hebben kan ik er nu weer elke week naar uit kijken.

WardT
-
- 272 berichten
- 2972 stemmen
Ik vond Frank's dagdroom het beste, vooral dat hij de moeite neemt om in zijn fantasie te verwerken dat Dee wordt opgegeten door honden

YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Charlie. Gotta love that guy!
Het is uitkijken naar volgende week:
"The Gang Makes Lethal Weapon 6"

YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Seizoen negen zit er alweer op. Redelijke afsluiter, al was het wel leuk om enkele oude bekenden te zien zoals de McPoyle's en Rickety Cricket. Een prima reeks afleveringen uiteindelijk met voldoende schitterende momenten en waarbij The Gang Saves the Day mijn favoriete aflevering van het seizoen was. Nu maar weer een jaartje geduldig wachten op seizoen 10.