menu

Overig / Televisie / Idols

zoeken in:
Ben ik de enige die me rot heb gelachen om die ongetalenteerde debielen die denken dat ze kunnen zingen?

Niet kijken, is niks aan.
Over het netjes brengen als je niet door bent, hebben die juryleden volgens mij nog nooit gehoort.

En zo hoort t ook, ff lekker uit hun droom helpen. Gaan ze mayB nog wat nuttigs doen.

gimli f
Kijken jullie dit echt?

Ik heb me rot gelachen. Kan ook aan het bier hebben gelegen. Over een paar weken is dr natuurlijk geen zak meer aan want dan komen dr mensen die wel kunnen zingen.

Wanneer?
Welke zender?

zo rond 21.30 op vrijdag
RTL 4

ik heb me kapot gelachen, whahaha

Mooi, ben ik iig niet de enige die van leedvermaak houdt.

Herhaling is donderdag as. om 21.30uur op YORIN.

Mik
DIT IS ZOO VET!!

Ik lig echt helemaal dubbel..

Hahahaha same here Mik..dit is helemaal fantastisch. Het beste vermaak blijft leedvermaak .

Mik
Big Brother enz, zijn echt bagger, maar dit is echt super inderdaad.

Al die enorme zaad jongeren, helemaal de grond ingeboord hehe..

kappeuter (crew)
Ik vind die jury echt heel slecht. Kun je niet maken, mensen in hun gezicht uitlachen als ze aan het zingen zijn. Beschamend gewoon.

Die gast die Sid Vicious na probeerde te doen hahahah

I did it my way.

Dit programma werkt als volgt:

Op 1 voorronde zingen 700 mensen. Daar laten ze er 10 van zien. En natuurlijk de 10 meest belachelijke, die door de jury (een stelletje verlopen artiesten, die zelf ook nooit veel gepresteerd hebben) het meest worden afgezeken. Hoezo goedkoop leedvermaak...

Ik vind dit zo mogelijk nog irritanter dan Big Brother of Starmaker ofzo...

de jury (een stelletje verlopen artiesten, die zelf ook nooit veel gepresteerd hebben)
Je hoeft t niet mooi te vinden maar Van Thijn heeft voor heel veel artiesten nummers geschreven.
En Jerney Kaagman heeft vroeger menig hit gescoord met Earth @ Fire.

Je hoeft t niet mooi te vinden maar Van Thijn heeft voor heel veel artiesten nummers geschreven.
En Jerney Kaagman heeft vroeger menig hit gescoord met Earth @ Fire.

Ja, maar waar ik me aan stoor is dat ze bij gebrek aan interesse van het publiek voor hun, dan maar "artiesten-in-spe" gaan zitten uitlachen. Beetje triest als je zo ver moet vallen.

Ik vind die jury echt heel slecht. Kun je niet maken, mensen in hun gezicht uitlachen als ze aan het zingen zijn. Beschamend gewoon.

Ik zou t nie direct zingen willen noemen wat die mensen uit hun keel krijgen. Een net gebakken aardappel zingt nog beter.

tovenaar
Een net gebakken aardappel zingt nog beter.

Net geprobeerd, maar ik moet je ongelijk geven

Het is natuurlijk gewoon errug lachen. Die gozer in die korte broek, dat kan toch gewoon niet. En natuurlijk laten ze de meest belachelijke mensen zien, zo wordt er tenminste over gepraat. Ik ben alleen bang dat het over een paar weken gewoon niet leuk meer is en echt een vrouwen programma wordt (met alle respect natuurlijk).

Linda
dit programma leek me dus echt niks aan maa r heb het vanavond toch maar eens gekeken en ik heb me rot gelachen. wat een ongelooflijke valse kraaien allemaal.
voor dat mens met die stropdas die marco borsato deed en later nog shakira.
verschrikkelijk , zelfs mijn moeder kan het nog beter.

Idols is weer begonnen, het 3e seizoen na een jaartje er tussenuit te zijn geweest

Ja en dan ...
Weer een zender minder waar we naar kijken toch

Idols is een walgelijk kutprogramma. Zo jammer dat het meerdere malen een succes is geworden.

Wannabe-idooltjes zonder zelfvertrouwen die hun zelfvertrouwen moeten winnen door op zo'n walgelijk domme manier als 'artiest' te worden bestempeld. De winnaar wordt uiteindelijk beroemd, komt nog een hoop geld binnen met koopwaar en (hooguit) één of twee albums (niet zelf geschreven uiteraard). En na een paar maanden hoor je er niks meer van. Nog grappiger zijn die kindertjes die bij de voorrondes niet doorgelaten worden en in janken uitbarsten. Ik kan echt niet bewoorden hoe triest ik dit vind...

Henk-Jan Smits is een walgelijke idioot. Dit soort entertainment is zo gevaarlijk dat het onze maatschappij bestuurt. Ik heb dit altijd al gezegd over dit soort show, maar niemand die het inziet.

De audities zijn altijd lachuh , maar de theater ronde is al geen bal meer aan

U-96 schreef:
Idols is een walgelijk kutprogramma. Zo jammer dat het meerdere malen een succes is geworden.

Wannabe-idooltjes zonder zelfvertrouwen die hun zelfvertrouwen moeten winnen door op zo'n walgelijk domme manier als 'artiest' te worden bestempeld. De winnaar wordt uiteindelijk beroemd, komt nog een hoop geld binnen met koopwaar en (hooguit) één of twee albums (niet zelf geschreven uiteraard). En na een paar maanden hoor je er niks meer van. Nog grappiger zijn die kindertjes die bij de voorrondes niet doorgelaten worden en in janken uitbarsten. Ik kan echt niet bewoorden hoe triest ik dit vind...

Henk-Jan Smits is een walgelijke idioot. Dit soort entertainment is zo gevaarlijk dat het onze maatschappij bestuurt. Ik heb dit altijd al gezegd over dit soort show, maar niemand die het inziet.

Nou Rogier dan zijn we in elk geval al met z'n tweetjes
Ik ben het helemaal eens met jouw stelling.

Het idee van Idols op zich is best interessant: mensen met talent die niet door platenmaatschappijen worden aangenomen een andere kans geven.

Minpunten zijn er echter talrijk

A. veel mensen zonder talent melden zich aan
B. mensen melden zich aan met de verkeerde instelling: beroemd worden
C. het winnen van Idols betekent een album maken in een commercieel keurslijf
D. het programma zelf is ook erg commercieel. Er wordt louter top-40 gezongen, alsof de hele muziekwereld daarom draait

Toch zijn er in Nederland (Hind), Engeland (Will Young, Gareth Gates) en VS (Kelly Clarkson) enkele artiesten uit het programma voortgekomen met talent, die mijns inziens zeker een bepaalde verrijking voor de muziekwereld zijn. Helaas is het echter allemaal pop, pop, pop. Allemaal supersafe en supercommercieel, zonder enige gewaagde verrassingen

DRJeFF
Wat is Idols?

kos
U-96 schreef:
Ik heb dit altijd al gezegd over dit soort show, maar niemand die het inziet.
Niemand die het zo belangrijk vind bedoel je .

Gast
geplaatst: vandaag om 23:36 uur

geplaatst: vandaag om 23:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.