- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ally McBeal
Ally McBeal
Moviestar
-
- 821 berichten
- 0 stemmen
Ally Mcbeal vind ik een van de betere series. Wordt weer herhaalt op rtl 5. Goede mix van comedy en drama. Calista Flockheart zet een geweldige Ally neer en Peter Macnicol als John Cage is ook vaak erg hilarisch. De eerste drie seizoenen waren het best daarna ging het een beetje bergafwaarts heb ik het idee. De aflevering Boy Next Door waarin Billy sterft is naar mijn mening de mooiste aflevering. Seeing Green is de leukste. Nog meer liefhebbers van deze tijdloze serie?
donnie darko
-
- 6138 berichten
- 2709 stemmen
The Boy next door aflevering is inderdaad geweldig, ik vind het trouwens ook een zeer goede en grappige aflevering. Ik heb altijd flarden van seizoenen gezien, maar ik heb het eigenlijk altijd even goed gevonden, ook toen Robert Downey Jr. erbij kwam.
Zeker één van de leukere series.
niethie
-
- 7314 berichten
- 6813 stemmen
De afgelopen paar weken wat vlagen van gezien (het is nu te zien op rtl 8 ) en moet zeggen dat het uitermate fris over komt, de humor is erg leuk en ook de acteurs spelen erg leuk.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Sorry, maar dit vind ik een afchuwelijke serie. Dat baseer ik dan wel op slechts een paar afleveringen die ik meekeek met mijn zus. Ontzettend flauwe humor. Zeker Peter Macnicol is pijnlijk onleuk.
niethie
-
- 7314 berichten
- 6813 stemmen
Sorry, maar dit vind ik een afchuwelijke serie. Dat baseer ik dan wel op slechts een paar afleveringen die ik meekeek met mijn zus. Ontzettend flauwe humor. Zeker Peter Macnicol is pijnlijk onleuk.
Dat kan toch
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Leuke serie maar ik volg het niet echt, het is meer zo van als er niks op tv is, dat ik er naar kijk.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Dat kan toch
Wat kan toch? Dat ik het geen leuke serie vind? Jazeker
super_maske
-
- 16 berichten
- 371 stemmen
Prachtig!!! Ik hou van het feminisme in de serie!!
Rooie Robert
-
- 3 berichten
- 30 stemmen
Fantastische serie waarschijnlijk fantastisch voor die mensen van dezelfde generatie. De humor, emoties, complete waanzin en de karakters zijn naar mijn idee perfect in balans.
Ik ben het er mee eens dat de serie iets in het 'slop' raakte maar zelfs met Bon Jovi erin was het nog een serie die er nog ver bovenuit stak. Dat kan toch ook
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Wat een heerlijke serie was dit! Goed dat ze op een gegeven moment zijn gestopt (niet vrijwillig dacht ik - lage kijkcijfers). Maar ik mis Ally enco wel hoor! Goeie muziek ook! Leuke gastrollen. Ik vond de de sessies met de Ally en de therapeute (Tracey Ullman) ook zo geweldig. En uiteraarde fysieke humor.
Heb de serie iig 2 keer in zijn geheel gezien. Misschien binnenkort maar weer es. Kijken of het nog aanslaat. Vast wel, net als bij andere tijdloze series, zoals Seinfeld, Friends, Will&Grace en Sex and the City....