- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Sleeper Cell
Sleeper Cell
aryan
-
- 986 berichten
- 1736 stemmen
Seizoen 1 is in December uitgezonden in de VS en door groot succes komt er een 2de deel. Bijzonder is dat in het 2de deel een Nederlandse actrice meespeelt:
Thekla Reuten.
Seizoen 1 ging over FBI agent Darwyn Al Sayeed die undercover was bij een 'Sleeper Cell' en probeerd een terroristische aanslag te voorkomen.
Ik weet niet wanneer deze serie in NL op tv komt, maar ik denk dat het best wel snel zal zijn aangezien er nu een Nederlandse actrice meedoet in het 2de seizoen.
Overigens is het 2de seizoen een geheel nieuw verhaal en zullen seizoen 1 en 2 heel weinig met elkaar te maken hebben.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
ben nu de eerste serie aan het kijken! erg boeiend tot nu toe. Heeft wel wat raakvlakken met 24 soms...
EmBee
-
- 5 berichten
- 15 stemmen
Is ook een zeer goede serie. Wordt geplaatst in America als de betere versie van 24. Ik vind 24 toch wel stuk sterker. Sleeper Cell is wat ruiger (meer vrij scenes, dus niet echt Amerikaans).
Goede serie. Ik kijk uit naar seizoen 2.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
iemand enig idee of er nog een derde serie komt???
Waku
-
- 5230 berichten
- 6321 stemmen
Seizoen 1 is in December uitgezonden in de VS en door groot succes komt er een 2de deel. Bijzonder is dat in het 2de deel een Nederlandse actrice meespeelt:
Thekla Reuten.
Seizoen 1 ging over FBI agent Darwyn Al Sayeed die undercover was bij een 'Sleeper Cell' en probeerd een terroristische aanslag te voorkomen.
Ik weet niet wanneer deze serie in NL op tv komt, maar ik denk dat het best wel snel zal zijn aangezien er nu een Nederlandse actrice meedoet in het 2de seizoen.
Overigens is het 2de seizoen een geheel nieuw verhaal en zullen seizoen 1 en 2 heel weinig met elkaar te maken hebben.
Geheel nieuwe verhaal?????
Net seizoen 2 afgerond, laatse aflevering gezien.
Seizoen 2 is NOG sterker dan de eerste serie
Maar is wel degelijk een vervolg op seizoen 1 met klopjacht opzelfde personages!!!
aryan
-
- 986 berichten
- 1736 stemmen
Geheel nieuwe verhaal?????
Net seizoen 2 afgerond, laatse aflevering gezien.
Seizoen 2 is NOG sterker dan de eerste serie
Maar is wel degelijk een vervolg op seizoen 1 met klopjacht opzelfde personages!!!
eeh kijk even naar de datum en dan nog, de laatste aflevering was alleen een duidelijk verband met seizoen 1.
aryan
-
- 986 berichten
- 1736 stemmen
De mensen die UPC Digital (Starter,Royaal pakket) of Caiway (Delight pakket) ontvangen hebben geluk. Deze serie wordt uitgezonden op 13th street (http://www.13thstreet-tv.nl/)
Het begint 7 januari om 20:30
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
De dvd's met de eerste 10 afleveringen gezien. Doordacht gemaakte en mooie serie; alleen viel het plot in de laatste aflevering wat tegen....ieder geval niet verassend.
Killerkip
-
- 105 berichten
- 271 stemmen
Ik ben niet echt een serie-mens maar heb deze zo snel als maar kon achter elkaar gekeken
Ik vond de serie geweldig!
Je kan hier geen sterren uitdelen maar van mij toch 4*
Thorak
-
- 6325 berichten
- 1834 stemmen
Vandeweek begonnen aan deze serie en na 5 afleveringen is het allemaal redelijk boeiend maar niet altijd geheel geloofwaardig. Desondanks zeker wel de moeite van het kijken waard.
Ew_MK1
-
- 202 berichten
- 82 stemmen
Deze serie lag al een aantal jaren bij mij op de plank en de afgelopen dagen beide seizoenen maar eens gekeken. Goede spannende serie en inderdaad veel raakvlakken met 24 maar dan met een betere acteur. Michael Ealy zet hier een prima rol neer.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor de Vlaamse digitale kijkers, Sleeper Cell start ook op 8, vanaf dinsdag 1/1 om 20u45.