• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.156 acteurs
  • 199.035 gebruikers
  • 9.373.452 stemmen

Expeditie Robinson

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

rozemulder123 schreef:

Wat heb ik gelachen toen die vent van 52 met sociale omgangsnormen van een gemiddelde koala (Al doe ik hier waarschijnlijk die koala te min af) te vroeg op de schelp sloeg. En daarna zeggen dat Esther het kaarsje beter kon zien. Hahahaha. Hoe kansloos moet je wel niet zijn.

Een mooi moment inderdaad , ook weer erg zielig die uitleg van hem. Carl, boehoehoe-ik-wil-eruit-omdat-de-sfeer(die ik zelf veroorzaakt heb)-niet-goed-is, is ook maar een mietje. Hij had onmiddellijk op die gong moeten rammen. Dat moet je John dan wel nageven dat hij dat gedaan heeft.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7943 stemmen

John, koning der sneue lui...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Carl valt me ook enorm tegen. Ik had eerst nog best wat sympathie voor hem toen hij met Elbert in de clinch lag, maar hij laat zich nu enorm kennen. Hij huppelt maar achter Hulk Hogan aan (ben blij dat die er uit is nu zeg) en verpest daarmee zelf de sfeer in het kamp. Wimpie en z'n vriendinnetje hebben zelf totaal geen ruggengraat en hebben ook geen flauw idee wat ze nu eigenlijk doen in het kamp. Ze weten zich eigenlijk geen raad meer en proberen met wanhoopspogingen een uitweg te vinden. Helaas voor Wimpie krijgt hij de volgende aflevering heimwee en vliegt hij er snel uit.

Voor Esther is het te hopen dat de samensmelting snel plaats gaat vinden, zodat Marnix (en Douwe zal ook niet te beroerd zijn) het een beetje voor haar op kunnen nemen. Een beetje 'slack' heeft ze ook wel verdiend. PS. John is echt verreweg dé grootste eikel in de hele ER geschiedenis.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Dan moet Esther natuurlijk volgende week nog wel winnen van Carl. Vraag me af of dat leider uitdagen gedoe al vantevoren is bedacht of toen men zag dat Esther niet goed in de groep lag.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Vraag me af of dat leider uitdagen gedoe al vantevoren is bedacht of toen men zag dat Esther niet goed in de groep lag.

Ben er redelijk van overtuigd dat het het laatste is eigenlijk... jij niet?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Ben er ook bang voor. Beetje flauw.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Mwoah, flauw misschien wel, maar ze móesten wel ingrijpen. Dit was gewoon echt niet leuk meer en dat wisten ze zelf maar al te goed. Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Eigenlijk moet je voor de gein iemand tegen die gong aan duwen hehe.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

Ja verwacht ook dat het vanwege de problemen in het kamp is gebeurd. Ik ben er ook wel blij mee nu volgende week nog Carl te vroeg slaan en dan kan die ook weg. Daarna samensmelting en dan die twee irritante belgjes eruit.

puck

• 399 berichten
  • 931 stemmen

Ik denk eigenlijk dat het wel degelijk mogelijk is dat ze het van tevoren bedacht hebben. Als je mensen immers opdraagt voor leider te gaan spelen weet je al van tevoren dat daar problemen van kunnen komen. Dat hebben de vorige edities ook uitgewezen. Kortom, ze moesten hoe dan ook iets achter de hand hebben om eventuele escalaties te voorkomen.

Ben ook wel erg benieuwd hoe het verder gaat lopen. Wat nou als John straks misschien een tweede kans krijgt? Is ook nog mogelijk, hoewel iedereen het er denk ik over eens is dat hij geen tweede kans verdient (ik heb zelfs het vermoeden dat Ernst-Paul 'm ook niet al te sympathiek vindt, gezien de vragen die hij John stelde na afloop van de eilandraad).

Trouwens, het is ook niet leuk als de irritante mensen er te snel uitgaan, het houdt het namelijk lekker spannend. Maar ze mogen niet winnen natuurlijk.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

puck schreef:

Trouwens, het is ook niet leuk als de irritante mensen er te snel uitgaan, het houdt het namelijk lekker spannend. Maar ze mogen niet winnen natuurlijk.

Ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat 'ie er nu al uit ligt.

Als hij nou nog een aflevering of zes de neanderthaler had uitgehangen had heel Nederland 'm nog een grotere hufter gevonden.....en had hij minimaal een jaar niet meer over straat gekund.

Nu kan hij zich hoogstens een maand niet bij de snackbar vertonen...

La dormeuse

• 111 berichten
  • 218 stemmen

Ja maar dan had Esther er ook een jaar lang een trauma aan overgehouden. Ik vind het wel goed zo...

Ik vind trouwens wel dat Elbert zich in de nieuwe groep heel anders gedraagt. In de 'oude' groep had ik echt een hekel aan hem. Nu doet hij wel vrij normaal, al is hij niet al te intelligent.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

tot nu toe is het hartverscheurend.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Douwe wat een kerel . Wel erg sneu voor Esther die inderdaad geen enkele eerlijke kans heeft gehad om zich te bewijzen.

Hey mede-robinson fans !!

Ik heb net Esther zien vertrekken en ik moet echt ff kwijt dat het gewoon belachelijk is hoe ze haar hebben behandeld !! Vreselijk!! Zulke prententieuze moeraskoppen als John en Carl had ik nog nooit gezien . En dan die zielige groep die hen gewoon volgt.

(ps: Esther had er gewoon uit moeten stappen toen ze de proef verloren, dan hadden ze een van henzelf moeten wegstemmen )

GO ESTHER

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het echt zó oneerlijk voor Esther. Ik baal er flink van dat ze weg, want dit is echt te sneu voor woorden. Douwe begin ik trouwens steeds meer te waarderen .

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

freaky_girl schreef:

Esther had er gewoon uit moeten stappen toen ze de proef verloren, dan hadden ze een van henzelf moeten wegstemmen )

Ha! Dat was inderdaad pas écht cool geweest. Dat had ik zeker willen zien!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Volgende week is de samensmelting. Toen de kampen de vorige keer gehusselt werden kwam de laatste die afgevallen was weer terug. Misschien nu ook?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Hier kan je John horen bij Giel Beelen.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7943 stemmen

John wil ik echt NOOOOOOOOOOIT meer horen, de lul.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Volgende week is de samensmelting. Toen de kampen de vorige keer gehusselt werden kwam de laatste die afgevallen was weer terug. Misschien nu ook?

Thanks voor het opfrissen van mijn geheugen en het goede nieuws .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

BoordAppel schreef:

zou erg mooi zijn. Die Carl en die twee belgen waren overigens ook wel erg bang voor de komende week. Die samensmelting gaat weinig goeds opleveren voor die 3.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7943 stemmen

Ik hoop het, ze verdienen het om vernederd, gemarteld en gepest te worden Ben echter bang dat ze een hoop onzin gaan uitkramen over Esther waardoor het ook nog zo lijkt dat ze zo verschrikkelijk was. Daarom hoop ik dat ze terugkomt om het eventueel te kunnen ontkrachtigen.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Ik hoop echt dat esther er nog inkomt, in het voorfilmpje voor de nieuwe week zij iemand(ik geloof meredith) al, "er zit alijd een addertje onder het gras" hopelijk ging dat over Esther...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Dat ging volgens mij over het feit dat niet iedereen de samensmelting zou halen.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

feanaro surion schreef:

Ik hoop echt dat esther er nog inkomt, in het voorfilmpje voor de nieuwe week zij iemand(ik geloof meredith) al, "er zit alijd een addertje onder het gras" hopelijk ging dat over Esther...

het was trouwens emma, en die zit in het andere kamp, dus...

archer

• 165 berichten
  • 192 stemmen

Dat addertje ging volgens mij gewoon over de samensmelting... omdat het net zo goed met hen ging. en als je ziet hoe zielig en hopeloos zuid wordt.... en dat wim es stopt met zaaaaaagen over zn maag en dr iets aan doet.

en voor de rest... weg met john, weg met carl, go marnix go maxime en dan komt alles dik in orde

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

en dat wim es stopt met zaaaaaagen over zn maag en dr iets aan doet

Wat? Zand eten?

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Wat? Zand eten?

ja, veel kan hij er eigenlijk wel niet aan doen, he, archer.

archer

• 165 berichten
  • 192 stemmen

Eten gaan zoeken, gelijk zuid doet.

Of zoals douwe, een fuik maken of zo...

Er zal op da heel eiland toch wel iets eetbaars zijn.

En ookal zou er geen voedsel zijn, als je daar de hele dag maar ligt te liggen en er steeds aan denkt wordt het er ook niet beter op. Misschien dat ze geen energie meer hebben om er nu iets aan te doen, maar dit hadden ze al lang moeten zien aankomen, inplaats van steeds Esther uit te kafferen.

puck

• 399 berichten
  • 931 stemmen

archer heeft wel een punt, ik vond het zelf ook al vreemd dat ze helemaal niks organiseren om eten te vinden op dat eiland... het kan natuurlijk zijn dat dat gewoon weinig in beeld is gebracht aangezien er zoveel ruzies waren... maar toch.

Hoewel het bijna niet te voorkomen was, vind ik het toch erg jammer dat Esther eruit is. Hopen dat ze haar inderdaad laten terugkomen bij de samensmelting! Hoe dan ook zullen Carl en co het zeker nog moeilijk gaan krijgen dankzij deze kwestie.

Douwe ontpopt zich inderdaad tot een van de meest gortdroge figuren uit ER. Geweldig, die opmerkingen van die gast! En ondertussen is hij nog zeer handig ook... wat mij betreft verdient hij nu al een finaleplaats.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.