• 155.442 films
  • 9.298 series
  • 27.662 seizoenen
  • 604.333 acteurs
  • 346.570 gebruikers
  • 8.762.566 stemmen

Neveneffecten

zoeken in:

JJ_D

• 3749 berichten
  • 1288 stemmen

Na 2 afleveringen hou ik het voor bekeken met de Belgische zogezegde 'Monty Python'-variant 'Neveneffecten'.

De eerste aflevering was redelijk grappig, enkel het Engelse accent van Jonas Geirnaert (Belgische bekendheid omwille van 'Flatlife') moet op zijn zachts gezegd pijnlijk genoemd worden.

Verder zag ik ook de 4e aflevering, over wilde dieren. Hier heel wat echt absurde situaties, oa. het superkomische eindlied ("Dood ons, bedreigde diersoorten!"), maar ook wat ronduit boertige en zwakke momenten, met als voorbeeld bij uitstek het paringsritueel. Waarom zo ranzig er tegenaan gaan als het ook verbaal hoogstaand kan? Ik weet het niet, en ik hoop dat hun tweede seizoen, in samenwerking met Bart de Pauw, beter wordt.

2,5*

donnie darko

• 6133 berichten
  • 2594 stemmen

Ik vind dit denk ik echt het minst grappige belgische programma ooit. Wat een fakers, jong. Ik vond dit echt verschrikkelijk en dat engels accent was inderdaad verschrikkelijk pijnlijk.

0.5*

Miss Daisy

• 321 berichten
  • 2291 stemmen

Ik vind het echt wel goed...

Het is vrij absurde humor maar sommige stukken zijn echt wel grappig. Zoals de zoektocht langs de autostrade met die wegensignalisatoren. Dat vond ik hilarisch

Ik ben ook naar hun theatershow geweest. Dat vond ik iets minder. Leek enorm op de televisieshow.

Er komt trouwens een nieuw woestijnvisprogramma met de gasten van Neveneffecten en Bart De Pauw.

JJ_D

• 3749 berichten
  • 1288 stemmen

Miss Daisy schreef:

Ik ben ook naar hun theatershow geweest. Dat vond ik iets minder.

Inderdaad niet zó denderend als je ziet wat de Belgische comedy-scène de laatste jaren heeft voortgebracht...

Improvision

• 24 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond de theatershow "zinloos geweldig" best wel hilarisch.

JDSsmetje

• 6546 berichten
  • 2114 stemmen

Hilarische serie waarvan ik alle afleveringen gezien heb.

De beste : De bron van de E40

En dan met die wilde dieren.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Blijkbaar kunnen de hollanders de platvloerse scrupuleuze humor van neven-effecten niet echt vatten. Het wordt allemaal zo heerlijk luchtig gebracht en ze nemen zichzelf nergens serieus.

Die band of brothers parodie !!

'' ik heb er ene met floshkes, da zen dubbele punten"

Dat er soms een scheve schaats wordt gereden is dan ook niet meer dan normaal. Alsof alle monthy pythons sketches zo geslaagd zijn...

Frozen_Devil

• 57 berichten
  • 398 stemmen

Alles gezien nu, en geweldige serie. Beste afleveringen waren over het onderzoeksteam (E40 en shoppingscenter).

JDSsmetje

• 6546 berichten
  • 2114 stemmen

Sinds kort (2 weken) elke vrijdag om 22h10 op Canvas.

JDSsmetje

• 6546 berichten
  • 2114 stemmen

Armageddon parodie (nu op tv)

Spiny Norman

• 8 berichten
  • 43 stemmen

Asaharo schreef:

Blijkbaar kunnen de hollanders de platvloerse scrupuleuze humor van neven-effecten niet echt vatten. Het wordt allemaal zo heerlijk luchtig gebracht en ze nemen zichzelf nergens serieus.

Die band of brothers parodie !!

'' ik heb er ene met floshkes, da zen dubbele punten"

Dat er soms een scheve schaats wordt gereden is dan ook niet meer dan normaal. Alsof alle monthy pythons sketches zo geslaagd zijn...

Dat ging voornamelijk over de eerste serie. Helaas is die niet meer herhaald of uitgebracht, dus ik heb daarvan nooit alle afleveringen gezien.

De tweede serie is iets leuker. Al moet je wel weten wie Jommeke is om de eerste aflevering te snappen.

AGE-411

• 10191 berichten
  • 706 stemmen

Tegenwoordig hebben ze ook een nieuw programma: BASTA

Musicer

• 614 berichten
  • 652 stemmen

^^Idd, sterke televisie vandaag trouwens; de code van de belspelletjes kraken Gaat hier in België waarschijnlijk nog wel voor wat ophef zorgen, chapeau

JDSsmetje

• 6546 berichten
  • 2114 stemmen

Weg met de belspelletjes!

Helden!

AGE-411

• 10191 berichten
  • 706 stemmen

JDSsmetje schreef:

Weg met de belspelletjes!

Helden!

Er bestaat al een apart topic voor Basta, kijk maar

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.