menu

Overig / Televisie / Expeditie Robinson

zoeken in:
Aaah de kandidaten voor volgend seizoen zijn bekend !!

De Nederlandse mannen zijn: Ruud Feltkamp, Willie Wartaal, Lodewijk Hoekstra en Paul Turner. Vooral de laatste Ruud Feltkamp is dan de enigste leuke die tussen de mannen zit.

En bij de Nederlandse vrouwen zijn het: Peggy Vrijens, Fatima Moreira de Melo,Tess Milne en actrice Fajah Lourens. Die vind ik wel allemaal leuk

Het valt op dat het vooral jonge mensen zijn, misschien dat dit jaar de oudere mensen niet meedoen? Ben benieuwd.

Oh God hell no, niet Paul Turner. Dat is gewoon echt een doorn in het oog die vent. En in het oor.

Oeh, de dames zijn allemaal lekker, toch af en toe gluren.

Aan vrouwelijk schoon in ieder geval weer geen gebrek.

Zouden er ook zoveel mensen kijken als Tineke de Nooij en Nelly Frijda meededen?

Nelly, absoluut! Had ik persoonlijk ook veel interessanter gevonden dan al die jonge mensen. Zo'n stevige, lollige madam (of een leuke, oudere vent) er bij schept meer sfeer, vind ik.

Ik zou ook kijken, omdat ik het concept van het programma leuk vind, en Nelly Frijda een leuk mens vind, maar ik ga er van uit dat veel (vnl. de mannelijke) kijkers kijken om het kijken naar de vrouwen. De programmamakers selecteren niet voor niets jonge mooie vrouwen en doen er ook één of twee oudere dames bij, die er voor hun leeftijd ook meestal nog zeer goed uitzien.
Bij de mannen zitten er ook de zgn. 'hunks' bij, maar daar moet vaak ook minstens een kneus bij zitten zonder conditie, het liefst een Belg, zodat we ook nog een beetje kunnen lachen.

Wartaal zal wel meedoen om een kilootje of 20 af te vallen.

Leuke mensen! En met Fatima krijg ik ook NW wel zover om mee te kijken

Wie zijn eigenlijk de Belgische kandidaten? Praktisch elke site kopt met 'Complete deelnemerslijst Expeditie Robinson' en laat dan alleen maar de Nederlanders zien...

Fatima in ER, briljant seizoen, nu al. En Fajah Lourens gaat daadwerkelijk rondlopen in bikini? mag wel na tienen uitgezonden worden dan. Goede line-up. Clean up in aisle number 5.

Naomi Watts schreef:
Fatima in ER, briljant seizoen, nu al. En Fajah Lourens gaat daadwerkelijk rondlopen in bikini, mag wel na tienen uitgezonden worden dan. Goede line-up. Clean up in aisle number 5.

Ik ben al lang blij dat je nu mee wil kijken Zin in!

Ik ook wel nu .

Alle deelnemers Expeditie Robinson bekend - Priv? | Het laatste Priv? nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]

Leuk deelnemersveld, maar de Belgen ken ik niet zo goed moet ik zeggen. Wel opvallend dat er een tweeling meedoet, die gaan sowieso al nooit op elkaar stemmen.

Ook de Vlaamse vrouwen zijn blijkbaar geselecteerd op een bepaalde eigenschap.

Spetie schreef:
maar de Belgen ken ik niet zo goed moet ik zeggen

Zelfs als Belg ken ik ze amper

Alleen Min Hee-Bervoets (die voor de Nederlanders vooral bekend is van het Nederlandse/Vlaamse televisieprogamma: The Ultimate Dance Battle) ken ik van de personen die meedoen vanuit Belgie. En zij is best leuk hoor, soms wel een tikkeltje overdreven.

Heb er echt wel zin in ! Zoals elk jaar uiteraard.

Weer het NL vs België patroon, blijft spijtig. Al blijft de constructie van de show gewoon fraude gevoelig, het is niet anders. Ik stond al op het punt om bijna af te haken als Fajah aanhanger maar gelukkig toch nog een schrale troost. Hopelijk dat ze zich hier toch nog uit weet te redden. Wel spijtig dat ze nu minder bikini-tijd krijgt maar goed. Toch nog een schrale troost na een - op het eerste gezicht - flinke anti-climax. Hope still alive.

Inderdaad gelijk weer de Belgen tegen de Nederlanders, daar word je toch moe van?! Ga gewoon lekker het spel spelen en de mensen leren kennen en sowieso met de sterke overblijven zodat je de volgende proef wint. Want als je die Zoë zag, ik weet het niet hoor maar die zat erbij als een zoutzak. Totaal onlogische keuze dus van Fajah. (al is zij ook niet mijn favoriet)

Tot nu toe vind ik het gele team het leukste. Vooral door Paul en Lodewijk. Die broertjes staan me dan weer totaal niet aan, maar we zullen zien.

Wel weer een leuke eerste proef, als die moeilijkheidsgraad zo hoog blijft word het nog wat voor de kandidaten

Raffael77
Ze zouden direct mensen naar huis moeten sturen die partijdig stemmen. Ik persoonlijk vind dat altijd de zwakste schakel eruit moet, iemand die fysiek of mentaal zwak is eruit. Jank bekken die al zeuren vanaf dag een eruit.

Is het in Nederland alweer bezig? Bij ons begint het pas maandag, snap echt niet waarom het altijd later wordt uitgezonden in België..

Ze zouden er beter aan doen om het spel weer wat eenvoudiger te maken. De allereerste proef was vermoeiend met z'n 10 verschillende tussenproefjes, de nieuwe regeltjes die er elk jaar bijkomen maken het ook niet zoveel leuker.

Vervelend is echter vooral dat de deelnemers veelal een spel spelen zonder zelf de regels te kennen. DIe "plotse verrassingen" maken het hele gedoe nog meer random dan dat het nu al is en dat komt het programma niet echt ten goede. Vond het verder ook gewoon erg jammer dat die Fajah niet meteen naar huis kon, wat een zuur zeikwijf is dat.

Ook een beetje raar dat ik plots mensen met een hoop nagels en een hamer een kamp zag bouwen. Echt overleven in de wildernis is het zo ook niet meer?

Het stond hier wel aan, maar ik heb amper gekeken. De kandidaten spreken me sowieso niet aan, Dennis als presentator niet en inderdaad metéén weer hetzelfde waar ik me vorig seizoen ook zo aan stoorde. Ik denk dat ik vrij snel alweer afhaak.

Nomak
Je moet maar zin hebben om naar dit soort onzin te kijken. zoals ik al jaren geleden zei, met overleven heeft het sowieso niets te maken.

En alweer van die "bekende" mensen maakt het natuurlijk ook niet aantrekkelijker.

Helemaal eens met Eline. Lafaard Dennis als presentator slaat nergens op, alle mannen zijn i.t.t. de vrouwen compleet onaantrekkelijk en de NL - België clash is vermoeiend, zeker als het ook nog eens BN `ers betreft. De afgelopen seizoenen heb ik altijd gevolgd, maar vorig jaar afgehaakt, nog voor de uiteindelijke finale. Jammer van deze teloorgang.

Het is trouwens maar wat je mooi noemt. Die Fatima is zonder make-up ook maar een doodnormaal vrouwtje.....

Viel me ook erg tegen. Dennis mogen ze wel snel gaan inruilen. Ook jammer dat Henk en Ingrid vervangen zijn door celebrities. Een bekendheden tegenhanger is leuk maar graag niet of/of.

Heb nog maar 2 afleveringen gezien maar wat is die Fajah een vreselijk irritant mens! Man, nog nooit iemand geweten die zo snel het bloed onder mijn nagels vandaan wist te halen. Voor de rest is het precies wel wat een leuke mix (die Nederlander die Engels praat en zich de helft van de tijd Gaston noemt is een hilarisch figuur) maar de presentatie valt dit jaar wel tegen. Hasselbach blijft nog altijd het beste maar degene die ze er nu hebben ingezwierd is tenenkrommend.

Heb het eigenlijk wel gevolgd dit jaar Heerlijk ergerlijke televisie.

Die Fajah komt me letterlijk het strot uit. Vraag me af wanneer ze eindelijk haar arrogante klep gaat houden.
Die Olivier is al even irritant. Loopt daar een beetje rond als zijnde Rambo. Telkens als hij weer zo'n ronduit belabberde grap maakt, breekt er iets vanbinnen. En dan dat belerende toontje met dat vingertje nog : 'Foutief!' Stop gewoon.
Gene Thomas heeft mijn zusje ooit in echt ontmoet. Bijzonder aangename kerel naar het schijnt, maar in dit programma werkt hij zich toch op tot een ergerlijk figuur. 'Ik denk dat ik recht voor de raap ben'
Die blonde geit Zoë had er de eerste aflevering al uit moeten liggen. Wat een aanstelster zeg over haar suikerwaarden
Aagje Vanwalleghem mag binnenkort ook wel eens ophouden met dat gejank. Wordt bijzonder irritant. Weg ermee ! Ook al zie ik het nog niet zo direct gebeuren.
Die Dennis presenteert inderdaad als een fles azijn.

Heerlijk om je te ergeren. Dat maakt het zo leuk

Nou, dan denk ik dat het beter voor je word.

Gelukkig zijn de broertjes uit elkaar. Ze hielpen Fatima zo naar de overwinning, en dachten dat ze zelf nog een kans maakten.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:20 uur

geplaatst: vandaag om 13:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.