menu

Overig / Televisie / Idols

zoeken in:
us_raider
jordybeukeboom schreef:
(...) Helaas is het echter allemaal pop, pop, pop. Allemaal supersafe en supercommercieel, zonder enige gewaagde verrassingen

Heb je die ene gast gemist die die schreeuw-act deed?
Ik vind de audities op zich wel geinig...leedvermaak
Er deed trouwens ook iemand mee uit m'n Duitse les geloof ik, regio Flevoland. Maar komt vast niet op tv, te 'gewoontjes'...

Art
us_raider schreef:
Heb je die ene gast gemist die die schreeuw-act deed?

Dat heet grunten.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.collectiblez.nl/forums/images/smilies/slayer.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

us_raider
Dat was het ja, niet mijn stijl...

Het 1e kwartier was ook al weer geniaal met dat dikke wijf met dat rode haar, echt zoo grappig

Idols geniaal noemen gaat me nogal ver. Het is best vermakelijk de eerste paar rondes vooral waarin de meest domme figuren proberen door te breken. Maar aan de andere kant, moeten die mensen niet tegen zichzelf beschermd worden?

Valt me ook op trouwens dat nog niemand van de Idols fans tegen U-96 is ingegaan.

Man, man, man, wat kent de wereld een hoop domme mensen. Merk het steeds vaker om me heen en nu weer toen ik een kwartiertje van Idols zag. Ik schets even een beeld van wat ik grotendeels zag: Onknappe mensen zonder enige vorm van uitstraling en zonder enige aanleg voor zingen. Wat dan nog het ergste is is dat deze mensen werkelijk serieus denken dat ze door kunnen komen en zoniet huilend uit de deur komen zetten. Nogal infantiel gedrag; mensen zonder enige vorm van zelfreflectie. Nog even en we gaan met z'n allen ten onder aan onze eigen domheid. Niet alleen bij Idols, ook in the real world.

Dustyfan
Amen.

Nou bij mij is het niet in the real world maar bij idols geeft het zeker humor

kos
Tja, ik snap niet dat je er naar kijkt, had je nou echt verwacht dat je iets geweldigs te zien zou krijgen?

Dat heb ik ook nooit gezegt dat ik iets geweldigs zou verwachten, ik vind het gewoon leuk om de audities te zien want daarna gaat het al bergafwaards

Het is gewoon leuk om mensen te zien die denken dat ze kunnen zingen en dan gewoon compleet voor lul staan

Dan kun je net zo goed door een willekeurige winkelstraat of uitgaansmogelijkheid lopen. Genoeg mensen die voor lul staan

kos schreef:
Tja, ik snap niet dat je er naar kijkt, had je nou echt verwacht dat je iets geweldigs te zien zou krijgen?
Ik had ooit eens een stukje van de eerste reeks gezien en daarna niets meer. Viel hier toevallig in en verbaasde me dus over de inmense domheid van (te) veel mensen.

Ik richt een fanclub op voor de vriendin van die grunt-kerel.

"Ik hoop niet dat hij doorgaat. Als 'ie doorgaat sla ik hem en ga ik gillen!"

Ave Maria.........

Wat een gast was dat Toen ie niet doorging (goh) kreeg ie een kusje van z'n vader, vertederend figuur.

Die jongen won een tijd terug het songfestival voor (licht)verstandelijk gehandicapten, of iets in die richting. Is autistisch meen ik. Het was ook op het randje om die jongen recht in z'n gezicht uit te lachen. Dat ander volk zo dom is dat ze dat op zich laten zitten moeten ze zelf weten, maar ze zouden hier beter moeten weten...

Raffaella de grote winnaar! van Idols 2006

Ikzelf had het leuker gevonden als Floortje zou winnen maar Raffaella heeft zich de laatste weken bewezen dat zij ook een idol kan zijn. (ze was aan het begin van de liveuitzendingen wel bar slecht)

Raffaella gefeliciteerd

Opnieuw de outsider na het verlies van Jim ten opzichte van Jamai. Vind ik een beetje flauw, hoewel ik t te weinig gevolgd heb (nouja, niet te weinig, geen zin in meer, maar heb toch een mening erover ) om er een echt goed oordeel over te kunnen vellen

Mijn conclusie: Hind vrij goed, Jim wel aardig, Jim + Jamai leuk in de andere dingen als musicals, Boris afwachten, Maud zullen we over 1 jaar wel vergeten zijn, en van deze lichting verwacht ik echt niks, helaas...

Goede winnaar, vanaf de auditieronde al de smaakmaker van Idols 3!

Alleen jammer dat de beste van alle 3 de idols tot nu toe in de eerste editie als 3e is geindigd. Hind is beter dan wie dan ook die ik tot nu toe gehoord heb in idols.

Huh? Is Idols er nog altijd op?

Ik dacht dat dat programma na die hele hype om Jim en Jamai die niets hebben bereikt op was gehouden..

jouw hobby is zeker geen tv kijken of wel;)

En de Telegraaf zul je ook wel niet lezen

Ik dacht dat dat programma na die hele hype om Jim en Jamai die niets hebben bereikt op was gehouden..

De grap is dat ze beide wel wat bereikt hebben maar juist niet waar het programma oorspronkelijk voor bedoeld was. Jim is nog steeds heel populair met dat dansgedoe en Jamai doet het geloof ik goed in de musicalwereld.

Jim gaat ook in een musical spelen: Grease

V
Wat een verachterlijk nepwijf is die Rafaëla zeg, bah. Boehoe, ik ben zwanger, boehoe, heb het net een maand met hem, boehoe. Aandachtsorgel eersteklas, en daardoor door het Nederlandse volk gekozen. Belachelijk. Ook dat gezeik gedurende de bekendmaking tegen Floortje, 'gefeliciteer'd, jij hebt gewonnen, gefeliciteerd hè', bloedirritant.

Waar maak ik me eigenlijk druk om, was pas de tweede keer dat ik het zag.

Ja dat valse sentiment tijdens de bekendmaking was tenenkrommend, net zoals bijvoorbeeld het gehele presentatievehikel CJ... Heeft Raffaella pas een maand met die jongen? Wel erg dom dan. Of een goede publiciteitsstunt

Even mijn plaatsgenoot verdedigen:

Mijn vrouw kent Raffaëla van het café waar ze werkt(te) en het valt best wel mee met het vervelende karakter waar Raffaëla vaak van wordt beschuldigd. Dat ze zwanger is geworden van haar vriend is een domme actie, en niet geplant, maar om die zwangerschap nu meteen als publiciteitsstunt of aandachttrekkerij te bestempelen vind ik wel wat ver gaan.
Daar bovenop is ze gewoon een veel betere zangeres / entertainer dan Floortje en is het terecht dat ze gewonnen heeft.

BoordAppel schreef:
(quote)

De grap is dat ze beide wel wat bereikt hebben maar juist niet waar het programma oorspronkelijk voor bedoeld was. Jim is nog steeds heel populair met dat dansgedoe en Jamai doet het geloof ik goed in de musicalwereld.

Jamai speelt heel verdienstelijk in Jesus Christ Superstar inderdaad. Komt er toch nog iets fatsoenlijks uit dat programma

veron35
Ik zie net dat Harm weer mee doet. Daar was ik de de vorigekeer voor. Ik hoop dat hij dit keer zijn teksten niet vergeet.

veron35
veron35 schreef:
Ik zie net dat Harm weer mee doet. Daar was ik de de vorigekeer voor. Ik hoop dat hij dit keer zijn teksten niet vergeet.

Shit zeg!!! Is hij niet door!!! Slaat echt nergens op. De beste van iedereen die tot nu toe mee gedaan heeft.

K*T jury!!!

us_raider
Oei, had deze topic met rust gelaten. Zie dat ik twee jaar geleden naar zulke televisie keek.
Onlangs was er bij DWDD een compilatie met enkele (beledigende) uitspraken afkomstig van Gordon. Och, wat zou ik graag meedoen alleen om die misselijkmakende kwal een kogel door z'n hoofd te jagen. Maar hé, dat kan natuurlijk niet. Onbegrijpelijk dat mensen naar zo'n figuur kunnen kijken.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:07 uur

geplaatst: vandaag om 06:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.